Rychtal ObwĂłd VI
czytam i szukam i szukam i czytam..na temat upgrade tego silnika..mało kto chyba przy nim dłubał..D16Y2 z anglika..co z wałkami ostrzejszymi? Jak ze strojeniem tego? Też będzie trzeba kombinować na czap± y8 ?

narazie pomińmy kompresor i turbo ;)


D16y2 to praktycznie ten sam silnik co d16y8 ale posiada obd1 a wiec mozna go latwo wystroic.
Hemi, jezli masz kompa p28 albo p30 nie ma problemu ze strojeniem y2 i y8 to to samo ta sma moc ten sam vitek tlyko jak dan mowi wiazka sie roznia czyli taka mala przewaga y2 nad y8 :)

ty tam narazie auto skladaj a nie za walkiem patrz :P bo to tanie nie jest :p stage 1 to 1500 zl wydatek minimum

[ Dodano: 2009-11-30, 16:58 ]
wiazka sie roznia czyli taka mala przewaga y2 nad y8 mówicie..
narazie jedyna przewaga Y2 nad Y8 to stan silnika..ale gdzie czytałem czy cos ze y2 niema p28 ani p30..tylko jakies ustrojstwo inne i ciężko go stroić..

stage1 czyli ulicznik :P..1500..bym wolał tarcze na tył..bo ostatnio miałem kłopot za hamowaniem..tak wszystko cacy..a po rozpędzenieu się 3krotnie do ponad 180 i hamowanie.to 3 hamowanie my¶lałem że koniec ze mn± wow..niekca b seri:P..tu będzie kompresor w przyszło¶ci miszczu:P


Hemi, u mnie tez bedzie kupujesz kompa p28 albo p30 i jedziesz do kogos na strojenie z nowym kompem

stage 1 to 1500 zl wydatek minimum
Wałek to nie jedyny wydatek. Przy seryjnym silniku i tak da małe efekty.
Blaine, oczywiscie ale kolega hemi sie jedynie pytal o walek i strojenie ;)
Kolego Hemi z tego co wiem to masz u siebie kompa p28 z d16z6 .
y2 ma kompa p1h pod obd1 czyli to samo co z6 p28

y2 ma kompa p1h pod obd1 czyli to samo co z6 p28

Dokładnie. A w tym przypadku oryginalny komp miał immobilizer i dlatego u Hemiego jest komp z z6
p1h <- myslałem własnie ,że przez to może być ciżba z strojeniem
JAMAL..miałem się Ciebie spytać..jak Ci to hula z kompresorkiem? spalanie?

acha..niewiem czy dopsz zrozumiałem..z6 ma 2xzaw. cis.olejowe a y2 1x ? vteca słychać..ale słabiuhno do¶ć ;)
Hemi, jak slabo to zmien na 2 walki wtedy bedziesz slyszec dobrze <lol> a co ma do tego komputer ? na kompie to jedynie wczensiejsze zalaczanie vitka se mozesz wlaczyc a nie zeby glosniej dawal <lol>

y2 ma kompa p1h pod obd1 czyli to samo co z6 p28
nie do konca to samo, inne bebechy w srodku. Jesli masz p28 to sie tyko cieszyc :)


tage1 czyli ulicznik :P..1500..bym wolał tarcze na tył.
dobre rozumowanie, bo inni wkladaja b18 do 1.3 i jezdza na seryjnych tarczkach i bebnach
Jakas aluzja?;/

jamal napisał/a:
y2 ma kompa p1h pod obd1 czyli to samo co z6 p28

nie do konca to samo, inne bebechy w srodku. Jesli masz p28 to sie tyko cieszyc :) Hemi napisał/a:
co z wałkami ostrzejszymi? Jak ze strojeniem tego? Też będzie trzeba kombinować na czap± y8 ?


pierw tego na 100% sie dowiem..o to mi chodzi..bo to niby to samo a jednak..

Cieszy mnie temat bo już rok hulam po swapie na Y2. Zmiana kolektora na 4-2-1, oraz kompletny układ wydechowy bez kata i na przelocie rura 2" jest odczuwalny. Ile dało powiem po hamowni w grudniu jak dojadę.

Jakas aluzja?;/
he he moje zdanie znasz, a ze Ty tak zrobiles to juz Twoj wybor (rozsadek)
jezdzic mozna na wszystkim ale jaki to ma sens ?? ja jezdze z b seria na gratach z ej6 ;/ i niestety nie daja rady ale lada moment zawitaja big brake. mij sie z celem jazda z wieksza moca a bezpieczenstow na poziome 70 kunia ;/
MEFISTO czekamy
Pawlo i Ramzi
Panowie 136,2 KM i 147Nm więc git. Poprzednio 117,5 KM i 134Nm.

Poprzednio 117,5 KM i 134Nm.

?? d16y2 ?
D16y2. Poprzedni wynik mnie rozczarował ale z niewiadomych przyczyn odbiegał od serii. Teraz wyszło realnie w stosunku do przeróbek.