Rychtal ObwĂłd VI

http://www.allegro.pl/ite...atora_czwa.html
Co do odmulenia to napewno, niewiem czy widzialej jak wyglada katalizator od srodka - plaster miodu jesli masz go zabitego to juz calkiem.
Czemu ludki wycinaja kata ??? wlasnie poto by kucy przybylo i własnie odmuliło układ
Co do strumienicy to wiekszosc ludzi twierdzi ze do hondy sie niemontuje, ja osobiscie u siebie mam i powiem ze moim zdaniem daje cos niebawem bede na hamowni to tak z ciekawosci sprawdze czy jest jakas równica na układzie bez strumienicy i z strumienica
Oczywiscie pamietaj otym ze jak wywalisz kata to papa z przegladami legal
[ Dodano: 2009-10-05, 23:33 ]
zamiast kata = de-cat... żadna strumienica...
Pokażcie mi jedno spotrowe auto gdzie jest zamontowana strumienica...
poza tym, strumienica jak i magiczne magnetyzery są do d**y... dodają koni ale w głowie...
no ja nie wierze w strumiennice tylko chciałbym przejśc za miesiąc przeglad a odmulic wydech.. wiec znalazłem coś takiego ze niby w obudowie katalizatora wiec zasięgam opini :)
już bym wolał tłumik w obudowie katalizatora, jest przelotowy i dodatkowo wycisza auto.
w PL o tyle jest dobrze ze nie sprawdzają na przeglądzie analizy spalin... tutaj niestety co 2 lata auto od tego zaczyna.. kata musisz mieć pod reką.
hmm np taki
http://moto.allegro.pl/it...zestochowa.html
no to nieźle co kraj to obyczaj
dokładnie taki. tylko wielkość powinna być odpowiednio dobrana do wielkości twojego kata.
matysland, - mam taki wynalazek u siebie. Nie ma sensu montować żadnych strumienic, a taki wynalazek zawsze troszkę bardziej wytłumi układ ( u mnie przelotowy końcowy, przelotowy ten z AWG i seria środkowy ) i nie ma strasznie głośno ;) Osobiście polecam, tym bardziej, że 50zł to nie majątek.
tam na aukcji pisze ze przy zamówieniu najlepiej zadzwonić i podać marke i model samochodu :] jutro sie wybiore do gościa od tłumików moze on coś bedzie miał :] hmm a kazdy taki tłumik jest przelotowy ??
nie... przelotowy to taki gdzie patrzac do wlotu, widać wylot... w hondzie ori wydech jest przelot środek.. tylko... końcowy jest komorowy.
Bardzo Dziękuje za pomoc jutro pojadę do gościa może coś będzie miał ,a jak nie to zamówię ten z allegro :) i bez strachu pojadę na przegląd za miesiąc pozdroo
Saszynski mam takie pytanko do ciebie - żaden agresiw - czy spotkałeś ludzi którzy sprawdzali to np na hamowni czy tylko z opini ludzi którzy wstawiaja strumienice w byle jakim miejscu. Bo z tego co sie orientuje i tak była wyliczana moja musi byc w pewnej odległości
A drugie pytanko czy widziałes jak jest zrobiona stumienica np łuskowa
[ Dodano: 2009-10-06, 22:04 ]
czy spotkałeś ludzi którzy sprawdzali to np na hamown
nie spotkałem, ale sporo o tym czytałem i nie tylko na Polskich forach...
to skąd założenie ze w hondzie ma byc w miejscu kata?
niestety niepisałem ze w hondzie mam byc w miejscu kata
Co do wykresu to jest porównanie z filtrem K&R i strumienica z standardowyni ukladami
Co do cofanie sie spalin to tez takie cosik doczytałem i nietwierdze wcale ze jak założymy stumienice to zmiejsca nam moc koczy o 10 - 20 KM
jest to niewielki przyrost mocy ale dynamika silnika jest lepsza
Tak jak pisałem koledze niebawem bede na hamowni to z piekawości sprawdze jak to wyglada z ciekawości
filtrem K&R i strumienica z standardowyni ukladami
kolor jasniejszy: filtr STOŻKOWY K&N na długim dolocie oraz STRUMIENICA zamiast srodkowego tłumika; kolor ciemniejszy: filtr SERYJNY oraz STRUMIENICA w miejsce srodkowego tłumika
zróbcie porównanie full przelot, układ ze strumienicą , ze standardowym wydechem... bedzie najjasniej wtedy.
