Rychtal ObwĂłd VI

(mam gazete wiec moge zrobić lepsze skany jesli ktoś potrzebuje) i nie pytajcie sie mnie co tam pisze nie bede tłumaczył na polski






Pozdrawiam
GTI Magazine 10.2007 "Sirkus Calibra"
widzialem to to raz na zywo jak jechalo, akurat psa wieczorem wyprowadzalem
i powiem, że robi wrazenie, szkoda tylko, że nie pozytywne
akurat psa wieczorem wyprowadzalem i powiem, że robi wrazenie,
pies sie nie wystraszył??
no cóz auto kompletnie nie w moim guscie...
jest to doskonały przykład na to jak mozna wkładajac niesamowite pieniadze zepsuc auto... wole function over fasion o ile wogóle mozna powiedziec ze to auto jest fasion
zle czesto aby zwrócic uwage trzeba zaszokowac to sie własnie udało. To jest democar choc jezdzi. Jasne ze sam bym takim nie jezdził, ale czy to jest zepsucie auta? spojrz na inne calibry mysle ze ta calibra ma swoje wyjatkowe piekno:) i jest rozpoznawalna w dodatku utożsamiana z polska
no niestety mam zupełnie inne zdanie którego nie bede przedstawiał bo znowu ktos mi powie ze jestem idiota bo uwazam inaczej...(oczywiscie nie mam na mysli Ciebie Bernard) chcesz to mozemy na ten temat pogadac na gg bo to forum nie toleruje krytyki
Widać że kasa włożona ale dla mnie to jest wieś :)
Autko kosmiczne ale mi sie nie podoba, nie w moim guscie ;) Wole bardziej seryjne autka ze smakiem zrobione, bez przepychu.
Pozdro
Autko kosmiczne ale mi sie nie podoba, nie w moim guscie ;). Wole bardziej seryjne autka ze smakiem zrobione, bez przepychu.
Wieś? Dlaczego? Bo wygląda zupełnie inaczej niż seryjne samochody?
To po prostu demo car i tak ma wyglądać.
Widzieliście kiedykolwiek demo car zrobiony np. na JDM?
Panowie co komu sie podoba to inna sprawa. a konstruktywną rozmowe o tej kalibrze moge przeprowadzic i to chyba dobry pomysł ze poza forum poco zasmiecac
głowną myśla tego ze wrzuciłem tekst z gazety finskiej jest to ze rzadko sie spotyka by zagranicą pisali o polskich samochodach od i tyle mysle ze dla LTS-u to sukces!!
Sory ale za 100 tys zł w ten sposob bym auta nie przerobił. Widzielismy ja na żywo chyba nawet u bartaza była.
O gustach sie nie rozmawia, ale mi sie wogóle nie podoba
Jeśli to ma być polska wizytówka to jesteśmy pośmiewiskiem połowy świata :/ Takie rzeczy już dawno wyszły z mody. A tą calibrę widzialem już chyba na barryboys.co.uk
Widzieliście kiedykolwiek demo car zrobiony np. na JDM?
No bez przesady, nie jestem fanem JDM ;p
Widzieliście kiedykolwiek demo car zrobiony np. na JDM?
ja widziałem.... Mugena
Jeśli to ma być polska wizytówka to jesteśmy pośmiewiskiem połowy świata :/
jasne niech nas lepiej utozsamiaja z rozpadajacymi sie autami
ludziom sie to podoba skoro zwracaja na to uwage i nie jest wysmiewane. a to ze niektórzy nie potrafią odnaleźć dobrej strony w tym ze taki samochód moze obejrzec zagraniczniak i dowiedziec sie ze wogle jest taki kraj jak polska to sory bardzo ale nei ma o czym gadac:)
a moze do zazdrośc ze zadna z waszych han nei jest tak znana? democar to samochód który ma zaskakiwac i robić burze w głowie moim zadniem tak jak pisałem udalo sie im to.
