ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam serdecznie.

Wreszcie dorobiłem się kompletu na swap mpfi. Tzn tak myślałem, że mam już wszystko do przeczytania dzisiaj kilku tutoriali. Otóż nikt nigdy nie wspominał mi o tym, że trzeba rurkę od pompy wody do termostatu wymienić na tą z b7 bo z b2 po prostu nie pasuje.

Tutaj moje pytanie. Czy rurkę z b2 da się przerobić czy trzeba szukać z b7. Czy też można sobie poradzić z tym w inny sposób?

Druga kwestia. Mam wrażenie, że mojemu kolektorowi ssącemu brakuje kilku węży. Chyba, że się mylę i te węże których brakuje okaże się że są przy ssaku z b2 i wystarczy je wpiąć w odpowiednie miejsca?

3 kwestia. Wczoraj przyjechała do mnie wiązka kabinowa. Która się składa z 2 części. To normalne? Zawsze wszyscy mi mówili, że jak się bawię w puszczanie nowych wiązek to dostaję silnikową jako jedną pajęczynę i kabinową tak samo. A ja mam wiązkę dodatkową. Zdjęcia poniżej.

Wiązka kabinowa - 1 część


Wiązka kabinowa - 2 część


Wiązka silnikowa


ECU P06, rura dolotowa, aparat i sonda


Kolektor ssący
przepustnica 1


przepustnica 2


tył




bezpański wąż


Będę bardzo wdzięczny za pomoc.


ten bezpanski waz idzie do filtra weglowego,ta rurke to chyba trzeba miec z b7 a jesli chodzi o wiazke to sie niech wypowiedza ci co sie na tym znaja
rurka z b7 ma dosc duze wygiecie, nie mozna dac rurki z b2 bo poprostu ją zagniesz i nie będzie przeplywu plynu.Ja robiłęm tak : kupowalem metr węża w castoramie (nie pamiętam srednicy ,ale taki jak b2/b7) i wpinałem to tyle ze po "większym łuku" żeby sie nie załamał- niewiem moze 50 cm wystarczy.
jesli chodzi o wiazke o ile pamietam jak u siebie zmienialem jest tak ze kabinowa rozchodzi sie na podpiecie deski i leci do puchy z bezpiecznikami druga czesc leci przy progu do tylu pompa paliwa i cos w tunelu srodkowym i trzecia na wysokosci tylnego boczku laczy sie z druga i idzie do lamp

poszukaj kosci i dopasuj napewno ktores beda przedluzeniem i wlozysz ja tylko w odpowiednia