Rychtal ObwĂłd VI

z góry dzieki za odpowiedz i pozdro.
hmm deja vu. Czytaj swoje posty
JEST po prawej stronie patrzac od przodu na kolektorze powyzej alternatora odepnij od niego ta kostke zobaczysz czy sie poprawi
zrobiłem jak napisałes i wydaje mi sie ze jak kostka jest wypięta to jest lepiej,jak by wskazówka od obrotomierza szybciej opadała tylko nie wiem czy bez tej kostki można jezdzic.napisz mi jeszcze prosze czy to gdzie jest ta kostka to jest własnie silniczek krokowy i czy tosie czysci czy wymienia.
zadzwoniłem do hondy i koles tam stwierdził ze w hondzie nie ma silnika krokowego tylko "zawór acv" i kosztuje to u nich 2000zł
wymontuj go wyczysc poskładaj i zobacz jak chodzi
oki dzieki ale napisz mi jeszcze tylko czy moge zanurzyc go całego np. w benzynie ekstrakcyjnej. sorry za takie pytanie ale po prostu nigdy tego nie robiłem .
Kolega tak robił w rexie kilka razy i wszystko było w porządku.Benzyna ekstrakcyjna odparuje poprostu chodź ja zawsze miałem jakieś obiekcje co do tego sposobu czyszczenia.
dzieki.orientujesz sie mniej wiecej jak po kolei trzeba sie za to zabrac?samo wymontowanie to chyba nie problem ale pozniej przy rozbieraniu tego...
Było na forum http://www.altech.com.pl/.../czyszciac.html
a moze mi ktos wyjasnic o co tutaj chodzi-
Po umyciu nalezy go zamontowac - nie zapomianjac o uszczelce! - dokonac resetu ECU (usunac na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika).
nie bardzo wiem o co chodzi z tym resetem ecu.
z gory dzieki
Kolego czasem wystarczy poszukac
wielkie dzięki.w sobote bede probował . mam nadzieje ze cos mi z tego wyjdzie.jak zrobie to napisze jak mi poszło.
pozdrawiam i dzieki.