Slave teraz do Ciebie... nie jestesmy posmiewiskiem tu w gornej czesci europy takie tworzenie jest na porządku dziennym i naprawde robią to z klasą i jest to zrobione pieknie tak jak i LTS gdzie nei ma pekniec nie rozpada sie.
pozdrawiam i zaczna mnie irytowac forum bo chyba co poniektórzy nie potrafia czytac ze zrozumieniem!!! temat nie był czy was ei podoba ta fura cz nie !!!myslałem ze ktoś wykaże sie ambicją i intelektem i podrzuci nowe osiagniescia polaków gdzie o nich np. słychac gdzie pisali o polskich furmankach.. ale najlepiej powiedziec beznadzieja.powodzenia!!
Autko było kiedyś pod Multi w Zabrzu... muszę powiedzieć, że robi wrażenie...
no niestety mam zupełnie inne zdanie którego nie bede przedstawiał bo znowu ktos mi powie ze jestem idiota bo uwazam inaczej...(oczywiscie nie mam na mysli Ciebie Bernard) chcesz to mozemy na ten temat pogadac na gg bo to forum nie toleruje krytyki
tos mnie rozbawil- moze pogadamy o tolerancji ?? bo Twoj gust to tylko JDM a inni maja inne upodobania....
moze tez auto nie lezy mi ale sam fakt wlozonej pracy ( nawet jesli to 15 kg szpachli) doceniam (juz nie mowie o zabudowie audio bo tu akurat mi sie to podoba)- bo to sie nazywa poswiecenie dla swoich pasji acz nie tylko - bo slyszalem ze te Calibry wyjezdzaja na zamowienia do Niemiec-czyli jednak komus sie podobaja.
No racja - gustach się nie dyskutuje. Ja wolałbym w tej gazecie zobaczyć artykuł o naszym kotku (zwłaszcza po ostatniej 8.88) niż o wieś-cali
Fajnie, ze ktos zauwaza prace Polakow, ale nasuwa mi sie jeden wniosek - jezeli ma to byc sztandarowy polski wytwor w Finlandii, to ja zaluje. Jest wiele ciekawszych wspolczesnych "dziel" i mozna bylo znalezc cos przyjemniejszego.
Mnie osobiscie nie pasuje mysl, ze jest to pokazowka na zachod.
Nawet, jesli jest to democar.
Kittos
Mina olen Bernard. Olen 21-vuotias.Mina olen puolalainen vaihto-opiskelija. Mina puhun puolaa ja vahan suomea.
Ole hyvaa:)
a na poważnie dobre słowa
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów, sztuką jest zrobić to bez nich...
ael t jest dobry poczatek bo przyjada do polski zobaczc LTS i zobacza fajniej zrobione furki choc szczerze po tym co widziałem w helsinkach to nie znalazł bym odpowiednika w poskich furach.
Yenny finski mininmalnie liznąłem ale zdałem egzamin z niego:Pniestety nie moge dalej na niego chodzic:(
Przepraszam za ot ale to w klimacie finskim jest:P
jeszcze tu nie pisałem - wypada więc się najpierw przywitać :)
a w kwestii calibry - nie przesadzajcie. gust jest rzeczą względną, a autko ma jedną piękną cechę: jest spójne. był pomysł i został zrealizowany od początku do końca, bez żadnych kompromisów. to nie jest poobwieszanie auta plastikami (każdy "z innej parafii"), tylko z dużą precyzją zaprojektowany i wprowadzony w życie design. jest się czym chwalić IMHO (mimo, że po ulicach pewnie bym czymś takim jeździć nie chciał) - ale popatrzeć miło.
a w kwestii calibry - nie przesadzajcie. gust jest rzeczą względną, a autko ma jedną piękną cechę: jest spójne.
ale zgodzisz sie - ze patrzac na nia z tylu w stosunku do reszty - czegos brakuje -tej spojnosci o ktorej piszesz.
no tył rzeczywiście wygląda, jakby mu trochę inwencji zabrakło...
para poszła w przód i wnętrze...
a autko ma jedną piękną cechę: jest spójne. był pomysł i został zrealizowany od początku do końca, bez żadnych kompromisów. to nie jest poobwieszanie auta plastikami (każdy "z innej parafii"), tylko z dużą precyzją zaprojektowany i wprowadzony w życie design.
Przepraszam najmocniej ale co w tym jest spójnego?
