ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Jak w temacie Jak silnik jest zimny to pali po 2-3 kreceniu a jak odpali to musze sam gazem podtrzymywac go na obrotach bo inaczej gasnie Jak sie juz zagrzeje to juz trzyma obroty

Co moze byc powodem braku ssania?

Niewiem czy przy ssaniu jest to istotne ale mam gaz


A ja bym chciał nie mieć ssania Sory na spam
witam
chyba masz odlaczony silownik podcisnieniowy ssania
u mnie wlasnie sie zacina i mam za wysokie obroty na ssaniu tj.3tys
juz o tym pisalem
Troche grzebalem przy silowniku i jest podlaczony
Po sciagnieciu wezyka z niego obroty wskoczyly na 5 tys
Wynika z tego ze silownik dostaje za duze cisnienie (czyt. cisnienie ktore powinien dostawac na cieplym silniku) czyli:
-jest zepsuty czujnik temperatyry silnika i podaje falszywa temperature
-lub podcisnienie pcha za mocno
Stawial bym raczej na czujnik Wiec pytania - Da sie go wymienic? Robil to ktos? Jakie koszta?

sebek325td poszlo PW moze po tym bedziemy wiedziec cos wiecej


nie wiem czy to akurat wazne ale u mnie zimny silnik po odpaleniu uruchamia sie i po jakis 2-3 sekundach gasnie tak jakby niedstawal benzyny nie dzieje sie to czesto ale jednak wystepuje nie wiem czego to jest wina tymbardziej jak ssanie smiga mi normalnie moze to wina swiecy, pompy paliwowej? zabardzo sie na tym nieznam wie moze ktos co jest z tym ??
Aby ustawić sobie ssanie potrzebny jest obrotomierz. Na gorącym silniku (po osiagnięciu normalnej temperatury) należy sciągnąć węzyk z siłownika, obroty powinny podskoczyć do góry i ma być ssanie ustawione dokładnie na 2200 rpm (po założeniu węzyka obroty spadają na 800 rpm) i to tylko tyle, musi działać.

-jest zepsuty czujnik temperatyry silnika i podaje falszywa temperature
Właśnie dziś oddałem auto do mechanika - identyczne objawy.
Ciężko odpala,dużo pali, a ssanie włącza się,zamiast od razu, po przejechaniu 5km.
Wymieniam tak: termostat, filtr paliwa, regulacja gaźnika - bieg jałowy na 850rpm obrotów a ssanie na 2200rpm.
W sobotę odbiorę auto - dam znać czy coś pomogło.
Jeżeli chcesz szybciej odpalić zrób tak:
Przekręć kluczyk tak żeby aku się zaświecił i ciśn. oleju.
Wdepnij sprzęgło i naciśnij do oporu pedał gazu 3-4razy.
Odpalisz od razu :) tylko jak wypali paliwo z gaźnika to może zgasnąć (jak tylko odpali lekko mu depnij tak do 2tys.rpm), ale potem pali od strzału.
Dziś rano przed wyjazdem do mechanika przeczytałem to w "Sam naprawiam Swoja Honda Civic" :), wypróbowałem i odpaliła bez zająknięcia.

[ Dodano: 2007-12-02, 19:38 ]