jak tylko pospawam wydech to napewno sprawdze to i zapodam wykresy
strumienice moze sa dobre ale nie te za 50 zl tylko naddzwiekowe ktore kosztuja majatek jak kogos na nie stac to neich zaklada ale po takiej z allegro raczej efektow sie nie bedzie spodziewac :] honda jest wysoko obrotowa i struminca za 50 zl przy wysokich obrotach bedzie dawac metaliczny dzwiek... jak znajde stronke z tymi strumienicami to wrzuce :)
a zamiast kata najlepiej high flow cata :) wyglada jak katalizator i w polaczeniu z kolektorem 4-2-1 sa jakies zadawalajace efekty
cena tego 200 zl okolo
hmm np taki
http://moto.allegro.pl/it...zestochowa.html
no to nieźle co kraj to obyczaj
mam pytanie odnośnie tego tłumika, bo cały tłumik wykonany z alu a
czy końce rur są stalowe, aby można to było zwykłym migiem pospawać?
[ Dodano: 2009-10-13, 22:38 ]
w PL o tyle jest dobrze ze nie sprawdzają na przeglądzie analizy spalin... tutaj niestety co 2 lata auto od tego zaczyna.. kata musisz mieć pod reką.
Heh i tu się mylisz bo stacja diagnostyczna powinna tez sprawdzić spaliny. Ja jeżdżę na przeglądy na okręgową stację w Zabrzu i tam za każdym razem na przeglądzie masz analizę spalin. Wsadzają jakąś sondę do wydechu i mierzą jakieś wartości z tego co wylatuje. Więc zależy gdzie na stacje trafisz. Z resztą znam więcej takich stacji gdzie jak nie dopłacisz do przeglądu to ci spaliny zmierzą.
jopex, niby tak ale ja ani razu nie mialem sprawdzanej analizy a bylem na 3 stacjach :) jak cos to walcie do mnie to bez problemu przejada przeglady tutaj
matysland napisał/a:
hmm np taki
http://moto.allegro.pl/it...zestochowa.html
no to nieźle co kraj to obyczaj
mam pytanie odnośnie tego tłumika, bo cały tłumik wykonany z alu a
czy końce rur są stalowe, aby można to było zwykłym migiem pospawać?
[ Dodano: 2009-10-13, 22:38 ]
i sie chyba nie dowiem
To nie aluminium tylko stal aluminiowana. Pospawasz migomagiem na lajcie.
a zamiast kata najlepiej high flow cata :) wyglada jak katalizator i w polaczeniu z kolektorem 4-2-1 sa jakies zadawalajace efekty
cena tego 200 zl okolo
http://www.allegro.pl/ite..._civic_crx.html
czyli takie cus? mnie przekonuje, ale czy przekona tych na stacji diagnostycznej
Dan, u nas problemu nie ma chyba ze u labuska ale tam nie wiem na centrali i w viva transie bez problemu :)
ostatnio na przegladzie sprawdzili - spalanie w normie
To,że silnik Twojego samochodu nie wydycha nieprawidłowych spalin bez katalizatora nie znaczy,że w każdej Hondzie można go zastąpić jakimś przelotem.
a co ma wspólnego spalanie w normie ze składem spalin? i jak to sprawdzali na przegladzie?
chyba że chodzi o skład spalin mierzony analizatorem.. wtedy gwarantuje Ci na 100% ze układ bez kata nie bedzie spełniał nawet normy euro 1.
sonda lambda odpowiada zaprawidłowy sklad mieszanki a nie za czystość spalin.. od tego jest kat.
to już było przerabiane, najlepszym i tanim rozwiazaniem jest poprostu rura tej samej srednicy co caly uklad wydechowy, jedyny mankament to odglos przy pewnych obrotach spalin w rurze takie brzeczenie, sam strumienice mialem na 2 dzien jej sie pozbylem, duzo czytalem i duzo osob tutaj to wam powie. sa tez katy sportowe ale po 500zł chyba taki zwykly.