Taki zestaw spoilerów i poszerzeń kojarzy mi się raczej z wyścigami DTM a tymczasem tutaj dodano do tego wielkie chromowane koła. Seryjne opływowe nadwozie dostało masywny przedni zderzak, sporą ilość wlotów i optycznie zostało pozbawione lekkości. Do tego dochodzi szpachla na przedniej szybie i słupkach. Teraz ten samochód wygląda ciężko i niezgrabnie. Spójnie jak cholera. Kolejny przykład spójności widać we wnętrzu - bardzo ładne, bezpieczne i zapewniające trzymanie kubły nijak się mają do kierownicy która nie jest ani ładna, ani bezpieczna a już napewno nie zapewnia dobrego trzymania.
Zostaje nam jeszcze niewidzialny bohater czyli silnik - podobno siedzi tam seryjne 2.5V6 czyli rewelacji nie ma, ale intercooler w zderzaku musi być (sic!!)
Wisienką na torcie jest gałka zmiany biegów (plastikowa, chromowana) w kształcie łba kobry. (Matko, ile kwasu trzeba zjeść żeby wpaść na tak debilny pomysł.. )
A czy ta Calibra jest piękna? Kwestia gustu, nastolatki i pokolenie F&F pewnie robi łał jak auto podjedzie pod MCdonald (o ile przejedzie przez próg zwalniający) Ja osobiście nie podjechałbym tym samochodem pod filharmonię czy nawet moją szkołę.
Widzialem ten samochód na żywo i otaczały go tłumy... nastolatków. Ludzie trochę starsi raczej komentowali wygląd uśmiechem politowania..
No ale to democar i to polski! nasza duma! pokazuje, że polacy nie gęsi i też mają swoje szybkie (polemizowałbym) i wściekłe auta. Ten democar udowadnia, że też możemy wylać na samochód 200kg szpachli, seryjny silnik ozdobić intercoolerem, założyć gigantyczne koła żeby nie było widać seryjnych hamulców. Może firma Novol zainteresuje się wykupieniem tego i postawią to w swojej siedzibie. Może wreszcie ten ulep zniknie ze gazet, zlotów i wreszcie ktoś zauważy, że w tym kraju jest na pęczki o wiele lepszych i kompleksowo przygotowanych samochodów (bez oczu kobry )
no tak ale Slave - trzeba przyznac ze przykuwa oko - z smakiem czy niesmakiem a co do przejazdu przez progi- ma wlasnie dosc specyficzna rzecz- jaka jest pneumatyk- a to sam przyznasz - jak na razie rzadkosc u nas
"Nieważne co mówią, ważne żeby mówili"
oj Panie -przesadzasz - bo sam piszesz- ze w gronie nastolatkow i zwolennikow F&F robi wielkie ''WOW'' i sam musze przyznac ze tego typu ''calibru'' aut wcale tak duzo w PL nie ma.
a jkoa male OT - chyba ze Ty równiez preferujesz tylko i wylacznie JDM a reszta to sie nadaje na smietnik...?? sadzac po linkach jakie keidys zapodales....
a pomijam ze w dalszym ciagu czekam na definicje ''wies tuningu''
slave, moment...
ja nigdzie nie pisałem, ze jest piękna. ale spójna jest. mamy dwa "motywy przewodnie" - jeden to linia powtarzająca się nad światłami, na kierownicy, "logo" nad tylnym kołem, na siedzeniach i nad szybą - miękka, z ostrymi "zadziorami" (bardzo zresztą ładnie prowadzonymi, w fajnych proporcjach). w szczątkowej formie pojawia się zresztą również w zabudowie "bagażnika" (to akurat nie jest chyba najszczęśliwsze słowo).
w ogóle w karoserii dominują miękkie linie.
piszesz o ciężkim przodzie - jasne, że jest ciężki. tyle, że cała "optyczna masa" tego samochodu jest skupiona tuż nad ziemią, w pasie prowadzonym od tylnego zderzaka przez nadkola aż po przedni spoiler.
do tego konsekwentna kolorystyka (nieszczególnie ambitna czy awangardowa - fakt. ale konsekwentna).
łeb kobry rzeczywiście jest chyba lekką pomyłką. podobnie jak wysokość zawieszenia - brakuje mi tam kilku cm...
to jest samochód kolesia ze szwecji którego poznałem na car show w hesinkach i którego chyba uda mi sie sciagnac na jakis zlot moze na scp:P
niewazne..mysle ze tez ma sie poszczycic zrobił wszytko sam!!! i jakos duzo szpachli włóknaw środku!!



