Rychtal ObwĂłd VI

Sprawdź drożność wydechu, kiedy wymieniałeś filtr powietrza i paliwa?
Osiągi 0-100 zbliżone do serii?
a jak idzie na innych biegach ? czy pod gorke na piatce slabnie ? ( moze to zaebany uklad wydechowy )... troche malo info z twojej strony
Slabsze samochody na 17stkach spokojnie dobijaja do 200 ??? Pokaz mi ktore.... Smigalem Golfem 4 1,6 i on dobijal do 200 ale tez nie mial tak latwo... Natomiast smigajac z Pronem autostrada a on ma Civa 6gen 1,4 ciezko mu szlo do 200... Nie wiem czy wogole seria 1,4 osiaga taka predkosc... Bo Prono ma "juz nie taka seria"
Mówiąc o pewnych słabszych samochodach jadących 200 kolega miał na myśli civic 1.3 na 17 bo ostatnio była tu taka dyskusja i ktoś zamknął temat... A kolega sprawdzał maksymalną predkość na 4 czy piatym biegu?? Bo prędkość maksymalną osiąga się na 4 biegu, 5 bieg jest dla ekonomicznej jazdy
Mialem sedana z tym samym silnikiem tez v max bylo 160 km/h ale na 5 biegu :) dochodzil na 5 do 4tys i koniec . Na 4 lecial troche ponad 190 km/h ...
hmm, a moze tak na kołach 17" są już niezłe przekłamania na predkosciomierzu
hmm, a moze tak na kołach 17" są już niezłe przekłamania na predkosciomierzu
To jeszcze zalezy od rozmiaru opon ale ogólnie im większa srednica koła z oponą tym jedziesz szybciej niż licznik Ci pokazuje...
To jeszcze zalezy od rozmiaru opon ale ogólnie im większa srednica koła z oponą tym jedziesz szybciej niż licznik Ci pokazuje...
chyba na odwrot, na liczniku bedzie ci pokazywalo wiecej niz naprawde jedziesz
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
sprawdź sobie jak mi nie wierzysz. Przecież jest to logiczne, większa srednica, to większy obwód i przy jednym obrocie koła samochód przejedzie dłuższy odcinek drogi...
Bo prędkość maksymalną osiąga się na 4 biegu, 5 bieg jest dla ekonomicznej jazdy
Tu sie nie zgodze. U mnie czwarty bieg odcina mi wlasnie gdzies w okolicach 200km/h a na piatce licznikowo doszedlem do 210 na co mam potwierdzenie w postaci zdjecia zrobionego telefonem :)
Ale uczepiliście się tych kół 17", a autor tematu nic o tym nie pisał, tylko slave znowu zamęt wprowadza swoimi "uszczypliwymi" komentarzami za które już jedno ostrzeżenie ma na koncie.
mateo817, musisz zdecydowanie sprawdzić furkę bo coś jest nie do końca OK.
Może masz 75PS a nie 90? Wiesz to na pewno?
Ja moim jak był seryjny robiłem w miarę luźno licznikowe 180km/h na 5 biegu.
Posprawdzaj, tak jak pisali wczesniej, filtry, świece, kable, paliwo zatankuj jakieś sprawdzone, sprawdź czy auto się dobrze toczy, bo może masz jakieś opory, hamulce gdzieś trzymają...nie wiem co jeszcze... jak duży przebieg to katalizator moze być zawalony.
DevilNS, jest dokładnie jak jogal pisze ;)
ja z kolei na 4 robie jakieś 185km/h potem odcina a 5 max na równym 210km/h
Dreed, jak śmigajac od Rippera 4G o silniku 1,3 na 15" to predkosc 200 była i jest dalej osagalna... moze było by wiecej ino trasa sie konczyła...
Nawet załadowani w 4 na pokładzie 180km nie było dla nas długa droga do osiągniecia...
Wiec nie pisz, ze słabsze motory nie osiagną takiej prędkości
małe niekiedy potrafi wiecej niz duże...
W sumie ja mam podobny problem - na 5 max 160, na 4 nieco lepiej ale to max o 10km/h.
Napewno nie mam oporow toczenia sie kol - moze to opony 205...Filtry niby byly sprawdzone, wyczysczona przepustnica. Moze rzeczywiscie swiece, wydech albo cos jeszcze.
Jak dla mnie Jogal ma racje ... moze przy tym silniku tak jest ;p skoro to jakas awaria to ja mialem to samo ? i dokladnie przy 160 km/h ? jak dla mnie malo prawdopodobne. Najlepsze bylo to ze jak rozpedzilem sie do ok ~190km/h na 4 , wrzucajac 5 auto samo zwolnilo do 160 km/h - rowno 4 tys obrotów.(gaz oczywiscie w podlodze). Moge sie mylic oczywiscie :) pisze tylko jak u mnie bylo ...
