ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Moj post jest juz w innej grupie , ale poniewaz zalezy mi na czasie to wkleje go jeszcze tutaj.

Jestem nowy na tym forum wiec z gory prosze o wyrozumialosc i dziekuje za pomoc...

Problem mianowicie jest taki... Jestem posiadaczem Hondy Civic 92r. 1.3 ..... Jak kazdy chce obudzic w niej to do czego jest stworzona... Przeczytalem o odblokowaniu 2 przepustnicy.... I tez tak zrobilem.. odkrecilem blaszke.. usunalem zwezke i sitko.. podlaczylem 3 wezyk bezposrednio.... usunolem koncowy tlumik.... I ppierwszego dnia wrazenia bardzo pozytywne... Lecz drugiego wszystko wrocilo do normy. Odlaczylem akumulator na 15 min. i nic nie pomoglo... Zachowuje sie tak jakby byl to nadal seryjny silnik.. wiem ze katalizator zabiera ok.4km ale on ma teraz ok 75koni!!! ;/ Co robic?? Sprawdzilem 3 wezyk czy nie jest popekany... i jest w porzadku..;/ Jeszczze tydzien temu przepustnica otwierala sie o 90 stopni... sprawdzalem przed chwila i przepustnica ledwo co sie otwiera.... paliwo podaje normalnie... Na wolnych obrotach mi strzela z tlumika i czasami gasnie... no ale to juz chyba wina zawor EACV... musze go przeczyscic.. Zauwazylem tez ze wiecej mi pali... czyli chyba wina zoworow... ale dalej nie wiem dlaczego 2 przepustnica sie nie otwiera...



ale dalej nie wiem dlaczego 2 przepustnica sie nie otwiera... mi też sie nie otwiera bo pękla mi sprezyka, która ma ją otwierac powyzej 4k i teraz ani mi sie nie zamyka do konca ani nie otwiera na maxa, siedzi w połowie i lata jak chce, ale po odbiorze od lakiernika jade odrazu do sklepu poszukac takiej ;)
Hmmm... moze i glupie pytanie ale..... o jakiej sprezynce mowisz...? Przeciez tam jest tylko membrana ktora popycha silownik od przepystnicy...

1.3 ..... Jak kazdy chce obudzic w niej to do czego jest stworzona

hahaha a do czego jest stworzone 1,3 na gaźniku ?



hahaha a do czego jest stworzone 1,3 na gaźniku ?

Jakto do czego... do medernizacji:P:P:P

byłeś na hamowni ?[/quote]

Napisalem ze ok. 75km.... nie bylem na chamowni ale jezdze wieloma samochodami i mniej wiecej odcowam roznice miedzy 75 a nawet 85km...
Dobra... niewazne.... Ja sie pytam dlaczego sie nie otwiera druga przepustnica... A nie jaka mam moc...
moze membrana ci poszla ?? i czy dobrze podpioles tego 3 werzyka?
tak... podpiolem dobrze... i w tym rzecz ze nie wiem co jest... membrana jest zabudowana i nic nie widac.. a innej samej membrany nie dostane.. musialbym kupic chyba caly gaznik

[ Dodano: 2009-10-22, 20:22 ]
ale jak masz dobrze podpiete to 1 i 2 przepustnica powinna dzialac w tej samej chwili bo to z 1 podcisnienia idzie wiec raczej membrana do kitu
hmmm w takim razie odkupie od kogos membrane podcisnienia od reki:)....... Kto ma niech pisze
Ziom jak nie wiesz czy masz dobra membranę to ją sprawdź. Wsadzasz kogoś do auta i niech trzyma gaz do podłogi (na zgaszonym aucie oczywiście) A ty podłącz wężyk pod membranę i "wyssij" powietrze z tego grzybka. Jeśli Ci się przepustnica otworzy i będzie otwarta cały czas, a nie będzie się pomału zamykać to jest ok. A jeśli przepustnica nie będzie się otwierała, albo otworzy się na chwile i zaraz się zamknie to znaczy że gdzieś jest nieszczelność... I pamiętaj, że druga przepustnica otworzy się powyżej tych 4000 rpm, ale tylko wtedy i wyłącznie gdy gaz będziesz trzymał w podłodze, jeśli będzie wciskał gaz do połowy np, to przepustnica się tylko otworzy minimalnie, nigdy nie otworzy się całkowicie...
Problem rozwiazany.... wystarczylo zresetowac ECU... No ale to jeszcze nie to co ma byc..... Pali mi ok 15litrow na 100km.. i jest lekko zmulony... Czyli albo zawory albo rozrzad... Jeszcze troszke pracy jest heh Dzieki Andrew za pomoc...
To żeś ładnie pomodził. 15l/100 to średnio spala Lancer Evo IX a tam ma 2.0 turbo :P. Jak Ci już wcześniej pisali z d13b2 na gaźniku nie wyciągniesz zbyt wiele.