Rychtal ObwĂłd VI

Mam okazje kupic cala honda crx del sol anglik z b16a2 pod maska i teraz moje pytanko jezeli chcial bym wzucic ten silnik wzamian za moje d15b2 to co musze przerabiac? czy podejda mi czesci z del sol? np. polosie, wiazki, komputer.
Czy lapy, mocowania sa takie same czy trzeba cos kombinowac?
Z gory wielkie dzieki
Musisz wszystko wziasc co zwiazane z silnikiem czyli caly osprzet wiazki silnikowe, kabinowe układ chłodzenia,łapy, poduszki, półosie, patyki , praktycznie wszystko co pod maska a z srodka wiazki i kompa
[ Dodano: 2009-10-08, 00:58 ]
Ale czy to wszystko podejdzie z anglika del sol do EG4??
Czy bede musial jeszcze inne kupowac??
ps.Auto moge miec cale wiec moge wyciagnac praktycznie wszystko tylko czy bedzie pasowac??
wszystko bedzie pasowac jedynie przerobic trzeba bedzie instalke elektryczna lub poszukac na forum kto ma
[ Dodano: 2009-10-08, 01:17 ]
A moglbys cos jeszcze o tej elektryce powiedziec, i ile roboty z tym jest??
w angliku masz wszystko w instalacji odwrotnie czyli w kabinie np kompa masz po lewej a w euro po prawej ale z tym niema problemu bo tu defakto wystarczy ja tylko obrucic i ladnie poukładac i jest oki , jedynie w silniku trosku kabeklów trzeba poprzekladac i poprzedłóżać jak bys byl zainteresowany to jest moliwosc zrobienia takiej przekładki jesli boisz sie sam tego podjąc
[ Dodano: 2009-10-08, 01:30 ]
Dzieki wielkie za info jak cos to bede pisal.
Czyli jak napisales wyzej poloski i mocowania, lapy sa takie same w delsolu jak w eg4?
w angliku masz wszystko w instalacji odwrotnie czyli w kabinie np kompa masz po lewej a w euro po prawej ale z tym niema problemu bo tu defakto wystarczy ja tylko obrucic i ladnie poukładac i jest oki
to nie wszystko... z kabinówką jest sporo roboty.. trzeba też cześć pinów poprzekładać by wszystko działało
z powieszeniem silnika też nie będzie tak łatwo ponieważ b16 ma inne łapy user MIREK934 wieszał u siebie ten silnik to moze podpowie co i jak
Czyli jak napisales wyzej poloski i mocowania, lapy sa takie same w delsolu jak w eg4?
Łapy musisz wziąć z B-serii tak samo jak półośki bo w B są grubsze ale długość ta sama.
papiok ciezko opisac koledze na forum dokładnie wszystkie elementy i cały proces swapa bo ten tematy niemiał by konca
Dokładnie a jak kolega takie pytania zadaje to raczej niech się sam za to nie bierze. Na forum możesz się odezwać do _Marcin'a nawet i on ci wszystko opowie w szczegółach może nawet ci zrobi swap'a bo wiem że lubi projekty.
papiok ciezko opisac koledze na forum dokładnie wszystkie elementy i cały proces swapa bo ten tematy niemiał by konca
zgodzę się, ale wole napomnieć o pewnych problemach
z podwieszeniem silnika zbytnio nie ma problemu jedynie z wiazka troszke klopotu :) Dan tez ci moze pomoc :)
Dzieki chlopaki za odpowiedzi , wszystko sie rozchodzi o to ze nie ma mnie w polsce dlatego nie mam dostepu do nikogo z forumowiczow a wiem ze jest ich tutaj troche na forum i umia to ogarnac. Swapa tez robie w uk, dlatego dawca to anglik.
Swapa najprawdobodobniej bedzie nas trzech do mechaniki (ja i kumpel mechanik) i jeden do elektryki (elektryk).
jeszcze raz dzieki wielkie za odpowiedz wiem ze to temat rzeka wiec nie da sie opisac w paru zdaniach ale chodzilo mi o ogolne informacje