Rychtal ObwĂłd VI

civic 93 d15b2.co to moze byc.??
a na gazie jest czy benza tylko ?
tylko benzyna bez gazu...
Wsłuchaj sie w odgłos pomki po załączeniu zapłonu, jeżeli zdażało Ci sie jeździć często na rezerwie to pompka może być już mocniej zużyta albo całe paliwo cofa się do zbiornika i trzeba kręcić kilka razy zanim je pociągnie albo tez spada ciśnienie po rozgrzaniu silnika, ale jeżeli zapala bez problemu na zimnym to trzeba szukać chyba gdzie indziej.
Np: po rozgrzaniu silnika zgaś go i zobacz jak wyglądają świece lub odłącz przewody od czujnika temperatury ( nie wiem co to miałoby pomóc ale słyszałem że to czasami jest przyczyną ).
miałem podobny problem i było to związane z przekaźnikiem pompy paliwa,przelutowanie styków wszytko załatwiało
dokładnie jak wyżej zobacz przekaźnik pompy paliwowej
własnie przekaźnik powerplay hondy. Jak Cis ie tak zrobi puknij po lewej od kierownicy tam na dole pod deska powinno pomoc jak pomoze to znaczy ze przekaźnik przelutowac i bedzie git:)
Tak samo mialem z przekaznikiem pompy
pare dni temu przelutowywalem przekaznik i naprawde to proste a ile radosci :|
pare dni temu przelutowywalem przekaznik i naprawde to proste a ile radosci :|
ok spoko ,ponawiam pytanie jak to przelutowac??? mam to wylutowac i spowrotem przelutowac,bo tak szczerze to nie mam pojecia jak to zrobic
wyciagnij ten uklad co tam jest i ja zrobilem tak przylorzylem lutownice do lutu i zagrzalem az sie sam nierozlal i to wsio
Ewentualnie dodaj trochę cyny. Ja tak zrobiłem i od tej pory jestem szczęśliwym posiadaczem hondy która odpala za każdym razem
witam, ja mam identyko problem tylko że w accordzie V gen.93r.2,0kat.i już nie wiem co robić
bo nigdy nie wiem kiedy mnie zawiedzie.teraz gdy przyjdzie mi stać dłużej w korku nie gasze silnika bo już kilka razy zostałem na środku drogi a moja honda odpaliła dopiero po dłuższej chwili.
u mnie jest jeszcze sprawa tego typu że gdy jest chłodno pali bez problemów,ale idzie lato i zaczną się znowu problemy.autko kiedy stoi w pełnym słońcu i jest solidnie nagrzane nie ma mowy że odpali.wskakuje na jakiś 1100 obrotów,zadławi się i kaplica.kolejne próby odpalenia kończą się zalaniem i tylko zapachem benzyny...
pomózcie mi się pozbyć tej jedynej wady z mojej hondy....
Co do odpalania to może być jak wyżej sterownik (w sumie nawet nie wiem jak to wygląda w accordzie) Co do reszty to nie mam pojęcia
Miałem identyko problem w Prelude jak kupiłem pomógł mi pewien klubowicz i po problemie :) A na to jest taki knif w miejsce gdzie jest przekaznik jak juz nie chce odpalic mozesz puknac sprawdzone przez wielu chwilowo pomoze.
witam,spójrz kilka tematów niżej na forum.Jest tam problem mojej concerto z silnikiem d15b2.U mnie po resecie kompa wywala błąd 16 przy pierwszym ponownym nieudanym odpaleniu.Jest tam też napisane o wtryskach,niestety nie sprawdziło się.Problem pozostał.Kod 16 związany jest z wtryskami i jego obwodem.W manualu jest jasno napisane co i jak sprawdzać,aby wykluczyć pewne podejrzenia,lecz u mnie rezultaty nadal są mizerne.Przekażnik pompy działa(chyba tak,bo go słychać!).Zastanawiające jest też to,że problem pojawia się w różnych modelach silników tej marki.Może tu jest klucz ,nie wiem.Faktem jest,że większa ilość paliwa w baku powoduje mniejszą częstotliwość nieudanych odpaleń.Może to złudzenie,być może czysto subiektywne.Lecz tak jak napisał poprzednik,może pompa słaba,ale zimny silnik pali bez zmrugnięcia oka.Od jakiegoś czasu intensywnie obseruję temat i jedynym jak dotąt efektem jest przelutowywanie przekażnika.Jeżeli to nie pomogło,to dalej nic nie wiemy.Niestety na dzisiaj nie mogę Ci pomóc i jestem zły,bo wielu z nas nie może sobie dać z tym rady.Pozdrawiam i sorki,że tak się rozpisałem.
a gdzie jest ten przekaźnik od pompy paliwa w accordzie v generacji.no i jak to wygląda???czy ma jakis symbol?????
[ Dodano: 2007-04-13, 00:05 ]
z tego co ja zaobserwoalem na forum to najczesciej przekzaniki szwankuja w d15b2, co do slabej pompy i ilsci paliwa to mam takie subiektywne odczucie ze jak jest pnad pol zbiornika paliwa to jakos bardziej elastycznie wszystko chodzi ale to moze tylko moje odczucie, a slaba pompa - wiadomo pompa musi sie napracowac :) ja u siebie przewiercilem mala dziurke w korku od zbiornika zeby sie podcisnienie nie robilo bo jakos nie wierze zeby uklad z aktywnym weglem jeszcze chodzil po tylu latach :) a pompa jest pod mniejszym obciazeniem i tyle.
a gdzie jest ten przekaźnik od pompy paliwa w accordzie v generacji.no i jak to wygląda???czy ma jakis symbol?????
Gdzie jest w accord to nie wiem, więc może kto inny napisze, a wygląda jak taka mała czarna kostka
ok a wiec tak ,sliniczek chodzi idealnie pali od kopa ,wszystko powymieniane ALE !!! jak ja zgasze i naprzyklad za minute chce odpalic to duuuuuupa zbita :( musze poczekac jakies 3-4 minuty i znowu wszystko idealnie gada,pali bez problemu a jak zgasze to znowu to samo,nie zawsze ale 80% prob ponownego uruchomienia silnika konczy sie czekaniem. CHECK cyka wszystko w jak najlepszym porzadku,silniczek nie bierze ani miligrama oleju.
civic 93 d15b2.co to moze byc.??
a ja panowie rozwiązałem ten problem przez czysty przypadek.kiedy nie chciała odpalić jak zwykle kiedy silnik jest rozgrzany,po prostu już po wszelkich próbach strzeliło mi do głowy żeby odkręcić korek zbiornika paliwa zeszło ciśnienie i auto zapaliło bez problemu.sprawdziłem to wielokrotnie i się potwierdziło.
witam ja równiez miałem taki problem ale wina nie twiła w przekazniku tylko w filtrze paliwa, ktory był zapchany, objawy były takie same poniewaz po zgaszeniu silnika zanieczyszczenia sa nadal w ruchu i uniemozliwiaja szybkie odpalenia a kiedy osiada to bez problemu mozna odpalic bynajmnie jak było w moim przypadku