Rychtal ObwĂłd VI

były takie tematy na forum - szukaj
ok poszukam sorki za zamieszanie
Przeważnie jak roznie poziom oleju to masz po uszczelce pod głowicą - nie masz masła na karku od wlewu oleju? sladów płynu chodniczego na bagnecie?. Co do kontrolki to masz słabe cisnienie oleju - uszczelka pod głowicą najprędzej...
dzis sprawdziłem poziom płynu w chłodnicy i okazało sie ze jest na MIN a jakis czas temu było pod MAX wiec wyglada na to ze płyn z chłodnicy sie dostaje.Teraz pytanie co w takim razie musze wymienic?czy tylko uszczelke pod głowica?z góry dzieki za pomoc
zawsze sprawdzaj płyn chłodniczy nas zimnym silniku - zobacz poziom w zbiorniczku wyrównawczym i ewentyalnie w chlodnicy (czy jest po korek).
olej tez sie powinno na zimnym silniku sporawdzać, lub jak odstoji z 10 min po jeździe.
i teaz tak:
jak bierze płyn to sprawdz czy nie ma przecieków, czy nie ma w płynie oczek oleju,
i w oleju czy nie ma płynu - na korku od oleju,
jak poszła uszczelka pod głowicą to wymiana uszczelki + planowanie głowicy + ew. wymiana pierscieni (ktoś to rozbierze i sie zna troche bedzie wiedział czy je trzeba wymienić czy nie)
uszczelka w czewie w aso do d16 kosztuje 170zł (pasuje do ciebie i do mnie, jest metalowa)
do d15b2 245zł jest taka jak ta za 170 tyle że grubsza, nic więcej .
ta od d16 ma symbol: 12251-P2J-004
pierścieni nie kupuj tanich - bo sie szybko wysypią.... było na forum parę razy jakiej firmy mozna kupić.
pozdro
wlasnie nie ma ani na korku ani na bagnecie zadnych plam,tak wzrokowo nie widze zadnych przecieków ale trzeba bedzie chyba dostac sie do tej uszczelki bo inaczej mozna sobie gdybac,dzieki Sebastian za pomoc i pozdro dla was