To jest RX7 prawda?? Kosmiczna przebudowa.
Slave co do Cali z LTS-u sie z toba zgadzam, ale podaj linka do innych aut z POLSKI które u ciebie budzą szacunek
Szacunek u mnie budzi kotek
Za pasję włożoną w ten samochód... Zwłaszcza po jego ostatnim rekordzie.. 8.88

Szacunek budzi np u mnie ten samochód.. Czyli alfa 156 + 3.2 V6 + kompresor + włoskie dodatki Rewelacja !
http://www.streetracing.p...pic.php?t=47336 <-Bardzo polecam!
Szacunek budzi u mnie auto Markosa
Szacunek budzi u mnie np nismo Alanosa (350z + TT + świetne dodatki)
http://www.streetracing.p...pic.php?t=45880
Szacunek budzi u mnie Bmw M@ćka (e30 325 4x4 turbo)

Wszystkie powyższe autka to tylko wierzchołek góry lodowej, mógłbym wymieniać długo.
Każde przygotowane kompleksowo i najważniejsze.. ze smakiem
ale spojrz to 350z jest super zajebiste na poziomie polski ..ale na tle europy to nic ciekawego .nie ujmujac włascicielowi. jak postawisz LTS i tego nismo 350z obok siebie to gdzie bedzie przyklejało sie wiecej osób?? LTS uwierz mi ...

jak postawisz LTS i tego nismo 350z obok siebie to gdzie bedzie przyklejało sie wiecej osób?? LTS uwierz mi ...
Zależy gdzie go postawisz... zlot zlotowi nierówny vide tuningowisko vs. KOE. Te imprezy odwiedzają kompletnie inni ludzie
dobra nie bede sie sprzeczał kto co bedzie ogladał a nie jestem w tej chwili zrobic badania choc jestem ciekawy wyników:)
Na koe był fajniutki maluszek z wysp. I to robiło najwieksza sensacje. No i ta ukrainska hybryda na bazie łady :P
Slave - tu wlasnie wychodzi na wierzch to co Ci kiedys mowilem - dl aCiebie pasja sa tylko kreski,wyscigi i wsyzstko co zwiazane z 1/4 i tylko takie auta potrafia u Ciebie wzbudzic szacunek ale nalezy pamietac ze wlasnie sa tez inne demo cary przeznaczone do imprez stojacyh -pokazowych gdzie tlumy gapiow laza i ogladaja jakis urzeczywistniony wytwor wyobrazni ale to nie znaczy - ze to jest złe....
poprostu rozmawialiśmy na temat tego z czym polska wychodzi a w społeczenstwie to sie podoba drugiej połowie nie ale nei trafisz do wszytkich gustów.. tak jak ktoś robi auta w stylu korozjiinie pamietam nazwy cos tam na R.. niedość ze ten samochód si erozsypuje to podrugie co jest w tym fajnego?? rozwalił mnie kiedys opis" nie mielismy kasy na malowanie i naprawe karoseri bo takiego przywiezlismy z de wiec sciagnelismy lakier" i z czm do ludzi a jednak komus sie to musi podobac pozatym zwraca uwage!! a oto chodzi w prezentowaniu samochodu.
jak rozmawiamy o kreskach to np. samochód Andrzeja z KHS jest dla mnie super fajnym wozkiem choc niewiem jak teraz wyglada ale z tymi białymi wygladał zabawnie a zarazem maił swoj charakter!!
a ja przyznam ze osobiscie wole ''tajfuna'' niz wystajaca turbine
tak jak ktoś robi auta w stylu korozjiinie pamietam nazwy cos tam na R..
Rost style :) Dla mnie piekna sprawa. A oto przyklad. Pierwszy w Polsce ofircjalny RS:
Hikiel - popraw bo nima cos ani fotki ani linka
u nas na zlocie w Imielinie na Pikniku u Bartaza wygral wlasnie stare Polo zrobiony na RS
Kurde a ja widze normalne ladne foto.... Dla pewnosci tu sam link:
http://polskajazda.pl/fot...of_CIMG3682.JPG
Jest to Ascona z Airridem i maaaasa swietnych i klimatycznych gadzetow i akcentow.