ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam,
Na wstepie przepraszam ze zakladam kolejny temat ale szukalem w archiwum i nie znalazlem nic konkretnego. A pisalicie ze zanim podjade do mechanika (czytaj. paprocha) to zebym sie spytal na forum a noz widelec ktos pomoze.

A wiec, dzisiaj sobie wyszedlem wczesniej do autka zeby sprawdzic olej... i tu zonk... na bagnecie brak... no wiec stoje sobie nad otwarta maska i sobie kurw*je... idzie sasiad i mowi zeby zrobic jakies tam badanie cisnienia... odpalamy fajki i mowi ze to niedrogie ze to moze powiedziec dlaczego tak jest jak jest. jestesmy w polowie fajki a tu koles podchodzi z zaparkowanego obok auta i mowi ze podsluchal rozmowie i zaczela sie gadka ze silniki hondy sa zlote, nie do zajechania i mowi ze chce obejrzec silnik bo juz kilka hond mial... i tak oglada oglada dodaje gazu i slucha i mowi do mnie zebym wsiadl do auta i przybutowal do odciecia... no to ja BUTTT koles mowi zebym przestal, przestaje a ten mi pokazuje cala reke zasmarkana w oleju... po prostu przystawil dlon do rury. Powiedzial zebym dolal olej i jechal na mierzenie tego cisnienia. Tak wiec dolalem 1 litr 10w40 mobil S i odrazu podjechalem do domu zeby zasadzic tego posta.

Powiedzcie chlopaki co i jak mam robic bo zaczynam panikowac.
Co byscie na moim miejscu zrobili.
Prosze o porade Step-by-step bo to moje pierwsze autko :) wczesniej jak sie cos zdupilo to ojciec sie motal a nie ja

Aha i jeszcze jedno jak mozecie to przedstawcie jakis kosztorys... na ile bede musial sie zapozyczyc :)

iiiii jeszcze czy to kopcenie moze miec jakis wplyw na to okrutne spalanie (10/100)??



Witam,
Na wstepie przepraszam ze zakladam kolejny temat ale szukalem w archiwum i nie znalazlem nic konkretnego. A pisalicie ze zanim podjade do mechanika (czytaj. paprocha) to zebym sie spytal na forum a noz widelec ktos pomoze.

A wiec, dzisiaj sobie wyszedlem wczesniej do autka zeby sprawdzic olej... i tu zonk... na bagnecie brak... no wiec stoje sobie nad otwarta maska i sobie kurw*je... idzie sasiad i mowi zeby zrobic jakies tam badanie cisnienia... odpalamy fajki i mowi ze to niedrogie ze to moze powiedziec dlaczego tak jest jak jest. jestesmy w polowie fajki a tu koles podchodzi z zaparkowanego obok auta i mowi ze podsluchal rozmowie i zaczela sie gadka ze silniki hondy sa zlote, nie do zajechania i mowi ze chce obejrzec silnik bo juz kilka hond mial... i tak oglada oglada dodaje gazu i slucha i mowi do mnie zebym wsiadl do auta i przybutowal do odciecia... no to ja BUTTT koles mowi zebym przestal, przestaje a ten mi pokazuje cala reke zasmarkana w oleju... po prostu przystawil dlon do rury. Powiedzial zebym dolal olej i jechal na mierzenie tego cisnienia. Tak wiec dolalem 1 litr 10w40 mobil S i odrazu podjechalem do domu zeby zasadzic tego posta.

Powiedzcie chlopaki co i jak mam robic bo zaczynam panikowac.
Co byscie na moim miejscu zrobili.
Prosze o porade Step-by-step bo to moje pierwsze autko :) wczesniej jak sie cos zdupilo to ojciec sie motal a nie ja

Aha i jeszcze jedno jak mozecie to przedstawcie jakis kosztorys... na ile bede musial sie zapozyczyc :)

iiiii jeszcze czy to kopcenie moze miec jakis wplyw na to okrutne spalanie (10/100)??


zacznij od uszczelniaczy na zaworach - jak to nie pomoze to zmień jeszcze pierścionki i problemy z olejem powinny zniknac,niestety japońce dali du...y z tymi elementami i wytrzymuja kolo 150.000 i zaczyna sie kopcisko co w innych markach dopiero od 300.000 zaczyna sie cos dziac

zacznij od uszczelniaczy na zaworach - jak to nie pomoze to zmień jeszcze pierścionki i problemy z olejem powinny zniknac,niestety japońce dali du...y z tymi elementami i wytrzymuja kolo 150.000 i zaczyna sie kopcisko co w innych markach dopiero od 300.000 zaczyna sie cos dziac

A jak z $$ ile to moze kosztowac?


zacznij od uszczelniaczy na zaworach - jak to nie pomoze to zmień jeszcze pierścionki i problemy z olejem powinny zniknac,niestety japońce dali du...y z tymi elementami i wytrzymuja kolo 150.000 i zaczyna sie kopcisko co w innych markach dopiero od 300.000 zaczyna sie cos dziac

A jak z $$ ile to moze kosztowac?

no czesci kolo 1000zł + robota


Nieeee noooo wypas

...trzeba to zrobic szybko czy moze to jeszcze troche poczekac?? Sa jakies skutki przeciagania roboty tego??

