ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Siemano Klubowicze:)

..heh..kolega pozazdrościł mi Wiertarki-Hondy..i sobie tesz kupił..oczywiście jechałem z nim..bo mniej więcej jusz wiem gdzie patrzec(teoretycznie )..wszystko było pięknie..przebieg około 160tys..zadbana dość..ale..po wymienie olejui filtrów..jakby straciła moc..gościu twierdził ze lał tam shela 5w pełen syntek..teraz wyraznie jego H robi jakes 15s do 100km/h..i wydaje mi sie ze niema takiego kopa..niewiem..czy olej miał cos wspólnego..czy był tam jakis `dodatek lany`..albo sprzęgło cos tesz możedać..w porównaniu do mojej d13b2 jest raczej słabsza..sporo nawet...jakieś pomysły? pilne! ma ją od 2 tygodni..


olej nei ma znaczenia do mocy. Nalezy sprzawdzic. kable, swiece, uszczelke pod głowicą, filtr powietrza, kata, nie wiem co jeszcze :( możliwości jest wiele

olej nei ma znaczenia do mocy. Nalezy sprzawdzic. kable, swiece, uszczelke pod głowicą, filtr powietrza, kata, nie wiem co jeszcze :( możliwości jest wiele

olej ma wpływ na osiągi ale bardzo małe, wiec sie je raczej pomija
na kompie nie ma błędów? honda nie zaczęła więcej palić?
Napisz jaki motor pod maska ma twój kolega.


czy przy wymianie oleju i filtrów zmieniał rozrząd? :P

to co piszesz może wskazywać na przeskoczony rozrząd ;)
..p.noofaq więc to tak...kumpel tesz ma taką samą czyli d13b2..rozrządu jeszcze niewymieniał chyba..nawet napewno..bo niemiał natyle kasy..on niema netu więc niezarejestruje sie tutaj tak szybko szkoda...a co grozi jeśli rozrząd przeskoczył?..to chyba wydaje mi sie ma wpływ na prace zaworów itd...?

.a ja tutaj mam jeszcze pytanie osobno do noofaq`a..na stronce chyba tuning.pl powiedzmy..jest dedykowany dolot (cool air intake) do hc92-95..mozna to pogonić do d13b2 seria?..nieskopci to osiągów?..czy warto?..dzięki..
1) sama wymiana oleju nie powinna zaszkodzić wiec trzeba szukać innych powodów - musiał być jakiś inny powód..

jeśli rozrząd przestawił się o jeden ząbek to nic się nie dzieje (poza nieprawidłowa praca silnika - gorzej jak o więcej to może nastąpić kolizja)

2) do silnika gaźnikowego szczerze odradzam zakładanie CAI do gaźników - nie ma z tego zysku żadnego a nawet więcej powiem - mogę się o flaszke założyć że osiągi zauważalnie spadną :)
a moze przed wymianą oleju poprzedni własciciel dolewał jakich specyfików typo "moto-doctor" czy cus w tym stylu zeby poprawic kompresje itp... A teraz po zmianie oleju na nowy moze silnik sie rozszczelnił polecam sprawdzic kompresje.
noofaq..hmm..skoro do gazia niemozna CAI..to jakas wkładka k&N.albo cos..kurde cos musze zrobic:D:D..a jakes usuniecie kata i wylot?..bedzie lepiej?..nie zabardzo mi sie chce `psuc silnika`..tylko delikatnie ja upiekszejszyc:D..jakis tłumik..alboi podobaja mi sie 2 konce z tyłu..zreszta..heh

aha jeszcze jedno..(milion pytan do..) ..niemam obrotka..teraz niewiem..niebardzo do konca mi sie podoba przekładnanie obrotka z 1.5..bo co z tąliczba km?..jamam 150tys..akupie jakas 200 i co? to zostaje czy jak?...dzięki..