Rychtal ObwĂłd VI

Mam pytanko czy ktoś wie gdzie w Hondzie Aerodeck rocznik 1996 silnik F20B3 wersja USA jest złącze do samodiagnostyki.
Mam coś podobnego od strony kierowcy wtyczka 2 pinowa w kolorze żółtym i nie wiem czy to to.
żółta jest od poduszek , ty masz 2 niebieskie jedna 2 pin a druga 3 pin , powinny byc pod schowkiem pasażera po prawej stronie z tego co pamiętam <lol>
powinny byc pod schowkiem pasażera po prawej stronie z tego co pamiętam z tego co ja pamiętam to dobrze pamiętasz
Dzięki za podpowiedz. Znalazłem. Zrobiłem samodiagnostykę i już wiem czemu mi się świeci ABS. Wystukało kod 48 czyli chyba lewy tylni czujnik. Ciekawe czy wystarczy przeczyścić czy będę musiał wymienić. Ciekawe ile kosztuje używany. I jak się zabrać do czyszczenia lub wymiany.
jeżeli wystukało ci błąd abs to jest jeszcze możliwość że masz zaśniedziałe styki na kostce przewodu abs. Mi sie tak kiedyś upiekło. Ściągnąłem tapicerkę w bagażniku przeczyściłem kostkę i poszło. No i jeszcze możesz mieć zabrudzony sam czujnik przy kole lub wieniec zębaty.
W którym miejscu w bagażniku mam szukać tej kostki bo u mnie w kombiaku troszkę tam można poszukać.
[ Dodano: 2007-04-20, 09:29 ]
W którym miejscu w bagażniku mam szukać tej kostki bo u mnie w kombiaku tego ci nie powiem ja miałem w 92r kompa po prawej i prawy czujnik padł wiec kostke miałem przy kompie.
No i w weakend zajrzałem do tego ABS-u ale żeby dobrze dobrać się do tej czujki i zębatki to trzeba bęben, szczęki i tarcze zdjąć. Prawie mi się udało gdybym nie złamał dwóch kluczy a śruby nie drgnęły. Ale zobazyłem, że pod spodem są dwie koski zapewne od ABS-u i chyba tam wystarczy sprawdzić oporność. Tylko jaka oporność jest prawidłowa.
Kule zapomniałem sprawdzić.
Ale do czyszczenia nic nie trzeba demontować.
Miedzy wieniec a czujnik delikatnie wsuń szmatkę, a zębatkę z drugiej strony potraktuj delikatnie szczotką zębatą.
Przykładasz szczotkę kręcisz tarczą i brud spada.
Tam jest taka osłona dzięki której jest tam tak wąsko jak u dziewicy i nawet szczoteczka do zębów nie wejdzie. A sam czujnik to ledwo widzę a co dopiero go czymś przetrzeć. Ale poprubuję coś tam wsadzić .
Z tego co znalazłem w notatkach to na czujnikach ABS są następujące impedanncje:
Front: 700 - 1100 ohm
2 door - 4 door
Tył 2WS 1000 - 1500 ohm
Tył 4WS 600 - 900 ohm
5 door
Tył 2WS 600 - 900 ohm
Dzięki Przemek w weakend posprawdzam.
Troszkę to trwało i wkońcu sprawdziłem. No i spalona lewa tylnia czujka.
Teraz chcę kupić używaną ale podobno to nie taka sama jak w hondzie accord z 1996 r.?
Już wiem,że nie jest taka sama. Wymieniłem i już mi działa ABS.