ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
WITAM
PISALEM JUZ NA FORUM O PROBLEMACH Z OBROTAMI NA SSANIU TJ.3-4 TYS.
OTOZ UPORALEM SIE Z TYM SAM
OPIS;
POTRZEBNY JEST OBROTOMIERZ (JA WLASNIE MAM)MOZNA NA SLUCH:)
ROZGRZAC SILNIK DO NORMALNEJ TEMP.ODLACZYC WEZYK OD CISNIENIOWEGO SILOWNICZKA(PATRZAC NA SILNIK JEST ON PO LEWEJ STRONIE GAZNIKA,U MNIE MA NR.6 I MA JAKIES 15 CM) OBROTY PODSKOCZA (JA MUSIALE ZMNIEJSZYC)REGULUJEMY DO WARTOSCI OK 2 TYS. NA SRUBCE NA KONCU CIEGNA TEGO SILOWNICZKA SSANIA,POTEM ZAKLADAMY WEZYK I OBROTY POWINNY SPASC DO 800 OBR,
MI TO WYPALILO,BORYKALEM SIE Z TYM DLUZSZY CZAS,ODWIEDZILEM DWOCH MECHANIKOW I NIC TO NIE DALO

POZDRAWIAM


Normalnie Ameryke odkryłeś . Na każdym forum jest to opisane co i jak nalezy regulować a takze do jakich wartości . Gratuluje, że Ci się udało

sebek325td , z nieba mi spadłeś Myślałem, że z tym ssaniem nic się nie da zrobic a tu prosze Ale prosze jeszcze o fotki, gdzie jest ten wężyk i która to śrubka, bo nie chciał bym czegoś przypadkiem poprzestawiac Z góry wielkie dzieki

[ Dodano: 2008-01-18, 12:57 ]
Witam.

Mam problem, chodzi o to ze w moim Civicu wystepuje taki problem:
Jak silnik jest zimny i wlacza sie ssanie jest Ok, potem do czasu rozgrzania silnika jest w miare wporzadku ale jak dojdzie do swojej temperatury to wskakuje na takie obroty, ze az glowa boli. Na gazie jest tak samo tyle ze obroty są jeszcze wyższe.
Gdy gasze go na benzynie to jeszcze chwile chodzi (samozaplon).
Od czego moze to byc problem??
W jednym z warsztatów powiedzieli ze to jest ewidentnie wina gażnika choć nie chce mi się w to za bardzo wierzyc.
sebek325td czy opisany przez Ciebie sposób może pomóc??
Pozdro


Mój silnik też przechodzi na wyższe obroty jak się nagrzeje, dlatego postanowiłem jak zrobi się cieplej to przeprowadzę to czynność z tej strony:

http://dagg3r.republika.pl/czyszczenieiac.htm

a potem reset kompa, o ile mam jakiś
witam czy zna ktos moze jakiegos speca w Bydgoszczy od regulacji gaznika.. broblem ten sam z tymi obrotami
TranceSessions, Nie wiem czy zauważyłeś ale na tym forum 99% ludzi jest z województwa śląskiego, do Bydgoszczy mamy kawałek nawet w linii prostej, więc jak Ci się wydaje ilu specjalistów od japońskich gaźników możemy znać w Twojej okolicy?
Pozatym masz kilka postów wyżej napisane jak samemu można wyregulować obroty na ssaniu, to nie jest trudne
probowalem ale to nic nie daje.. oddalem go do mechanika ale on ma tez problem.. mowi ze sa dysze juz styrane i gaznik do wymiany