Nieeee noooo wypas

...trzeba to zrobic szybko czy moze to jeszcze troche poczekac?? Sa jakies skutki przeciagania roboty tego??

muisz tylko zwracac uwage zeby ci ojeu nie brakło-a smigac to tak mozesz do konca dni twojej H

...trzeba to zrobic szybko czy moze to jeszcze troche poczekac?? Sa jakies skutki przeciagania roboty tego??

Tak np. jeżeli masz jeszcze katalizator możesz zapaćkać olejem oraz tłumik (zwłaszcza jak ci tak z rury leci) co wiąże się ze zmuleniem auta no i wymianą tych części. Ostatnio robiłem dokładnie to samo bo brał olej, ja robiłem odrazu uszczelniacze i pierścienie bo to 1 rozbieranie silnika mniej a same uszczelniacze w większości przypadków nie wystarczą. Mój koszt z robocizną ok 1300 zł.

zgadzam się :) 100 000 w tył to norma dlatego nie ma się co czarować. Pamiętaj masz na liczniku 140 000 to masz 240 000 id. :). Ja póki co mam spokój nic nie kopci, chociaż rurę jak przetrę i zrobię około 50km spokojnie mam taki osad na rurze, a jak przetrę zrobię choćby 10km ale z butowaniem to mam rurę czarną :/. Natomiast olej po przystawieniu ręki nie leci - sprawdzane dziś o 7;00 rano po przeczytaniu tego posta :). Pozdro! Acha ja mam na liczniku 253tys.
ludzie robią remont jak autko zaczyna kopcić albo zjadać olej ale w twoim przypadku osobiście to bym gonił oderazu po uszczelniacze i pierścienie
jeżdzić jasne że tak możesz , bez oleju też możesz jeżdzić nikt ci niezabroni
W srode mam jechac do mechanika zeby sprawdzil mniej wiecej jakie koszty by byly. Ale powiem szczerze ze jak mam dac poltora kloca na remont silnika to mi sie nie widzi... teraz po glowie zaczyna mi chodzic przerobka na d15b7 albo na d15z6?(<-- tu niewiem czy dobrze napisalem). bo to mniej wiecej takie same koszty. W ostatecznosci swap na cos mocniejszego. bo wpakowac 1500 i nie miec zadnej frajdy poza czystym sumieniem... hm... a w irlandii za 450E byl kompletny osprzet z preludy v-tec 2.2 :>

Jak mam zly kierunek myslenia to prosze naprostujcie mnie :)

Juz wiem...

Poczytalem troche i...
http://www.honda.slask.pl...opic.php?t=3128

to jest moje rozwiazanie...

Po przeczytaniu relacji naocznych swiadkow powiem tylko tyle

PODJARALEM SIE

Tylko ostudza mnie $$ ;]

W srode mam jechac do mechanika zeby sprawdzil mniej wiecej jakie koszty by byly. Ale powiem szczerze ze jak mam dac poltora kloca na remont silnika to mi sie nie widzi... teraz po glowie zaczyna mi chodzic przerobka na d15b7 albo na d15z6?(<-- tu niewiem czy dobrze napisalem). bo to mniej wiecej takie same koszty. W ostatecznosci swap na cos mocniejszego. bo wpakowac 1500 i nie miec zadnej frajdy poza czystym sumieniem... hm... a w irlandii za 450E byl kompletny osprzet z preludy v-tec 2.2 :>

Jak mam zly kierunek myslenia to prosze naprostujcie mnie :)

Juz wiem...

Poczytalem troche i...
http://www.honda.slask.pl...opic.php?t=3128

to jest moje rozwiazanie...

Po przeczytaniu relacji naocznych swiadkow powiem tylko tyle

PODJARALEM SIE

Tylko ostudza mnie $$ ;]

o widze mojego posta
Ba ;] jak tylko wymotam jakis hajs to napewno sie do Ciebie zglosze
FEJS, jak kupoisz swapa do remontu to wyjdzie cie na to samo :) nie wiesz czy jak wsadzisz mocniejszy silnik nie bedziesz musial wlozyc tyle samo kasy co w twoj dotychczasowy ;)
Odgrzałeś nieźle zdechłego, starego kotleta
no fakt hehe