Rychtal ObwĂłd VI

D16Z6 to dobry silnik,możesz podstawowymi modami (wydech,dolot,ECU) do 150 KM dojść...resztę niech powiedzą Ci co go mają
Ma pytanie odnosnie swapau do mojej ek4.
Jak mi sie zdaje, to EK4 to Ty raczej nie masz :) EK4 to jednym słowem VTi które ma B16, więc masz inną bude :)
Jeśli nie chcesz grzebać w D15 a nie stać na B-serie to zostaje raczej tylko D16Z6 który jest bardzo fajnym silnikiem i oczywiście D16Y8( a nie Z8 jak napisałeś), z tym że jest rzadziej spotykany niż Z6 :)
Ale tak jak pisze zwierzu_1986- łatwo dosyć w nim o efekty :)
W dowodzie mam ek 4 kolego to nie jest nadwozie o vti tylko od vei. Dzieki za informacje a ile mozna z takiego d16z6 wydusic i jakim nakladem kosztow?
W dowodzie mam ek 4 kolego to nie jest nadwozie o vti tylko od vei
Jak masz w dowodzie EK4 to po co chcesz robić swap na D16Z6 skoro masz B16A2
EK4 oznacza nadwozie 6gen. z silnikiem B16A2 czyli VTI
Mam D15Z1 autko ma w dowodzie ek 4 poszukaj w dziale nasze autka wpisujac D15Z1 Kazdy posiadacz ma ek4
To chyba EG4 jak już.
EK4 to tak jak piszą koledzy powyżej.
Mam D15Z1 autko ma w dowodzie ek 4 poszukaj w dziale nasze autka wpisujac D15Z1 Kazdy posiadacz ma ek4
Ja szukać nie muszę.
Za to Ty powinieneś
Bardzo chętnie zobaczę te tematy więc możesz wkleić jakiegoś linka
D15Z1 to 5gen. EG4
Jak masz 6gen. i na tabliczce z VIN-em JHMEK4 to się lepiej zainteresuj z jakiego powodu pod maską zamiast B-serii jest D.
Coś masz nie halo.
I nie wmawiaj że masz D serię, a w dowodzie ek4, bo to niemożliwe, no chyba że są sprawy o których sam nie wiesz
Co do samego D16 to jest to silnik do podłubania, sam taki chciałbym na nadchodzący sezon posiadać, więc myśle że inwestycja słuszna.
W dowodzie mam ek 4 kolego to nie jest nadwozie o vti tylko od vei. Dzieki za informacje a ile mozna z takiego d16z6 wydusic i jakim nakladem kosztow?
Tak jak mówi Blaine i ja Ci mówiłem wcześniej- EK4 to VTi w wersji japońskiej 6 gen :) I lepiej tak jak także zaproponował Blaine dowiedz sie lepiej dokładnie co i jak z tym VIN Twojego autka :)
tak z drugiej strony to biorąc... nie wiem czy jakakolwiek EK( czyli 6 generacja) miały wsadzane jeszcze D15Z1 Bo z tego co wiem, a sam mam wsadzali D15Z6 i nadwozie wtedy sie nazywało EK3. Posprawdzaj dokładnie :)
Przepraszam faktycznie pomyłka z mojej strony sorki mam EG4.Mam jeszcze takie pytanko a z lapami od silnika D16Z6 jak?Beda pasowały do mojej budy czy trzeba cos kabinowac?
Skoro masz EG4 to sprawa jest banalnie prosta. Wyciągasz swój silnik i wkładasz D16Z6, zmieniasz wiązkę, komputer i cieszysz się nowym silnikiem.
wiązka może zostać bo jest taka sama raczej (to nie d15b2) poprostu wkładasz silnik d16z6 i komputer p28 (z d16z6) I smigasz, choć ja proponuje dodatkowo wymienić skrzynię biegów, bo Twoja jest bardzo długa...
A jaka bys wzucił skrzynie do tego silnika?
A jaka bys wzucił skrzynie do tego silnika?
Najlepiej hybrydke z obudową S40( czyli z 6 gen lub z 1.6 w 5 gen) gdzie wsadzasz 3 i 4( choć słyszałem też wersje że 2 i 3) z CRX i przełożenie główne z Concerto(?), jeśli nie to z D13B2 z 95 roku.
jogal, i chyba trzeba kable pod vteca podprowdzic ?? bo d15 go nie ma ;)
D15z1 to tez vtec tylko economic, wiec kabel do kompa w wiazce jest.
gvader, masz racje pozniej zobaczylem ze to eco moj blad :)