Rychtal ObwĂłd VI

w weekend założyłem blosa BRC, wszystko byłoby dobrze gdyby nie dziura w obrotach między 3 a 3.5 tyś, poniżej i powyżej bardzo ładnie się wkręca. Na palniku nie było takiego problemu. Dziś byłem na regulacji na analizatorze, jest lepiej, ale dziura jak była tak jest dalej.
Na benie chodzi bardzo dobrze w całym zakresie, także obstawiam zbyt ubogą mieszankę na gazie w tym zakresie obrotów - dlaczego? parownik nie wyrabia? przeciez na palniku chodziło!
Słyszałem coś o rozwiercaniu gwizdka... czy to coś może dać?
czy ktoś miał podobny problem
U mnie na blosie problemów nie ma, prawda jest taka że powinno się na parowniku otworzyć na max i dopiero blosem regulować. Mało kto potrafi blosa dobrze wyregulować.
teraz mam podobnie, ale wiem ze to parownik nie wyrabia, jak jest zimno to nie wykręca sie pow 5 tys albo szarpie, teraz jak jest ciepło pojawiła sie dziura o której mówisz, a jak zgaszę autko na gazie i chce odpalić to mi go zalewa i zgaśnie potem muszę chwilkę kręcić rozrusznikiem zanim załapie znowu.
identycznie, jak zgaszę to za godzinę chę odpalić muszę kręcić już dwa razy. Rano jak jadę do roboty to jest ok, jak zgaszę i zapalę od razu też jest ok, jak postoi jakiś czas to nie ma szans odpalić za pierwszym.
Nie rozumiem tylko niby dlaczego parownik ma nie wyrabiać skoro przy palniku dawał radę? Wyjaśni mi to ktoś?
Kolejne pytanie: chciałem obadać czy ta dziura jest spowodowana zbyt ubogą, czy zbyt bogatą mieszanką, ktoś wie jak to domowym sposobem sprawdzić? Mam miernik, ale jest elektroniczny, podłączałem do sondy, skakało mięszy 0,3V a 0,7V, czyli nici z pomiaru..
Czy te wskazniki diodowe afr sondy lambda dostepne za 50 ze na allegro cos daja?
ale kiedy to wlasnie ma latac miedzy 0 a 1 ;)
No chyba ze sie myle
jak nie zmienim położenia przepustnicy to powinna się raczej stabilizować?
Chyba że trzeba uśrednić pomiar z jakiegoś interwału, a mój miernik pokazuje wartość chwilową.
[ Dodano: 2007-06-26, 22:46 ]