Rychtal ObwĂłd VI

też mam taki skok mocy i nie wiem od czego to zależy myślałem ze to tak jest ustawiona druga przepustnica.....
pozdro
bo macie 16 zaworów Panowie a nie 8 albo diesle- nie spodziewaj się super ciągu przy 2-3tys. to jest HONDA
Dokładnie jak DOGI, mówi! to jest HONDA lubi wysokie obroty.Wniosek z tego taki że za szybko biegi zmieniacie przeciągnijcie ją porządnie to zobaczycie jak sie będzie zbierać inne marki odpadają przy takich obrotach
Druga przepustnica otwiera się za pomocą podciśnienia zajrzyj kiedy się otwiera czy nie za późno ??
- nie spodziewaj się super ciągu przy 2-3tys.
Dogi ale oni mówią o poważnym skoku.
Widzisz moja HONDZIARA między 2 - 3tys zbiera się bardzo ładnie jak na tą pojemność - pozdro!
To jest tak ze naprawdę dobrze czuć przyspieszenie, kumpel jak jechał moja hania to sie pytał co ja mam za tłumik ze po 3000 tak przyspiesza wiec to nie jest normalne. Wiem tez że krokowy odpowiada za obroty i tak sie zastanawiam czy to może być tego wina ?. Może wystarczy tylko przeczyścić ale nie chce rozbierać jak nie jest to tego wina.
Silniczek krokowy odpowiada za obroty biegu jalowego.
Jak chcesz byc pewny ze to z winy krokowego to go wypnij z wtyczki i zobaczysz, mi obroty skakały a jak go wypiołem to odrazu było ok tylko nie wiem jak to sie moze miec w Twoim przypadku w kazdym badz razie niczemu nie zaszkodzisz jak go odepniesz tylko ze wtedy musisz poczekac az sie silnik zagrzeje bo bez krokowego sa bardzo niskie obroty i silnik gasnie wiec trzeba trzymac noge na gazie, pozdro....
wiem że hanki się wysoko kręci chodziło mi o ten nagły skok mocy ;) w d15b7 tego nie ma tylko płynnie ciągnie
pozdro
wiem że hanki się wysoko kręci chodziło mi o ten nagły skok mocy ;) w d15b7 tego nie ma tylko płynnie ciągnie
pozdro
Zobacz mój wykres w podpisie...
U mnie przy 4k jest wyraźny skok momentu i to czuć podczas jazdy. Silnik seryjny
to jest takie uczucie jakby nagle sie druga przepustnica otwarła np na 4 biegu otwiera sie gdzies przy 85-90km/hda sie to jakos wyregulować zeby się to płynniej robiło?? czy tak ma być i koniec?? mi to nie przeszkadza bo są tak jakby dwa tryby "eco" i "race"
U mnie w Civiku 1.4 is /2000 r. 5 d/ jest podobnie i jest to normalne. Do 3 tys. brak akcji, powyżej-zdziwko.
Jak chcesz byc pewny ze to z winy krokowego to go wypnij z wtyczki i zobaczysz, mi obroty skakały a jak go wypiołem to odrazu było ok tylko nie wiem jak to sie moze miec w Twoim przypadku
No właśnie ni jak bo jak napisał
U mnie przy 4k jest wyraźny skok momentu nie to, zebym sie czepial, ale w ktorym miejscu dostrzegasz na tym wykresie wyrazny skok momentu przy 4krpm..?
ISSAC ja tak nie mam...
może masz zrobione synchro przepustnic
nie no joke
Wyłącz klime
nie mam klimy
Tak napisałem bo miałem identyczny problem. Jest nawet temat na forum o tym ... "o skokach mocy". Zachowywało sie to tak że przy włączonej klimie moc była licha do 3.5 tyś około potem jakby vtec sie załanczał którego nie mam Potem dopiero Rafał z Dumnicki aso oświecił mnie jakie spadki mocy wiąrzą się z używaniem klimy ...
Po tym jak przestałem używać klimy a problem jakby czasami (b. rzadko) powracał do oddałem auto do wspomnianego dumnickiego, przeczyścili mi przepustnice, wyregulowali porządnie zawory i jeszcze coś zrobili. Rafał potem mnie przewiózł po okolicy ...
Silnik inaczej pracował i ładnie zapier....ał dech w piersiach
Polecam.
to ze klima zamula to wiem bo w d15b7 mam klime
w moim d13b2 jak koles w serwisie pomierzył szczelinomierzem "szparki" między zaworami a popychaczami to powiedział że nie trzeba nic regulować i podobno podciśnienia tez sprawdził i jest ok a skok mocy jak był tak jest nadal
Proponuje oddać auto do Aso Dumnicki i problem zniknie, zapewniam. Ceny są bardzo niskie za takie usługi.