ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Ostatnio moj silnik d15b2 zaczal palic ogromne ilosci oleju i dlatego stanalem przed dylematem co lepiej zrobic:

1. wyremontowac ten silnik co mam

2. zrobic swap na d16a9, z moja skrzynia (przynajmniej na razie)

swap wyjdzie drozej od remontu ale silnik mocniejszy.

Co byscie wybrali, albo macie swoje wlasne propozycje, czekam na opinie. Dzieki


jak szacujesz remont ?? a ile silnik ?

pewnie juz szukales abo juz masz pocytane tematy co do silnika.ale jesli nie to ktos z Katowic ma troche czesci

http://www.allegro.pl/ite..._z6_tanio_.html

ewnie juz szukales abo juz masz pocytane tematy co do silnika.ale jesli nie to ktos z Katowic ma troche czesci
http://www.allegro.pl/ite..._z6_tanio_.html


To nie "ktoś"
Tylko nasz Dedmike
Kiedyś był jedną z najbardziej charakterystycznych osób na zlotach
ja bym nie szedl w z5/a9



Tylko nasz Dedmike

nie znam nie pojawia sie wiec nie znam.
to zalezy co chesz dalej robic , w sensie tuningowac czy zostawic serie , jezeli tuning to oczywiscie swap bedzie lepszym rozwiazaniem , d16 bardziej rozwojowy niz d15b2
Tylko, problem jest taki, ze jak zrobisz swapa to pamietaj ze silnik ktory kupisz nie jest nowy i moze sie okazac ze po 10tys zacznie brac olej i wyjdzie na to samo. Jesli w d15b2 wystarcza Ci mocy to remontuj. Jesli chcesz czegoc mocniejszego to swapuj...

1. wyremontowac ten silnik co mam
Mini-me na b7 + remont + komp od Sajmona (nie orientuje się w cenach, ale chyba w 2500zł się zmieścisz)
Cieszysz się zdrowym silnikiem, który ma ponad 100km

no i moje zdanko: : )
Jeśli chcesz pośmigać jeszcze długo bez problemów z silnikiem i nie masz zbyt dużo kasy to wyremontuj to co masz i będziesz miał igiełke, jeśli jednak masz troche kasy odłożone które możesz na to przeznaczyć to swapnij, bo nigdy nie wiesz w jakim stanie bedzie to co wsadzisz do hani.

a i tak wiadomo że zrobisz co chcesz ;]
Napisze to co poprzednicy: jak nie masz kasy to remontuj d15 będziesz wiedział co masz. Jak masz kaske możesz zaryzykować i kupić coś innego, a jak sie sypnie wyremontować d15. Zależy jak bardzo zależy ci na osiągach
kup Y7 od 4esta jest ok akasa tez spoko i masz 122Km juz w serii
jak chcesz dmuchac to zostan przy d15.jak N/A to dohc...

kup Y7 od 4esta jest ok akasa tez spoko i masz 122Km juz w serii

a ja sie podepne pod temat :P

bo 4est sprzedaje silnik bez wiazki....wiec jaki jeszcze koszt do tego dochodzi ?
koszt jakies 200zl
miałbym kase to bym brał bez zastanowienia silniczek od 4esta
teraz ja mam dylemat czy targa ten silnik od 4esta

no bo tak silnik 1200zł, wymiana rozrzadu 300zł, wiazka 200zł, oleje, filtry itp 200-300zł..
hmn....oplaca sie to ?
Olej, filtry itd i tak u siebie pewnie tez musisz niedlugo wymienic, wymienisz rozrzad i bedzie cacy. Ja bym bral.