ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam!
Po wyczyszczeniu przepustnicy i kanalików (m.in. powietrza biegu jałowego) chce wyregulować powietrze.
Najpierw ustawiłem dokładnie tak jak było fabrycznie ustawione ale wolałbym zrobić tak jak powinno aktualnie być.
Wyczytałem gdzieś że trzeba odpiąć krokowca i wtedy na zagrzanym silniku regulować. Niestety u mnie po odpięciu silnik od razu zaczyna pracować w trybie awaryjnym? obroty skaczą regularnie do 2,5tys mnie więcej i o regulacji mowy nie ma
Jak powinno się to wykonać?


odpalasz auto i odpinasz krokowy wtedy zapala się check ale sie tym nie przejmujesz, po czym śrubką powietrza ustawiasz odpowiednie obroty ( nie wiem ile one wynoszą dla civika ale w starym accordzie było 550) po czym podpinasz powtórnie krokowca i on powinien je podbić do odpowiedniego poziomu w accordzie 750.
Następnie gasisz auto robisz reset ecu, uczenie i po sprawie.

Jeszcze jest jedno pytanie czy po czyszczeniu przepustnicy masz ja dobrze ustawioną, tzn czy nie masz prześwitu ?
Yyyyy... hmmm

Po pierwsze dzięki za odzew!
A już myślałem że jakieś dziwne pytania zadaje

Nie wiem, nie przestawiałem niczego, wszystko poskładałem jak było, ale możliwe że minimalnie puszcza powietrze, jak się powinno ustawiać przepustnicę? Ma się poprostu zamykać całkowicie przy puszczeniu gazu?

Co do odpięcia krokowca, to dokładnie tak robiłem a wtedy hania zapalała check-a i gdzieś dwa razy na sekundę robiła takie przegazowanie... i nie mam odniesienia do obrotów... bo się bardzo zmieniają.

Najpierw więc sprobuje wyregulować zamkniecie przepustnicy, ale jak?

Najpierw więc sprobuje wyregulować zamkniecie przepustnicy, ale jak? generalnie ma być zamknięta bo powietrze puszczasz poprzez ta śrubkę, ta śruba powietrza to nic innego jak obejście krokowca, który automatycznie podaje jeszcze więcej tlenu wtedy kiedy trzeba.

Jak zrobisz za ciasno przepustnicę to po zagrzaniu silnika będzie ci się blokować i nie dasz rady nacisnąć pedału gazu.