ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mam mały problem prawdopodobnie jest to wina spowodowana aparatem zapłonowym jak mi się silnik zagrzeje mam problem z odpalaniem i obroty mi skaczą czasem się wkręca jak S2000 na prawie 9tyś czytałem pare tematów w warsztacie i piszecie że to może być cemka i moje tu pytanie bo byłem u elektromechanika i on twierdzi że mie da sięsamej cewki wymienić a ja w to jakoś uwierzyć nie umie.... Więc jak możecie coś podpowiedzieć to z miłą chęcą poczytam rad, jest możliwa wymiany samej cewki w aparacie??... DODAM silnik D15B2 w civie 5gen model35 jak to komuś pomoże....


to są mechanicy szkoda słów nie chce sie im już nic robić najłatwiej wymienić cale i spokój. Oni nie ponoszą kosztów ja miałem moduł walnięty i fachowiec mi powiedział ze aparatu zapłonowego sie nie naprawia trzeba wymienić na nowy, a kosz takiego aparatu używki od 500zl na allegro. Ale miałem szczęście sąsiad z parkingu mi dal moduł i powiedział żebym sprawdził bo jak nie moduł to cewka wymieniłem moduł i hanka zagadała czas 20min roboty przy cewce tez do 30min i po sprawie jeżeli chodzi o cewkę kupisz bez problemu koszt nowej od 100zł zależy jaka itp wiesz nie jestem fachowcem ale może to przekaźnik pompy paliwa to bolączka hanek zimne luty
Jakby był przekażnik pompy walniety to by normalnie nie odpalał na zimnym, a chyba odpala?

na forum jest gdzieś temat, że przy walnietej cewce w aparacie , jak sie silnik zagrzeje to gaśnie i nie chce odpalic - ja bym sprawdził najpierw cewkę w aparacie.

pozdrawiam