Rychtal ObwĂłd VI

1.czy wymiana filtru powietrza może wpłynąć na zmiejszenie spalania
2.Czy filr powietrza może być odpowiedzialny za dławienie się silnika? jeżeli nie to co???
co trzeba wyczyścić bądź wymieniać aby slinik sie nie dławił i żeby można było szybko ruszyć np. ze skrzyżowania bo dzisiaj chciałem tak uciec i wdepnąłem hani a ona sie zamuliła ,dopiero po chwili tak jakby coś sie odetkało i przyśpieszyła jak należy.
jest 7 rano i ten post chyba mnie przebudzil :). a wiec jesli masz zasyfiony filter to sam pomysl czy silnik dostaje tyle powietrza ile powinien i w odpowiednim czasie, to tak jak ze swieczka jak odetniesz w polowie doplyw tlenu to knot zacznie [rzygasac prosciej nie da sie tego wytlumaczyc. drugim i trzecim najczesciej mulacym elementem jest filtr paliwa tez wymien bo po czasdie tez moze miec to wplyw, oraz katalizator jesli jest zapchany to bedzie napewno m ulic. jesli tloki beda nieszczelne itp. czyli silnik w kiepskim stanie to tez bedzie mulic i nie ma co od niego wymagac. to chyba tyle ode mnie.
tomekZawschodu, widze ze masz B2 wiec chodzi o pewna dziure mocy co czesto sie zdaza w B2 mialem to samo nic nie pomoglo dopiero wymiana kolektora ssacego,przepustnicy,wtryskow krokowy.taki komplet gdzies za 100 zł widzialem na allegro.tylko powiedz kolesiowi ze chcesz kilka dni na sprawdzenie bo moze zmienil u siebie i teraz chce sie swojego pozbyc.ja tez mam ale nikomu z klubu nie mam zamiaru tego wcisnac w komplecie bo dokladnie nie wiem co jest z tym nie tak.Wymienilem calosc bo mialem okazje.Pozdro
Jeśli filtr powietrza masz zasyfiony to fura teoretycznie może więcej palić, do tego ograniczony jest przepływ powietrza i może się krztusić.
Aczkolwiek ja jeszcze nie miałem chyba nigdy tak zasyfionego by to zauważyć
filtr paliwa zmieniałem miesiąc temu,powietrza jest na oko w dobrym stanie, katalizator jeżeli jest od nowości to faktycznie może być zapchany ale jak go wywale to co mam w jego miejsce wstawić? rurkę czy strumienicę a może nowego kata? nie chce aby moja honda była głośniejsza niż jest teraz.
ps.mój sinlik to D15D2 ,sory za pomyłkę.
jesli chcesz ruszyc kata to raczej polecam wymiane na nowy a najlepiej sportowy, mozesz tez wspawac kawalek kwasowki ale to niesie za soba glosniejszy wydech i smrod spalinami i ogolnie i tak najlepiej wychodzi zmienic na sportowy
a najlepiej sportowy
Są sportowe katalizatory. Siatka w nich jest mniej zbita, przez co stawia duzo mniejszy opor. W polsce produkuje je firma lindo gobex. Ceny>400zł.
wszystko fajnie ale ta cena troche za duża,jak wstawie strumienicę to będzie dużo głośniejszy?
cena chyba nie jest za duza :) jak dzwonilem do aso zeby sie tak mniejwiecej zorientowac ile kosztuje nowy kat to mi koles powiedzial "w granicach 3tyś"!!!! na stronie lingo gobex czy jak tam :) nie ma niestety cennika trzeba poszukac na necie a najlepiej zadzwonic do jakiegos dealera. pozdrawiam
daj se spokój ze strumienicą, lepiej wspawaj kawałek rurki na przelot lub w to miejsce jeszcze jeden tłumik środkowy.
Zobacz jak wygląda accord z katalizatorem a jak bez, ta sama buda i wersja silnika, a wychodziły w dwóch wersjach. Zresztą ja w F20A5 tez nie miałem fabrycznie kata.
http://www.catalogue.bosa...DA&model=Accord
Na tym górnym zdjęciu te dwie puszki na jednej rurze (w tym jednym kawalku) to dwa identycznie tłumiki przelotowe
Jak wspawasz kawałek rurki, w pewnym zakresie obrotów będziesz słyszał tylko metaliczny dźwięk dobiegający z okolic dawnego kata ale nie powoduje to jakiegoś wielkiego nasilenia hałasu, nawet fajnie brzmi
a jak wstawie w miejsce kata zwykły tłumik środkowy to chyba nie wpłynie to na osiągi auta? i czy wogóle sie takie coś opłaca, zkąd mam wiedzieć że kat jest juz zapchany i dlatego mi sie może dławić? z zewnątrz wygląda naprawde dobrze,zreszrą cały układ jest ok.