ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam. Mam problem. Posiadam civica 1.3, w którym nie ma nawet wspomagania. Czy jest sens, żeby wkładać w niego np. D16, czy może lepiej wymienić go na model z mocniejszym seryjnym silnikiem i pełnym wyposażeniem?


lepiej wymienic na mocniejszy , mniej roboty i lepiej
na mocniejszy zamiana ale musisz sie twz z kasa ciczyc.Swap w 1.3 jest drogi sama robota i duzo czesci potrzebujesz

Czy jest sens, żeby wkładać w niego D16, czy może lepiej wymienić go na model z mocniejszym seryjnym silnikiem i pełną elektroniką?
Szukaj jakiegoś zdrowego D15 z elektryką.
Potem możesz swapować na coś mocniejszego.


miałem ten sam dylemat no i proszę zrobiłem "SWAP" całego wozidła
a ja z zamilowania bede robic swap jak modzic to modzic wiec bede robic swap... kazdy ma swoje zdanie swoj punkt widzenia wiec zrob co uwazasz ze korzystniejsze.... pozdro
a ja w 1.3 zrobiłem swapa, wsadziłem d16z5 i nie załuje
a ja z zamiłowania bede dłubał w 1.3 i chce wyciągnąć z tego silnika jak najwiecej ale patrząc od strony finansowej to swap jest bardziej opłacalny
tak sie zastanawiam - bo wiadomo ze przejsce na mpi w 1.3 to ti tak wiąze sie ze zmianami takimi jak np w b7 bo tylko blok i glowica zostaje a to koszt koło 300 zł na allegro -czyli ktoś robi dłubie 1.3 ma wtedy to 100 koni ,a wklada głowice z d15b7 i blok i ma na wyjsciu kolo 110 dodając tylko 300zł ,tak se pomyslalem co by było gdyby nie ruszać wogóle 1.3 -tzn zostawić na gazniku - dołaczyuc tylko kolektor z d15z1 powiesic turbo zrobić dopływ i odpływ oleju+ wody na turbine pojechać rurą zwykłą do jakiegoś ic z astry1 td za 50zł -koszta takeigo zestawu wg mnie nie przekroczą 1000zł pozostaje tylko kwestia takiego urządzenia zeby gaznik był przelany ale pracował w podcisnieniu -chyba tro grabowski stosował -to juz groszowe sprawy-wg mnei na czym ś takim na wyjściu bylo by napewno pod 120 koni ale moment byl by zacny a koszta mniejsze niz mpi b7 - no i plus tego rozwiazania ze w razie zesrania 1.3 od groma na alledrogo

no i jak to brzmi 1.3 T a na pewno b16a2 by było wciągnietę ze swoim marnym momencikiem :)
sajmon1100, ja tez nad tym kiedys myslalem chciałem zastosowac kolektor d15z1 i do tego turbina z audi 80 1.8T i tez uwazam ze taki setup nie jest drogi i byłby raczej bezpieczny dla 1,3. ale jak narazie to mysle nad złożeniem d13z6

sajmon1100, ja tez nad tym kiedys myslalem chciałem zastosowac kolektor d15z1 i do tego turbina z audi 80 1.8T i tez uwazam ze taki setup nie jest drogi i byłby raczej bezpieczny dla 1,3. ale jak narazie to mysle nad złożeniem d13z6
jak chcesz to mam głowice z d16z6 - brakuje zawou vteca ,pokrywy -trzeba wymienic uszczelniacze oraz splanować -350
dzieki sajmon1100, ale z realizacja projektu ruszam dopiero na przełomie paxdziernik-listopad no moze z małym poslizgiem, teraz mam inne wydatki a dokladniej to : ZAPRASZAMY NA ŚLUB
krótko, wymiana na mocniejszy