X
ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
jak w temacie samodiagnostyka wykazała taki błąd , proszę o rady jak rozwiązać ten problem , objawy są takie że czasami a szczególnie w wilgotne dni pali dopiero za drugim trzecim razem od jakiegoś miesiąca , kable i świeczki wymienione.


rozkrec aparat zaplonowy wyczysc kopulke i podokrecaj styki-jak niepomoze to moze szwankuje cewka albo moduł

rozkrec aparat zaplonowy wyczysc kopulke i podokrecaj styki-jak niepomoze to moze szwankuje cewka albo moduł

Bardzo ciekawy temat ciekawe czemu umilkł , podaj więcej wytycznych. Kiedy czy ciepły czy zimny w jakich okolicznościach błąd się pojawił??
Sorki , że nawet nie podziękowałem za rady ale ten tydzien intensywnie wypełniała mi praca i jak wracałem do domu to z reguły miałem ochotę już tylko na łóżko. Zabieram się za to mam nadzieję w przyszłym tygodniu i dam znać co z tego wyjdzie.
raf25kce - objaw bardziej dawał się we znaki na zimnym silniku i w wilgotne dni a pojawił się jak to bywa w takich przypadkach nagle.
żeby było śmieszniej w tym tygodniu nie pojawił się jeszcze ani razu , ale i tak mam zamiar zajrzeć do aparatu zapłonowego.


kopułka aparatu oczysc styki jak pomoże to załuż ale kup lepiej nową, mi tak sie robiło ze miał takie napady nic a tu nagle zonk silnik chodizł jak traktor szrpał przerywał itd luknij na to potem pisz cos pomyslimy
ja mam to samo,wszystko było ok a tu w trasie jak sie rozgrzał zaczął przerywać,robił kangury aż wkońcu zapaliła sie żółta kontrolka od silnika która nie wiem wogóle co oznacza:( ale jutro będe wymieniał kopułke i kable ale mam pytanie w związku z tym:
czy kable musze kupić w sklepie gdzie sprzedają części tylko do japońców czy to mogą być normalne kable do jakieś do 100 złoty bo w tamtym sklepie zaśpiewał mi 140 złoty za kable,ponoć dobre ale jak dla mnie to i tak za dużo...
jak myślicie?
tomekZawschodu, MIalem to samo, juz to pisze ktoryś raz z kolei.Mysle, ze to kable + cewka do wymiany.
Jak bedzie wszystko ok to powiedz co siedzialo.
Pozdrawiam
ok a ile cewka orientacyjnie kosztuje i co oznacza ta żółta kontrolka? dodam że jak zapale to auto to sie nie świeci dopiero po przejechaniu kilku km warijuje i zaczyna sie świecic kontrolka,obroty wzrastają na 2100-2300 i nie reaguje na gaz,jak zgasze odczekam chwile to ok a potem ta sama historia
Nio ja dosyc duzo dałem za cewka, ponad 200 zł (zamiennik).U mnie bylo to, ze cewka sie troche zjarała i wilgośc na kablach.Czasem Cif odpalał, czasem byly z tym problemy.A jak odpalil to po jakims czasie szarpalo mi autem, po krotkim czasie auto gasło.
dziś wymieniłem przewody wysokiego napięcia i kopułkę od aparatu i wszystko wróciło do normy! nawet jest lepiej niż było wcześniej jak sie nic nie działo,ale zobaczymy na jak długo.
pozdro!!
Witam,
u mnie po wymianie cewki bylem zadowolony przez 1 dzien. Bo mi sie tak jakos fajnie jezdzilo i nie wiem czy to dlatego ze byla jakas poprawa czy dlatego ze wsiadlem po 4 dniach do autka. ale przejde do sedna. Wszystko bylo ok ale.. no wlasnie ale z ciekaowsci sprawdzialem kompai wbylo wszystko ok. na nastpeny dzien pojezdzilem troche okolo 70km po miescie i mowie sobie ze znow sprawdze kompa i zonk 15, 15, 15... :| FUCK jak sadzicie moze jeszcze musze wymienic kopulke i przewody zeby bylo wszystko ok? aha a czy kable kopulka cewka i wogole ten caly zaplon ma cos do spalania? bo normalnie niedlugo niewytrzymam i zgazuje moje malenstwo!

Pozdro