ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Znalazłem na ebay
SPOON SPORTS P28 P08 ECU CHIP 92-95 HONDA CIVIC EX
koszt 21 USD z przesyłką

Eprom do wlutowania
This auction is for a Brand New SPOON p28 p08 chip for a Honda 92-95 Civic Auto ecu. This will increase the amount of fuel injected into the engine under acceleration. This chip also modifies the timing curve to increase horsepower throughout the power band. Depending on your engine combination, expect 7-20 horsepower just from installing this chip. Includes instructions and all hardware necessary.
Vtec: 4200 rpm
Redline: 8500 rpm

Moja hania D15B JDM 130
komputer P08 obecna odcinka na 7500 rpm

modyfikacje
Panewki ACL RACE D16Z6
Pierścienie CTI
Uszczelka D16Z9 Victor Reinz
Uszczelka HONDATA
sprzęgło NKK
stoczone kolo zamachowe
uszczelniacze Victor reinz
MOtul 10w/40
piaskowany kolektor ssący
polerowane kanały głowicy dolot/wylotowe
kolektor 4-2-1
HO FLOW CAT Kat SPORTOWY
tłumik MUGEN
Układ dolotowy COLD AIR

Warto lutować ten Spoon czy strojenie w JHM

Co lepiej
przepustnica od H22A5 62 mm i kolektor od CRX koszt około 500 zł

czy SPORTOWY KOLEKTOR SSĄCY PRO RACING za 700 zł +
Przepustnica 65mm Honda Civic 400 zł

czy bawić się na ostro
jackson racing supercharger turbo pod D serie
mogę mieć używany za 3000 zł

czy seria wytrzyma 220 PS ?

Kamień Śląski 23 sierpnia 2009
[1] RT 0.754, 60ft 2.328, ET 15.798 @ 140.33 KPH

Czekam na wasze porady



Warto lutować ten Spoon czy strojenie w JHM
wolalbym jechac do Rysia (www.strojenia.pl) za 650zł masz kompletne strojenie silnika na ulicy. Chip cos da, ale nie jest to dedydkowany pod Twoj silnik. W strojeniu silnika chodzi o to zeby "wyciagnac" jak najwiecej przy setupie ktory masz indywidualny. Chip jest uniwersalny.

czip spoona wedlug mnie masz pod serie a ty seri nie masz :] wiec samo sie nasowa ze lepiej wystroic i miec pewnosc niz sie chwalic ze ma sie czipa spoona
kompresor hmmm z JR 220KM nie wyciagniesz na D serii pozatym przy doladowaniu lepiej pare rzeczy pozmieniac niz zostawiac seryjne chodzby wtryski,sprzeglo
Znalazłem na forum
http://www.tuningforum.pl...p?f=91&t=105684
z D15B 174 Kunie

Wałki Crower stage 3,
Talerzyki i sprężynki Crower,
gdzie są dostępne i ile może kosztować

na ebay znalazłem tylko stage 2
jakie to różnice stage 2 od stage 3

narazie kupie skuna i H22A 62 mm - i podjadę
na www.strojenia.pl
dzięki Pawlo pamiętam cię z kamienia
ja startowałem w kasie STREET POWER FWD 16 miejsce na 25


po pierwsze spoon CI nei podejdzie - auto odpali na trybie serwisowym - z powodu braku czujnika

dwa - i dobrą decyzje podjales- podjedz i wystroj

Znalazłem na forum
http://www.tuningforum.pl...p?f=91&t=105684
z D15B 174 Kunie

wczoraj bylo strojone u Rysia i potem hamowane:
180KM i 160Nm

narazie zadowoli mnie 150 kucyków
odcinka na 8500
vtec na 4500
i procedura startu

to pierw kopić Skunk2 i przepustnice jak u ciebie
a później strojenie ?

samochód do jazdy w soboty robi 100 km tygodniowo
na co dzień mam diesla

odcinka na 8500
a co Ci to da ?? najpierw trzeba kupic odpowiednie graty zeby ciagnac do tylu :) w wiekszosci przypadkow powyzej 7500 moc juz leci mocno w dol...
Wsadzaj seryjny kolektor z d16z6 lub d16y8 do tego wieksza przepustnica i bedzie ok

Wsadzaj seryjny kolektor z d16z6 lub d16y8 do tego wieksza przepustnica i bedzie ok
dokładnie lub nawet swoj bo to to samo rozwierc go na 62/3 mm i przepoleruj do tego przepustnica wieksza i bedzie dzialac a za reszte kasy wystroisz ktora wydal bys na skunksa

a co sądzie o wałku Grabowskiego do D15B
bo dzwoniłem i są za 500 zł

a co sądzie o wałku Grabowskiego do D15B
bo dzwoniłem i są za 500 zł

odemnie napisze tylko tyle, uwazaj na "latajace" zawory w silniku
Na c4g dużo osób smiga na wałkach graba i nic sie niedzieje pozatym że sarczają na 15/20 tys km bo sie wycieraja niestety niesa to nowki tylko naspawane krzywki i zdzierają sie , ale jesli jezdzisz tylko od swieta to na troche ci starczy

Na c4g dużo osób smiga na wałkach graba
ja znam 3 takie przypadki w tym jeden przezylem na wlasnej skorze. Caly silnik do wymiany, zalozenie walka (ustawienie zaworow) tylko w GMS (nawet Dominik nie dal rady), mala zywotnosc walka, brak danych technicznych (robione na "oko" przez Grabowskiego).
Dlatego wole kupic za 250$ walek bardziej znanej firmy w USA, z dokumentacja techniczna, instrukcja i gwarancja ze sie nie zjebie po 15 tys.

[ Dodano: 2009-09-12, 16:41 ]
raczej zrobię tak jak Pawlo napisał
a jest różnica na wałku z D16Z6 a D15B ?

to raczej bede zbierał na crower STAGE 2 -
N/A ULICA/WYŚCIG: Delikatnie nierówne wolne obroty. Najbardziej popularny profil. Zakres obrotów: 1000-8000+. Wymaga wymiany spręzyn.

http://www.promotormocy.p...8&id_product=63

dostępny za 1190PLN
Co do wałków od grabowskiego, to oni chyba nie napawają nowych krzywek, tylko obrabiają oem wałek poprzez scięcie dolnej częsci krzywki. tzn nie tyle krzywki co przeciwległej jej częsci (nie wiem jak to sie nazywa). Przez co zwieksza sie trochę wznios zaworów. Przynajmniej takie info dawał kiedyś pracownik na jakims forum.
Dokladnie tak jak rafalb33 pisze, grabowski nie napawa walkow a wiec nie wiem jak moga sie wycierac, chyba ze te obrobiona czesc sie zuzywa.
cytat :Co do wałeczka, to jest to jeden z powodów dla których uderzę jednak w głowicę VTEC-ową z z6. Do niej można dostać wałki fabrycznie nowe, a nie naspawane na seryjne i szlifowane na wymiar

moze jest tak jak piszecie w kazdym razie nieda sie na nich długo smigac