Rychtal ObwĂłd VI

Pozdrawiam
oba daja rade chociaz z b16 jest chyba prosciej ale niech powiedza ci ktorzy swapowali a jest ich tu calkiem sporo
Nie ma roznicy czy wlozysz b18c4 czy b16a2 oba te silnik sa prawie plug & play i w podobnych cenach i na seryjnych skrzyniach jezdza podobnie
Ja miałem silnik na jednym wałku.On jest mniejszy,więc zastanawia mnie czy nie trzeba będzie przerabiać mocowań itd.
Jak kupisz kompletny swap to nie bedzie problemu najlepiej oddaj komus kto robil takiego swapa bo za 1000 zl szkoda nerwow na wkladanie samemu
za 1000 zl
za sprzekladke? to strasznie dużo, no chyba że dajesz robić do jakiegoś super warsztatu tuningowego o fajnej nazwie,ale chyba tylko po to żeby sie tym pochwalić .
Moja rada to poszukaj dobrego mechanika i spokojnie za polowe ceny to przeżuci, wszystko zależy od dogadania.
Swap silnika to nie problem gorzej z elektryka
Swap silnika to nie problem gorzej z elektryka
wrzucic silnik i rozbabrac elektryke to pikus, poskładac to potem to jest robota, dlatego to tyle kosztuje
wrzucic silnik i rozbabrac elektryke to pikus, poskładac to potem to jest robota, dlatego to tyle kosztuje
ale tu nie ma nic do rozbabrania jeżeli bedzie przekładal ori wiązke do danego silnika, problem a raczej dużo czasu jest tylko w rozkręceniu całego środka, wypięciu starej i wpięciu nowej wiązki... nie można sie pomylić bo każda wtyczka pasuje tylko do swojego gniazdka
Więc postaram się kupić ten silnik z całym osprzętem bo może się przydać.
Dziękuję za pomoc.O efektach poinformuję gdy się z tym uporam.Pozdrawiam
Czyli "wystarczy" wypiąć starą i wpiąć nową wiązkę?Nie trzeba jej przerabiać pod mój samochód bo to są dwie różne budy civiców?
Jest kilka przerobek z elektryka jak wkladasz B-serie ale wiazka zostaje.Znam kogos kto to ogarnie za dobra kase mowie o elektryce.
Jest kilka przerobek z elektryka jak wkladasz B-serie ale wiazka zostaje.Znam kogos kto to ogarnie za dobra kase mowie o elektryce.
kupiłem silnik d16w4 z anglika.Silnik jest prawie identyczny(różni się kolektorem ssącym).Wraz z silnikiem kupiłem cały komplet ale wiązka jest odwrotna i zastanawiam się czy da się przełożyć wiązkę z mojego silnika bez przekładki głowicy.
Można wiedzie ile dałeś ?
Za cały silnik z wiązką i kompletnym osprzętem bez skrzyni (ponieważ wkładam swoją krótszą) dałem 2400zł.Silnik ma mieć przejechane 80 tyś km.
Też myslę nad jakąś przeróbą.Nie wiem w którym kierunku isc!Czy SWAP czy może jakies modernizacje
swap z pewnego źródła. Wielu było takich co ostro wierzyło w N/A i wałkami i innymi cudami wyciągali z Z6/Z5 po 150/160koni tylko wtedy może jest szybko, ale silnik może klęknąć w każdym momencie.
Ja miałem zamiar w przyszłości wkładać silnik b16a, a że sytuacja zmusiła mnie do wcześniejszego swapa musiałem zakupić to co było za tą cenę.Uważam jednak,że nie ma sensu wkładać dużych pieniędzy w tuning silnika jeżeli istnieje możliwość kupienia silnika seryjnie mocniejszego.Wtedy na starcie masz tą samą moc za podobne pieniądze a żywotność masz "gwarantowaną" przez producenta (oczywiście rozsądnie go eksploatując)
Taki swap to okolo 1000lekko do 1500 nawet
Nie no nie przesadzajmy :) ponizej 2 kola sie nie da zamknac jesli to ma byc zrobione profi - wymiana rozrzadu z czesciami to juz 500 zl, do tego swpa silnika kolejne 400 pln no i wreszcie elektryka przynajmniej 700 zl i do tego dochodza takie pierdoly jak oleje, plyny , filtry i inne pierdoly jak np swiece to bedzie kolejne 500 zl - po zsumowaniu wyjdzie przynajmniej 2100 PLN
Przy elektryce z b16 pod warunkiem ze pochodzi z EG6 nie bedzie wiekszego problemu - mozna powiedziec ze plug & play ale juz b18cX juz jest rzezba
Chyba sobie żartujesz.Pasek rozrządu i rolka z geitza 140 zł.olej 80zł + filtr 20 ,świece i przewody są ok(silnik ma przejechane 80 tyś a w zapasie mam drugi),płyn chłodniczy 50,Jeśli z elektryką nie będzie dużo roboty to w 1000 się zmieszczę.
[ Dodano: 2008-08-27, 09:32 ]