ja swoim EJ9 przy oponach 16" alu 195/45 (roznica srednic do 2%) lecialem z pyrzowic 170 i czulem ze jeszcze mam luz pod pedalem i auto poleci wiecej. Dodam ze mam tylko wymieniony ostatni na przelotowy z m-techa. Ogladalem auto u blacharza to kat i srodkowy z hondy i wyglada bdb. Nie wierze w swoj licznik 89000 ale jak zobaczylem tlumiki to albo byly wymieniane albo cos jest na rzeczy. Dodam ze autko odmulalem, przed zwezka nie chcial isc wiecej niz 150 (predkosci na 5 biegu)
ja na 5tce swoja 170+ sie kulnalem ... wiecej jakos nie szla ... moze dlatego ze poprzedni wlasciciel mial gaz i troche sie zamulila albo przez mojego kata T_T bo nie jest w dobrym stanie ;) tego nie wiem ... ale napewno 160 to nie vmax ;P heh :) silnik taki jak pod avatarem seryjny ;)
filtr powietrza założyłem stożkowy, filtr paliwa wymieniłem. i jest tak jak piszecie na 4 poleci nawet 180km/h a jak wbije 5 to silnik sam zwalania do 160km/h i 4000obr
[ Dodano: 2007-10-15, 22:17 ]
Wszystko jest u Ciebie w porządku, tak ma być, poprostu mamy za mało mocy, aby na 5 biegu osiągać prędkość maksymalną... W d13 v max osiąga się na 4 biegu, bo przy ok 200 km/h ma się dopiero 7000 rpm a jak wiadomo Hanki te nie mają odcięcia zapłonu
a jeśli katalizator jest zapchany to jak go odetkac?
ja ze skrzynia d13 na 4 biegu 210 i nie odcielo mi bo palant mi wyjechal a 5 biegu nie sprawdzalem
co do kata bieresz tak zwana breszke kata stawiasz na ziemi i jebudu
Jamal przy ilu masz odciecie?
7800
A to wszystko mi wyjasnia, juz nic nie mowie :P
Ja mam w swojej Hani D14A4, wymienilem rozrzad, filtry: paliwa, powietrza (o oleju nie wspominam bo z olejem byl wymieniony), mam zalozony wydech od D16Y7, tzn zaczyna sie w miejscu gdzie ja MIALEM katalizator, przelotowy srodkowy, ale standard BOSALa koncowy, auto obnizone o kilka cm, na felunku 195/50 r15 Wolfrace Ikon Plus i...
v-max osiagnolem 133mph (ponad 200km/h) nie przyjzalem sie dokladniej bo skupialem sie na drodze...
aha.. mialem full zbiornik paliwa wiec przypuszczam ze pojechala by szybciej na kilku litrach...
pozdrawiam:)
Hikiel, mam taki sam silnik... Mam na 4 biegu 180 a jak wrzucę 5 bieg to auto zwalnia do 160km/h.. ostanio założyłem stożek ale jeszcze nie sprawdziłem Vmax.. Podejrzewam też filtr paliwa..
Nie wiem czy to może być też wina kata.. Osłona od niego brzęczała dlatego trzeba było ją usunąć. Śruby nie chciały się odkręcić więc została usunięta w bardzo prymitywny sposób tzn za pomocą młotka i przecinaka ... Jak wiadomo katalizator nie lubi czegoś takiego.. Jak myślicie?? Czy coś takiego mogło mu zaszkodzić?? W przyszłości planuje założyć sportowy kolektor i dopiero wtedy zrobi się test VMAX
No ja nie mam kata i ten silnik mam w budzie 5 gen, ktora jest troche lzejsza.
moja coupeja 210km/h d15b7 z 1+3 pasażera
moja zlapala 200 na 4 biegu z piecioma osobami w srodku. 5 biegu nie sprawdzalem. mam 100% serie
Moja poszła tyle co na filmie z dwoma osobami na pokladzie : http://www.youtube.com/watch?v=1KTajB-cBFQ
Aczkolwiek wiecej bym wycisnał ale baba matizem wyjechala mi na wewnetrzny
Ja leciałem 190km/h na 4... może i by poleciał 200 ale nie chciałem żyłować wątpię aby na 4 więcej leciał niż na 5 ale mogę się mylić.
Ja leciałem 190km/h na 4... może i by poleciał 200 ale nie chciałem żyłować wątpię aby na 4 więcej leciał niż na 5 ale mogę się mylić.
Sam zobacz jak to wygląda w 1.3:
http://itm.pcz.czest.pl/~...190kmhshort.avi
raz sobie tak spróbowałem na A4, 2 osoby i pełny bak paliwa. Wtedy miałem chyba niecałe 90 KM, na 14" alumkach 185/60. Po wrzuceniu na 5 bieg auto wyraźnie zwalnia ( brakuje mu już momentu obrotowego...)
moja Vmax na 4, 195 po wrzuceniu 5 prędkość się utrzymuje przy sprzyjających warunkach. jeśli 5 bieg wrzuce wcześniej (np przy 120) i się rozpędzam bez redukcji na 4 osiąga 185 km/h i ani grama więcej. tylko moim zdaniem nie ma się coi stresować bo silnik d14a4 w danych technicznych ma v max 177km/h.
panowie to tylko 1.4 i 90KM jeśli nie macie grzebane więc cudów nie oczekujcie - i tak nieżle śmiga w porównaniu do NIemców i Francuzów z tamtych lat produkcji.
a ja na gazowniku wiecej na a4 niz 170 nie moglem osiagnac na 5 biegu ... ;/ d14a4 ... z gazem 1 gen chyba, moze to przez zmniejszony wlot powietrza ... nie wiem wiem ze wtedy mialem przelaczone na benzynke ;) i jechalem zeby bylo smieszniej tylko z pasazerem