Rychtal ObwĂłd VI

Wreszcie dorobiłem się kompletu na swap mpfi. Tzn tak myślałem, że mam już wszystko do przeczytania dzisiaj kilku tutoriali. Otóż nikt nigdy nie wspominał mi o tym, że trzeba rurkę od pompy wody do termostatu wymienić na tą z b7 bo z b2 po prostu nie pasuje.
Tutaj moje pytanie. Czy rurkę z b2 da się przerobić czy trzeba szukać z b7. Czy też można sobie poradzić z tym w inny sposób?
Druga kwestia. Mam wrażenie, że mojemu kolektorowi ssącemu brakuje kilku węży. Chyba, że się mylę i te węże których brakuje okaże się że są przy ssaku z b2 i wystarczy je wpiąć w odpowiednie miejsca?
3 kwestia. Wczoraj przyjechała do mnie wiązka kabinowa. Która się składa z 2 części. To normalne? Zawsze wszyscy mi mówili, że jak się bawię w puszczanie nowych wiązek to dostaję silnikową jako jedną pajęczynę i kabinową tak samo. A ja mam wiązkę dodatkową. Zdjęcia poniżej.
Wiązka kabinowa - 1 część

Wiązka kabinowa - 2 część

Wiązka silnikowa

ECU P06, rura dolotowa, aparat i sonda

Kolektor ssący
przepustnica 1

przepustnica 2

tył


bezpański wąż

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
ten bezpanski waz idzie do filtra weglowego,ta rurke to chyba trzeba miec z b7 a jesli chodzi o wiazke to sie niech wypowiedza ci co sie na tym znaja
rurka z b7 ma dosc duze wygiecie, nie mozna dac rurki z b2 bo poprostu ją zagniesz i nie będzie przeplywu plynu.Ja robiłęm tak : kupowalem metr węża w castoramie (nie pamiętam srednicy ,ale taki jak b2/b7) i wpinałem to tyle ze po "większym łuku" żeby sie nie załamał- niewiem moze 50 cm wystarczy.
jesli chodzi o wiazke o ile pamietam jak u siebie zmienialem jest tak ze kabinowa rozchodzi sie na podpiecie deski i leci do puchy z bezpiecznikami druga czesc leci przy progu do tylu pompa paliwa i cos w tunelu srodkowym i trzecia na wysokosci tylnego boczku laczy sie z druga i idzie do lamp
poszukaj kosci i dopasuj napewno ktores beda przedluzeniem i wlozysz ja tylko w odpowiednia