ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
zadam chyba wam juz standardowe pytanie na tym forum. chodzi mi o obroty silnika, poprostu nie rowno pracuje, to samo dzieje sie na zimnym jak i na ciepłym silniku, kolega kiedys zauwazył iskre przy parowniku podczas rozruchu, obroty skaczą i na gazie i na benzynie, nie ma roznicy na jakich obrotach, skaczą przy 1500 obr/min jak i przy 3500 bo probowałem trzymajac takie obroty, da sie to odczuc podczas jazdy gdyz gdy wcisne pedał to czuc ze raz lepiej idzie a raz gorzej, poprzedni własciciel twierdzi ze wymienil przewody swiece i kopułke gdzy tak mu sie robiło i nic to nei pomogło. Help me brothers


moze krokowy, odlaczony lub padł

moze krokowy, odlaczony świeciłby wtedy check , prędzej padł choć nie wygląda mi to na krokowca
jesli padl by krokowy to na gazie by nie lataly, sprawdz przewody, swiece, cewke, auto ma swoja moc ? czy tylko obroty lataja ?

teraz wyczytalem ze wlasciciel wymienial (niby) ja bym jednak sprawdzil


auto sie zachowuje dosc dziwnie poniewaz gdy te obroty skaczą to traci czesc mocy i raz lepiej przyspiesza raz gorzej, mialem kiedys accorda z takim samym silnikiem i szedl lepiej, ten jest taki jakby przytkany czuc pod pedałem ze go tak dusi, z niskich obrotow jak mu gaz wcisne do podłogi to tak nim czesto potrafi szarpac

[ Dodano: 2007-11-09, 01:09 ]
zagrzej silnik i odepnij map-sensor, zobacz czy obroty się ustabilizują. U mnie tak było, jak miałem zaśniedziałe styki w MAPie, błedu nie łapał, ale dawał przekłamany sygnał.
jeszcze kolego powiedz jak wyglada ten map sensor i w ktorym miejscu jest, obroty maja sie ustabilizowac na odpietym Mapie? czy odłaczyc wyczyscic i załaczyc?
u mnie, znajduje się na górze przepustnicy, dochodzi do niego elektryka, wielkości pudełka do zapałek. Jak go odepniesz komp złapie błąd i zastąpi sygnał swoim. Jeśli dalej będzie to samo to nie MAP-S
a w CB3 tam - http://www.honda.slask.pl...p=103194#103194