Rychtal ObwĂłd VI

a wiesz dlaczego jest ustawione na 6tyś. dla ochrony silnika czyli po ze gdy wcisniesz na luzie gaz w podloge to zebys nie musial zbierac jego czesci w promieniu kilkunastu metrow. a jesli mozna wiedziec to na co Ci to
Cosmo85, to nie ma sensu. Przy tych obrotach nie ma juz momentu, jest tylko halas.
i panewki mowia dowidzenia
Twoj 8 zaworowy silnik napewno generuje potężne stado koni już przy 5 tys, a co dopiero wyżej.
b8 tak odcina
d15z1/z3 też ma odcinke przy 6 tyś. A jak kolega chce mieć wysoko odcinke, albo wcale to proponuje d13b2 odcinki nie ma a obroty dochodza do 8500-9000 rpm :P
Moj silnik jest 16 zaworowy z głowica z B2 (chyba bo jest podejrzenie ze d16z2-przynajmniej tak fachowiec mowil :P ) na wielopunktowym wtrysku. Wiec nadal proszę o podpowiedz nie chce wiele więcej tak do 7,5tyś.
Niestety nie wiem tez jak dokładnie sprawdzić z czego mam głowice tak na 100%
Moj silnik jest 16 zaworowy z głowica z B2 (chyba bo jest podejrzenie ze d16z2-przynajmniej tak fachowiec mowil :P ) na wielopunktowym wtrysku.
To wkoncu z czego ta glowica z D15B2 czy D16z2? Chyba ani ty ani ten fachowiec zabardzo nie wiecie.
Podjedz do kogos kumatego niech zobaczy co masz i dopiero sie bierz za odcinke. Bo jesli faktycznie masz glowice inna niz b8, to mozna przesunac (~do seryjnych obrotow danej głowicy)
To wkoncu z czego ta glowica z D15B2 czy D16z2?
Te głowice są takie same tylko w z2 jest lekko ostrzejszy wałek
Te głowice są takie same tylko w z2 jest lekko ostrzejszy wałek
Mój bład myślałem o y2.
dokładnie przy 6,2 tys obrotów odcina mi zapłon na obojętnie jakim jestem biegu