ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
mam civic`a 1.4i i dziwny problem poniewaz jest słaba mam wymieniony filtr powietrza filtr paliwa oleju na nowe i nadal to samo jak byłem na przegladzie w hondzie powiedzieli mi ze mam świece okopcone i ostatni tłumik wysypany czy to moze powodowac slaba moc chodzi dokładnie ze na 4 jedzie 160 a po włączeniu na 5 to predkosc spada do 120 -130 km\h jednym słowem zbiera sie bardzo mizernie co moze byc przyczyna??


źle ustawiony zapłon może być, może być zapchany kat, może być bardzo ciężko chodzące łozysko koła, może być zatarty alternator- to tylko przykłady - w cholerę tego :)
NIO ALE GDYBYM MIAł ZAPCHANY KATALIZATOR CZUłBYMN SMROD DUZY A TAK NIEJEST
CZY GDY PODJADE NA DIAGNOSTYKE KOMPUTEROWA SA W STANIE STWIERDZIC CO JEST PRZYCZYNA??

GDYBYM MIAł ZAPCHANY KATALIZATOR CZUłBYMN SMROD DUZY
imho niekoniecznie


giszgo

Silnik:: D14A3
Auto:: Civic 3D

A wedlug mnie mozesz miec nie odmulony silnik, i to jest maks co pojedziesz. Na 5 nie patrz, ja w swojej mialem to samo przed kolektorem 4-2-1. Auto nie przyspieszalo a czasem nawet zwalnialo. Taki urok 1.4. Ewentualnie sprobuj zresetowac kompa, ale tak poprawnie
no własnie tu jest problem bo niby po wyjeciu bezpiecznika back up powinno mi zresetowac zegarek a tu nic jak działał tak działa narazie planuje wyciagnąc zwezke moze to cos pomoze choc watpie by było czuc duza zmiane uszczelka zakupiona wiec trzeba tylko ja zamontowac rozwazałem tez iz moze byc pasek rozrzadu zle załozony czyli przesuniety jest bo mam to auto od 3 miesiecy i nalezało by go wymienic moze po wymianie paska bedzie lepiej duzo czytałem na forum na ten temat i najbardziej skłania mnie to ze to jest przyczyna ale sie zobaczy

no własnie tu jest problem bo niby po wyjeciu bezpiecznika back up powinno mi zresetowac zegarek a tu nic

Ktos tez tak mial. Jak tak nie dziala, to zdejmij kleme "-"

witam, mam pytanko dotyczace po czesci tego tematu . jaka jest roznica w spalaniu po zdemontowaniu zwężki . ile wzrasta spalanie autka ???
Wiesz ze mam zapchany dolot, i jeszcze sie pytasz o osiagi ?!! Nie wiem czego sie spodziewasz przy 75KM mocy i ponad tonie wagi. Zdejmij zwezke to juz te 180 poleci

mam ja od około 2 miesiecy wiec nie jestem zbyt dobrze obeznany ale dzieki za wszelkie informacje oraz pomoc bede probował cos pokombinować

[ Dodano: 2008-04-26, 22:20 ]
giszgo, heh dziwne, ja tego nie mam! sprawdz dokladnie czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza i czy reset byl zrobiony poprawnie. 70% od reseta kompa zaleza wolne obroty
no własnie reset był robiony wszystko na poczatku było ok tylko w momencie gdy silnik sie nagrzał obroty zaczeły falowac i to dosc pokaznie dzis wyciągnołem ta uszczelke i załozyłem zwezke spowrotem i wszystko wróciło do normy wiec niewiem co jest??
co do falujacych obrotow to moze byc jeszcze EGR tylko ze jak zamieniles i ustalo to raczej nie uklad recyrkulacji
wciąż kombinuje co zrobic by auto zaczeło jechac bo narazie to nawet koła maja ciezko zaboksowac na asfalcie
jak byłem na przegladzie kampanijny to koles napisał ze mam wysypany ostatni tłumik czy to moze byc powodem ze mam słaba moc ??