Rychtal ObwĂłd VI

mam dylemat ze wzgledu na to iż moj silnik zjada tyle oleju co diesel koło 3 litrow juz na 1000 i ta tendencja jest zwyzkująca...
Nie mam duzych funduszy i zastanawiam co wyszło by lepiej i taniej remont + minime czy swap na d16z6??
Po remoncie w sumie miałbym praktycznie nowy silnik tylko boje sie ze to minime moze byc wadliwe.
A co do swapa mam obawy zwiazane z tym, zeby nie trafic na taki sam silnik jak mam teraz, gdyz duzo takich pojawia sie na internecie.
Macie jakas receptę na to ??
Swap z6 średnio kosztuje 2500, a remont ( tłoki, pierscienie, szlif i być moze panewki) z mini ile mogłby wyniesc ??
Pozdrawiam i czekam na Wasze wypowiedzi.
Mały remont do d15b2 to koszt 600-700 zł (same części), co do mini, zależy na co trafisz, ceny są bardzo różne... Sam pewnie stanę przed takim wyborem, ale to musze semest zakończyć i wtedy będe się zastanawiał...
podeptne sie do pytania :) ile by wyniosło minime do d15b7 na z6 i czego bym potrzebował?

szukałem w dziale "warsztat" i "tuning i modernizacje" także tego...
szukałem w dziale "warsztat" i "tuning i modernizacje" także tego...
glowa z Vteciem
komp P28 ( chociaz przerabiaja tez z b7 )
aparat zaplonowy z6 ( b7 chyba na 1 srubie sie trzyma )
pociagnac 2 kable z ECU do vteca
olovski napisał/a:
pedros88 napisał/a:
szukałem w dziale "warsztat" i "tuning i modernizacje" także tego...
glowa z Vteciem
komp P28 ( chociaz przerabiaja tez z b7 )
aparat zaplonowy z6 ( b7 chyba na 1 srubie sie trzyma )
pociagnac 2 kable z ECU do vteca
aparat zapł.na dwóch jak go dobrze wykręcisz i podkładką potraktujesz
heh wybacz zachowalem sie jak gowniarz
wybaczam
a ja wciąż nie wiem co lepszee czy minime z remondem czy swap...
może ma ktoś dostep do swapow serii d z pewnego zrodła? silniki bd z niewielkim przebiegiem i w dobrym stanie