ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam . ostatnio mam problemy z obrotami w mym B7 , więc zakupiłem nowy krokowiec - pasujący do tego silnika choć zupełnie inaczej wyglądający ale problem ustał i po kilku tyg wrócił więc zacząłem od podstaw - czyszczenie przepustnicy i przy okazji krokowca i o to co zauważyłem ,średnica wylotu jest zupełnie inna niz srednica oryginalnego ( denso)
czy to w czymś przeszkadza ? i czy aby to na pewno ten sam krokowiec ??


P.S. oryginalny to ten większy z większą dziurką


Jaja sobie robisz? Nie rozumiem jak ten drugi mógł pasować skoro juz na zdjęciu widać, że inny jest rozstaw otworów pod śruby montażowe - przykręciłeś go na 1 śrube??!!. Przecież tu nawet "na oko" nic nie pasuje więc jak to ma działać.
lajsta, heh własnie pasują oba , bo są na kolektorze otwory pod obydwa więc JAJ sobie nie robie
Przyjmuję na klate - skoro tak mówisz. Zakładam, że faktycznie ten nowy krokowiec jest własciwy. Po odpieciu wtyczki z IAC-ka obroty silnika utrzymują się, lekko spadają czy silnik w ogóle gaśnie? Powinny jedynie lekko spaść o ok. 200-300 obr./min. Jeśli gaśnie to trzeba by było sprawdzic regulację na korpusie przepustnicy. Nie wspominam juz o resecie, bo to chyba jasne. Masz gaz? bo jeśli tak to pocieszę Cie, że przy tym naszym syfiatym gazie na instalacji II gen. ( chyba, że masz sekwens ) czyszczenie IAC-ka musiałem robić co 1-2 miesiące


lajsta, tak jest wszystko ok jak powinno po odłączeniu obrotki spadają , a lpg mam , i wiem co za syf sie zbiera a fffuujj tylko zastanawia mnie różne średnice wylotu z krokowca ... hmmm moze na prube założe jeszcze raz ten stary i zobaczymy co bedzie

[ Dodano: 2007-12-06, 12:06 ]