ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam serdecznie
Mam do Was bardzo ciekawe pytanie bo pojawił sie u mnie bardzo duzy problem i nie moge dojsc czego moze to być przyczyna. Prawie rok temu kupiłem Civic D15Z6 który powienien mieć moc 114 KM a ich nie ma i pytanie do was czemu?? Byłem na hamowni która wykazała ze motor który w niej jest ma 90KM. I poprostu zgupiałem do reszty siedze i sie zastanawiam co jest w niej nie tak i czego to moze byc przyczyna skoro wszystkie oznaczenia na bloku silnika sa prawidłowe. Co mogło zostać zmienione lub przełozne ze ten silnik nie ma swojej mocy.
Bede bardzo wdzieczny za jakieś sugestie
Pozdrawiam


wygladaloby jakbys mial d15z3 ale jesli masz wszystko sprawdzone to ciezko powiedziec. najprosciej ktos wypruł glowice tloki itp i przelozyl z z1 do twojego ale tu mi sie wierzyc nie chce, najlepiej jakbys podal numery budy i jakas fotke wmiare dokladna przedzialu silnika wrzucil to moze cos sie wyluka
D 15Z3 to napewno nie jest bo na bloku silnika pisze ze jest to D15Z6 takze to nie jest mozliwe a co do głowicy to faktycznie tez o tym myslałem i bardzo prawdopodobne ze jakis skur.. wywalił wszystko i wstawił jakies badziwie jestem normanle podłamany a jesli mozesz to podaj jakis orientacyjny koszt takiej głowicy
dla pewnosci to moglbys jednak napisac numer budy i wstawic zdjecie. naprawde nie chce mi sie wierzyc ze ktos zostawil sam blok i wrzucil reszte z innego silnika bo sie za duzo napierdzielic przy tym trzeba. ogolnie proponuje kupic caly silnik od kogos i wstawic, koszty znajdziesz na allegro.


No a jednak chyba komus sie chciało :) dobra zrobie zdjecie silnika i wstawie az sam jestem ciekawy czy tak jest naprawde a czy głowica nie ma jakis oznaczeń po których można by sprawdzić ze jest inna
co do glowicy to nie wiem, napewno po kolektorze dolotowym idzie wylukac czy jest z z6 czy moze z3 lub z1. po numerze budy idzie wylukac jaki powinien byc silnik ale to juz zapewne sprawdziles, jak nie to wpisz to sie wyluka, masz w dowodzie rejestracyjnym tlustym drukiem napisany ten numerek.

Aha z tego co pamietam to w z6 chyba pokrywa zaworow byla srebrna a w z1-z3 malowana czarna farba, ale moge sie mylic.
Numer jest JHMEK33600S115043
wszystko sie zgadza, po numerach nadwozia powinienes miec ten silnik co piszesz i 114KM
wstaw jeszcze to zdjecie jak bedziesz mogl to moze sie jeszcze ktos wypowie
hehehe ale jaja o to zdjecia silnika http://www.fotosik.pl/pok...7427eab51c.html
http://www.fotosik.pl/pok...3de5471032.html
http://www.fotosik.pl/pok...fb174c117b.html
mam nadzieje ze to wystarczy i pomoże to wyjasnić
Numer się zgadza i silnik też ..... masz pewność co do poprawności pomiaru z hamowni ????

A może katalizator zapchany ???
mozesz miec zapchany kat albo srodek
nie wydaje mi sie a jesli nawet to przecież to nie zabiera 24 koni bezprzesady a co do pomiaru to mysle ze tak bo oprocz mnie inni tez hamowali swoje auta i mowia ze tak przewiydywali wzrost mocy w swoich autach
kat moze nawet 50 koni zabrac=np Wilowi ....Wilu powiedz jak to u ciebie było w vti
potwierdzam silnik jest na swoim miejscu i to ten napewno. Ale taki spadek mocy az mi sie wierzyc nie chce. a moze vtec jest gdzies zdupczony i caly pomiar na hamowni byl na 12v, czujsz jak ci sie zalacza podczas jazdy i inaczej ciagnie? wyjsc moze byc wiele, kat oczywiscie tez moze byc przyczyna jak jest zapchany.
Nie co do Vteca jest wszystko ok i czuć go bo gdyby nie on to przy tej mocy silnika była by tragedia nie wiem czy ona wogole by jechała:) Czyli wszyscy mówicie ze to katalizator a to jeszcze małe pytanie gdzie ona ma kat. bo w rurze wydechowej go napewno nie ma ostatnio szukałem jak zmianiałem wydech koncowy zeby go wyciąć ale go nie znalazłem
kat jest zaraz za kolektorem wylotowym praktycznie pod nim, ta oslona z przodu kolektora oslania wlasnie kata. jak wykrecisz sonde to zobaczusz siatke z kata. ogolnie wywalasz kata z kolektorem i wstawiasz np. kolektor ebayowy albo inny zwykly i po sprawie
dobra z miła checia to sprawdze i zobacze jakie to da efekty dziekuje ci za pomoc i oczywisice wszystkim którzy brali w niej udział pozdrawiam