Rychtal ObwĂłd VI

A więc tak od miesiąca plus minus jakiś tydzień mniej czy więcej , mam problem z odpalaniem ,mrozy są jak na razie marne -7 max no i problem tkwi w tym że :
Hania raz stoi pod gołym niebem a raz w garażu różnie bywa no i stoi sobie powiecmy noc wsiadamy do HANI kluczyk w stacyjkę przekręcamy i co się dzieje :
- zaczyna kręcic , kręci kręci nie umie zabrać kontrolki mi przygasają a później centralny zamek sam zamyka mi drzwi szok jak dla mnie no i odpala po 10 secundach +- , na ciepłym silniku nigdy mi się tak nie dzieje dopiero jak ochłodnie to czasami nie mówię że zawsze ale teraz prawie za każdym odpalaniem jak postoi dłużej niż 6 godzin takie coś się dzieje z strachu że pewnego razu wcale nie odpalę zrobiłem sam parę testów
- podłączyłem do aklumatora miernik (po 6 godzinach stania) stan aku naładowany
- podczas odpalania na mierniku ponad 14 V czyli ładuje
- aklumator sprawdziłem testerem takim co pokazuje poziom elektrolitu wszystko na OK
- 2 dni u elektryka samochodowego (warsztat) rozkręcony rozrusznik na części STAN JAK NOWY wszystko OK , dany aku NOWY wszystko ok ODPALANIE dalej to samo z kieszeni - 50 zł
- moje zdziwienie Tym większe gdy odbierałem samochód jak go odpaliłem to myślałem że mi rure wyrwie bo DYM BIAŁY że szok a obroty z kosmosu za niskie ;/ wogóle nie chciałem go odebrać z myślą że coś naknocili rozgrzałem samochód wkręciłem na obroty no i jakoś już jeździ
- dalej mi to nie daje spokoju pojechałem do mechanika innego z wstępnej rozmowy doszliśmy do tego że mi ubywa płynu z chłodnicy co jakiś czas dolewam no i mechanik wyklucza zapłon stawia na uszczelkę pod silnikiem jeszcze niby przy odpalaniu jak mi się tak zrobi mam sprawdzić czy świeca nie jest mokra to niby pomoże stwierdzić to
w sumie nie wiem już co dalej robić przypadek naprawdę wydaje mi się dość dziwny CHŁOPAKI poratujcie może macie jakieś sugestie czekam na odpowiedzi , z góry dziex za pomoc .
moze masz uszkodzona glowice, albo zawory ci nie trzymaja...
mialem podobnie za czasów Ś.P malucha. Jak byl zimny to byly te same problemy z odpaleniem co u U ciebie. Okazalo sie ze zawory nie trzymaly cisnienia... dopiero jak sie rozgrzal to wszystko sie uszczelnialo i bylo ok.
ubywa płynu z chłodnicy co jakiś czas dolewam
Z chłodnicy czy ze zbiornika wyrównawczego?
stawia na uszczelkę pod silnikiem
Jak dymi na biało to pewnie będzie to uszczelka pod głowicą, przykro mi.
Zrób to jak najszybciej bo takie jaj możesz mięć.
Płyn z układu chłodzenia przedostaje się do silnika. Stąd biały dym, poza tym sprawdź stan oleju - przybyło?? :).
Niestety, szykuj kasę i rób co masz robić. Pozdro 3mam kciuki
Panowie pomóżcie pare dni miałem spokój aż do dzisiaj leki - 1 czy - 2 i znowu to samo ciężko kręci przygasaja kontrolki i centralny sam zamyka mi drzwi co to do ch*** może być bo wątpie żeby uszczelka była winą zamykania się centralnego zamka ?? HELP
jedz sz tym do jakiegos elektryka bo pewnie gdzies prąd ci zpierdziela... moze jakies przebicie czy cos... ja jak wyjme aku z autka to jak nie wylacze alarmu to centralka sama zamyka mi autko (chyba na wypadek jakby ktos chcial go ukrasc) Czyli podobnie bedzie jak by ci prąd uciekal... (czyli brak aku )
Mam nadzieje ze w miare jasno napisalem
Pozdro!!
Problem z centralnym wydaje sie być normalny. Gdy auto kręcisz dłuższy czas występuja spadki napięcia co prowadzi do zamkniecia centralnego. Też tak miałem
Problem z centralnym wydaje sie być normalny. Gdy auto kręcisz dłuższy czas występuja spadki napięcia co prowadzi do zamkniecia centralnego. Też tak miałem
Dokładnie kolega ma 100% racji jest spadek napiecia i centralka alarmu wykrywa to jako sygnał sterujacy dla cenralnego zamka i go zamyka lub otwiera.
Wymien uszczelkę głowicy i bedziesz mial poproblemie!
ale co do tego ma uszczelka pod głowicą??
Przez uszczelkę pod głowicą, ciężko ci odpala i kopci!! Zrób to szybko.