ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam wszystkich!
Właśnie stałem się posiadaczem Hondy Accord Coupe z 2 litrowym silnikiem F20B7 z 2000 r.
I niestety od razu problem:
Silnik po zapaleniu na wolnych obrotach troszkę się dławi ale nie poważnie jednak po enegicznym dodaniu gazu zaczyna przygasać chodzi na 3 bądź 2 cylindry. I zaczyna migać "engin". Gdy odpuszczę i znów dodam gaz ale tym razem delikatnie silnik wchodzi na obroty spokojnie i nic się nie dzieje. To samo dzieje się w czasie jazdy. Spokojne dociskanie pedału gazu pozwala na normalną jazdę jednak jakiekolwiek szybkie działanie powoduje zdławienie i pracę na 3 garach.
Wymieniłem palec rozdzielacza kopułkę kable świece i nic.
Dodam że hondzina ma LPG na sekwencji ale na niej gaśnie albo zachowuje się tak samo.

Może macie jakieś doświadczenia z podobnym zachowaniem.
Podpowiedzcie od czego mam zacząć bo aż mnie ciary przeszły że mogą to być wtryskiwacze zapieczone od długiego eksploatowania auta na gazie.

Z góry dziękuję za wszęlką pomoc

Pozdrawiam Tomek



ciary przeszły że mogą to być wtryskiwacze wtedy chodził by na gazie bo wtryskiwacze od paliwa nic do tego nie mają. A skoro to sekwencja to bez przesady że wtryskiwacze miał by paść od długiego nie eksploatowania. Przecież dziennie chodzą po każdym zapaleniu auta a z rana nawet do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury.