Rychtal ObwĂłd VI

czy to zawiera system poziomujacy??czy jest szanasa umiescic to w cifie??i ajk to wyglada ??
wiem ze miało nie byc linkow do allegro ale coz mam zrobic??
wrzuce zdjecie i podspodem linka ok??


http://allegro.pl/item917...xenony_d2s.html
a tutaj jak sie zakłada
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=612520



a pytam sie tez dlatego ze niektorzy pamietaja jak meczyłem o accorda..i w nim był taki patent ze były soczewy z omegii i miały mozliwosc pozycjonowania 1-2-3 czy ktos cos w temacie moze sie wypowiedziec i poradzic moze jakies zakłady zajmujace sie takowymi przerobkami ??
ten temat mam nadzieje ze bedzie z pozytkiem dla wszytkich i na dłuzsze lata(mam nadzieje)
Aha jesli chodzi o prawo i niepisane prawo to nie piszmy o tzw. ksenonach ze ktos wrzuca zarniki od kseniów i fajnie swieci ..bo tak jak na ktoryms forum pisał ktos ze niewiazne co my widzimy tylko co widzi człowiek przez nas oslepiony...
aha a moze ktos wie jak nalepiej znalesc spryskiwacze do hond i moze ktos widziął manuale do tego??dzieki z gory...
Montując coś takiego w samochodzie masz pewność że przy pierwszej kontroli drogowej stracisz dowód.
W światłach xenonowych oprócz przetwotników, lampek itp. są jeszcze potrzebne dwie bardzo ważne rzeczy: układ samopoziomujący (z tym jest największy problem) i system oczyszczania lampy, le tutaj chyba wytarczą spryskiwacze.
Kiedyś czyatłem że najdroższe z tego jest układ samotoziomujący - może kosztować nawet 5 tyś zł.
widze duzo przerobek na drogach, fakt faktem z ejak sie policja mocno doczepi to ci dowodzik skasuja, a poziomowanie i spryskiwacze musisz mieć jesli ma byc wszystko legalnie.
a ja czytałem ze sysytem samopozomujacy to nic nie daje bo na naszych polskich drogach nienadązaja za wybojami a po drugi eto ze sysytem samopoziomujacy to tylko taka nazwa...bo montowane jest to w nowoczesnych autkach a dawniej było to samo tylko ze było pokretło 1-2-3 zaleznie od iloosci osób przewozonych w aucie ..tio samopoziomowanie to poprostu samodostosowanie automatyczne do obciazenia
widze duzo przerobek na drogach, fakt faktem z ejak sie policja mocno doczepi to ci dowodzik skasuja, a poziomowanie i spryskiwacze musisz mieć jesli ma byc wszystko legalnie.
nawet jakbys to sam zrobił to i tak Ci dowod skasuja bo nie beda miały chomologacji
niestety nie jestesmy hiszpania bo tam sie jedzie tylko do urzedu miasta i pokazuje ze sie cos takiego zrobiło ze spełnia to jakies normy i dostajesz dopuszczenie do ruchu...
mylisz sie, jezeli zachowasz wszystkie normy, jedziesz na stacje kontroli i dostajesz homologację
w sumie nawet za lexy moga ci dowod wziasc bo tez niemaja homologacji a 40% ludzi juz je ma :) i tak jak polowy rzeczy w aucie niewolno zmieniac a sie robi
mylisz sie, jezeli zachowasz wszystkie normy, jedziesz na stacje kontroli i dostajesz homologację
z tego jak sie orientuje u nas nie ma takiego przepisu któryby na to pozwalał
ale nie ma przepisu zabraniajacego :|
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89609633
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89609633
To są tylko silniczki a najdroższy jest system montowany w zawieszeniu do sterowania tymi silniczkami.
i raczej nie dostepny
ale to naprawde nie zdaje swojego zadania!!z tego co sie orientowałem aby było dobrze tzn. zeby działało i nie oslepieło to wystarczy zamontowac takie soczeki i zrodło swiatła pod system orginalny tak zeby mozna było regulowac wysokosc swiateł!!!czyli moje pryzsłowiowe 1-2-3 zeby mozna było regulowac wysokosc snopu swiatła...ale i tak tego nikt nie uzywa!!!bo albo sie tym bawia albo poprostu jest a tylko niektorzy wiedza ze jka sie wrzuci kilka ton cenentu do bagaznika to trzeb awyregulowac swiatła!!!
wiec z tego co wiem mozna załaozyc xenie po dregulacje i załozyc lusto zeby dobrze było i smigac..na xeniach bez swiadomosci ze sie oslepia!!!
Święte słowa:
ale jak to zrobic?
skoro nie mozna dostac orginalnych takich lamp??z kseniami??
Technicznie wszystko jest do zrobienia. Proces homologacji jest jednak na tyle kosztowny, że wielu producentów np. akcesoriów w ogóle o niego się nie stara. Produkują i sprzedają swoje produkty, bo jest na nie popyt klientów. Stosowanie lamp wyładowczych w pojazdach to jeszcze inne warunki zależne. Kwestia homologowanych akcesoriów dotyczy nie tylko ksenonów, bo też innych modnych gadżetów np. przyciemniane szyby, malowane lampy, lamp lexus style itd. Wszystko sprowadza się do warunków zachowania bezpieczeństwa, a dalej odpowiedzialności w razie wypadku. Najmniejsza prawna konsekwencja to zatrzymanie dowodu rejestracyjnego.
Wybór należy do Ciebie!
nio tak ale przyciemnianie szyb da sie ominąc stosujac przyciemnianie piecowe i jest to zgodne z prawem wiec i ksenie musza miec taka mozliwosc aby sprawic ze sa dobre i nie zagrazają nikomu.. jeszcze chciałbym uscislic ze chodzi o przebudowe swiatła na soczewke nie chodzi mi o montowanie samych przetwornikow i zarnikow ksenonowych tylko calkowicie z soczewkami..zaadoptowac swiatło pod zestaw wyciagniety z innego auta...
[ot]na chwile obecna i tak projekt wstrzymany ale zawsze warto miec wiedze na przyszłość[/ot]
pozdrawiam
Każda przeróbka elementów mających wpływ na bezpieczeństwo będzie musiała spełniać określone warunki i decyzje o dopuszczeniu. Wbudowanie soczewki, to poważna ingerencja w konstrukcję lampy. To czy efekt będzie spełniał wymogi stawiane reflektorom musi potwierdzić "instytucja" uprawniona. Zalegalizowanie takiej operacji w naszych realiach przez amatora-majsterkowicza jest niemożliwe. I to, że sporo kierowców jeździ z lampami ksenonowymi z, lub bez soczewek nie ma nic do tego.
Wcześniej problemem było stosowanie żarówek H4 w reflektorach na zwykłe bańki. Rozwiązania legalnego nie było, choć techniczne było proste, tzn. żarówka halogenowa na trzonku P43.
p.s.
Pamiętacie czasy, w których karano kierowców z trzecim światłem stopu?
a widzisz jakies rozwiazanie??czy tylko jest takie ze najlepiej sie za to nie brac??