ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
... wszystko zaczeło się od tego, że podobno silnik 1,5i jest strasznie ekonomiczny. No ok Rozumiem jest zima, wiec może spalic te 8 - 8,5. Ale nie 10. W tym samochodzie jest również ta cholerna lampka ECONO, która nie zaświeciła mi się jeszcze nigdy (oprócz zapłonu).

Więc zacząłem pytać i dręczyć nawet i tu niektórych użytkowników forum. Ściągnąłem manuala i odkryłem pojęcie samodiagnozy. Wydrukowałem usuwanie usterek i doszedłem do tego, że na komputerze są 2 blomby (2 razy był otwierany i coś przy nim grzebane).

Co jest więc nie tak?
Czy to komputer? Jeśli tak to gdzie można kupić nowy albo tanio naprawić? opłaca się? Albo ktoś poprostu wyciąnął mi żarówkę z MIL'a, żeby ukryć jakieś poważniejsze szkody?

Umie mi ktoś powiedzieć, co mam zrobić?
Jestem zdesperowany :( Proszę pomóżcie żebym i ja mógł zacząć cieszyć się moja Hondą...

Pozdrawiam
Eastendboy


Zrób samodiagnostykę, wtedy się czegoś dowiesz. Jakie masz oznaczenie kompa?
musiałbym sprawdzić... Jutro rano to zrobie :)
też mam taką hanke i moja na baku przejeżdza 420...w zime... w lato średnio paliła 7.4L / w trasie spaliła 5.4L w 4 osoby + bagaże a teraz mi wpie***la 9 litrów tylko że mam ciężką noge ostatnio :)


wiesz ciężka noga to ja rozumiem :) ale nie kiedy jeżdzę jak emeryt - max 2 tyś obrotów :/
często śię na to nie zwraca uwagi ale sprawdza sie przy kupnie samochodu czy kontrolki maja ten sam czas gaśnięcia .... bo często sprzedający łączą kontrolki z innymi aby zamaskować np włączający sie bezprzerwy Check E. łącząc go np z kontrolką oleju albo aku
Dzwiniłem do Hondy i powiedzieli ze najprawdopodobniej ktoś odpiął kontrolkę żeby zatuszować jakieś poważne usterki. Podpięcie pod kompa 122 zł :/ Co mam zrobić? na samodiagnostyce się za bardzo jeszcze nie znam i nie chciałbym czegoś popsuć...

A co jeśli to będzie mnie kosztowało majątek? Czy przy przy sprzedaży można się domagać jakichś roszczeń z tutułu wady ukrytej?

Co najgorszego i najbardziej kosztownego mogło się stać? Lambda? Jeszcze coś gorszego?

Co mam robić? :(
Nic się nie bój, zrób samodiagnostykę, co i jak znajdziesz na forum. Wtedy dowiesz się o co chodzi. Potem będziesz myślał, teraz nie martw się na zapas. Jakie masz oznaczenie ECU?
tam sa jakies liczby a oprócz tego to pisze EA. Czego konkretnie mam szukac przy tych oznaczeniach?
spisz co tam jest dokładnie napisane.
hajdi nie pękaj to jest HONDA a nie jakis Francuz albo inny wynalazek ... wszystko bedzie dobrze nie boj nic :) pozdrawiam ----> ====wakacje Bagicz rlz====
Bylem w koncu w hondzie i okazalo sie ze komputer jest padniety i potrzebuje nowy :(....

[ Dodano: 2008-01-23, 09:58 ]
Poszukaj na allegro, albo napisz do ludzi którzy handlują częściami z angoli i rozbitkami, daj ogłoszenie też na forum. Znajdziesz bez problemu. P2Y to jest właśnie oznaczenie ECU z Twojego silnika. Najlepiej jak znajdziesz z japońskiego, wyżej ustawiona odcinka.
potrzebuje rowniez imobiliser i 2 oryginalne kluczyki :(..... to tez pojdzie tak latwo dostac????
Zależy jaki ECU kupisz, bo są ECU z immo i bez.Ja mam taką samą Hankę i immo mam niezależny od ECU. Kluczyki można dostać, dobry fahman dorobi Ci je do zamków które masz. A jak dokładnie wygląda sprawa z immo zaszytym w kompie to Ci niestety nie powiem, bo nie wiem. Poszukaj, pewnie było gdzieś na forum.
Jeżeli komp jest z imo , to treba imo by z integrować , ale imo moze być z innych modeli ta się to w ASO zrobić bez problemu lecz przy 1-wszej gen imo trzeba Klucz matkę (uczący) i przynajmniej jeden czarny działajacy z tym imo!!
Gdzie moge dostać tanio imobilizer i kompa? na allegro jest jeden komp a boje się, że przyśle mi i tez moze byc popsuty :/ w niedziele chce jechać na giełdę. Jak wystrzec się kupna popsutego modułu sterującego?? jestem załamany :( ....
ty się nie załamuj tylko dobrze poszukaj.Mówiłem żebyś dał ogłoszenia na forach spod znaku Hondy. Zapytaj też tu http://www.allegro.pl/ite...ilnika_12_.html
Immo da sie latwo obejsc ale trzeba rozebrac kompa (obd2) i polutowac pare stykow
I dalej będzie to samo miał co ma takie są przeważnie efekty