ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
witam, jestem świeżak i mam pytanko.

Od roku bujam sie economikiem ;) b15z1 w cifie (jajco) i szczeże mówiąc przywiązałem sie do autka,
Ile by było roboty by zainstalować w nim b18c4, wiem że wiąże się to z wymianą tarczy bo vti mają abs, a condon vtec-e na tyle posiada wysłane do lamusa tarczówki.
A przemawia do mnie to że buda jest z 92r, i w środku nie ma praktycznie nic ;) co daje cenne kilogramy (więcej mocy).


z tego co się orientuje to będziesz potrzebował

silnik
sonda
skrzynia biegów
wiązka na silnik
dolot najlepiej ze stożkiem
poduszki silnika
rozrusznik
alternator
pompa wspomy
węze wodne
swap hamolcy

Zapewne masz d15z1

swap hamolcy raczej całego przedniego zawieszenia ,chyba też przewody paliwowe, bak z pompą paliwa. I bóg wie co jeszcze



Bak i pompa może zostac z z1. Ale napewno przyda sie zwiększyc rozmiar tarcz z przodu i wymienic bębny na tarcze
własnie d...;), no tak myślałem że swap układu hamulcowego tylko problem czy podejdą inne tarcze(mi sie zdaje że do eg4 będzie pasował układ z eg6 gdzie są już tarczówki x4), a silnik to kompletny normalka....

A kojazycie cene silnika ?? b18c4?

mi sie zdaje że do eg4 będzie pasował układ z eg6 gdzie są już tarczówki x4 będzie pasować. Swap hebli na te z wersji VTI albo z d16z6 to najpowszechniejsze swapy Ale z tego co się orientuję to wypadałoby też większą pompę hamulcową założyć (ze wspomnianych wyżej wersji)

Silnik jaki masz teraz to na pewno d15z1

Co jest potrzebne do swapa?

Silnik, wiązki, kolektor ssący, kolektor wydechowy (i najlepiej robić nowy, większy wydech), dobry dolot, właśnie heble i dużo, dużo innych pierdół.

czyli lipa z miodem :/
bardziej sie opłaca zakupić styranego vti i wtedy coś pomyśleć
Zawsze możesz wsadzic kompresor i dmuchac 0.5 bara
koszt swapa z silnikiem i wymiana filtwo olejow itp to 8 tys nie licze rzecz jasna hamulcow
Kompresor hmmm koszt pewnie też okolo 2-3 tysi ??, a i przy tym trzeba by było jakiś wzmocniony rozrząd, zawory, kolektor wydechowy, cpu, uuuuu ale by miało kopa sesese, i tak sie zastanawiając to by sie swap chamucly jednak przydał bo przy takich konikach trzba miec czym chamować..;/ a bembny na tylnich weelsah hyba nie są zbyt bezpieczne..
Turbo kit powinien dodac Ci jakieś 60 koni czyli z 90 robi Ci sie 150

chamucly
zapewne chodzi o kola :P

kompresosry dobrze pgarnia przemas72 :)

pgarnia
Zapewne chodzi o słowo :ogarnia"
No to sie dużo nie dowiedziałem ;/
przeciez masz wszystko podane na tacy

No to sie dużo nie dowiedziałem ;/ chłopie ja baba jestem a widzę że wszystko masz podane na stole, no może cena nie uwzględnia wszystkiego, ale chłopaki wszystko Ci napisali co potrzebujesz