ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam!
Zakupilem Sobie Hondzinke Accord Coupe rocznik na dokumentach 94 ale tak to jest to model numer IV(90-93). Silniczek 2.0i 136kucykow czy jakos tak bo roznie podaja a autko mam tydzien wiec wybaczcie :P
Mam problem tego typu ze na swiecach jest pelno oleju silnikowego. Auto na benzynie jezdzi ale zachowuje sie jak by palilo na 3cylindry(szarpie,jest zamoolone itd.) a na gazie odrazu gasnie. Po wyczyszczeniu swiec z oleju wczoraj rano, smigalem caly dzionek i dzis rano znowu ten sam problem. Czego to moze byc wina? Jedni mowia ze tam jest jakas specjalna uszczelka, inni ze to simmeringi a jeszcze inni ze przeplywomierz. Co z tym zrobic? coz tam jest? prosze o pilna pomoc.
Pozdrawiam!
Konrad :]


Na każdą świece przypada jedna uszczelka pod pokrywą zaworów. Polecam je wymienić, ja też miałem świece w oleju i to pomogło.
Moze gadam glupoty ale mysle ze uszczelki zaworow tez moga byc powodem
oring


O, wlasnie oring! O tp mi chodzilo a nie wiedzialem jak sie to mowi

oring

To chyba to samo o czym ja pisałem.
Dzisiaj wymienie wszystkie uszczelki pod pokrywa i zarazem swiece. Jaki bedzie efekt napisze :]
Dzieki za rady :]
i jaki efekt? bo ja mam niestety podobne objawy :/
Jeśli do świec dostał sie olej to jedyna droga jaką tam sie mógł dostać to oring wiec nie widze innej opcji, bo od dołu to nie za bardzo.
a czy moze to byc tez przyczyna ze pali olej (4l na 1000km) ?
suriv: nie ma takiej możliwości :]

przy takim paleniu oleju to tylko pierscienie i uszczelniacze albo dziurawy blok albo gdzieś ucieka (np. miska dziurawa?)
olej nigdzie nie ucieka, kompresja na cylindrach w okolicach 11 na kazdym (11 lub 11.5), wiec sam juz nie wiem...

echh... chyba mnie przedwczesny swap czeka :/
poszukaj mechaniora co Ci zmieni uszczelniacze, pierscienie i uszczelkę pod głowica i przestanie chlać :)

btw. kompresja słabawa :]