Rychtal ObwĂłd VI

i kolejna sprawa..
chodzi o licznik w d13 ..... bez obrotomierza - - jak to wygląda czy wsówki te ktore są od tyłu sa takie same i jest np. puszczona wiązka do rozbudowy licznika o obrotomierz?? czy musze ciągnąć kable to obrotka.. ..??..
dajcie znac jak mozecie bo zastanawiam sie co kupić.... POZDRO dzieki z gory
czy musimy zmieniać całą wiązke??
Z tego co ja się orientowałem to jak bym na d16z6 zmieniał to trzeba ale na d15 chyba tez ale nie jestem pewien na 100% niech sie eksperty wypowiedza :)
Co do licznika z obrotomierzem - wrzucasz licznik z d15b7 i wszystko smiga Nie trzeba ciągnąć żadnych kabli ...
potrzeba i silnikowa i kabinowa!!
.hhmmm no widze ze tamt sporny .. to jak w koncu z tą wiązką... potrzebna jest silnikowa i kabinowa. .. czy ta i ta...??
na bank potrzebne obie wlasnie pytalem kogos kto ogarnia temat
to jak w koncu z tą wiązką...
Potrzebujesz wiązke silnikową i kabinową od B7 lub Z6.
No tak jak chłopaki napisali ale przy d13 jest sporo roboty :)
..a zegary z obrotomierzem..podchodzi z dowolnej V gen :) wiem bo sam mam d13 i teraz śmigam z obrotkim i tarczami indiglo..wyciągasz i wkładasz..takjakby to było po tozrobione ..szkoda tylko że przy słapie silnika..trzeba niestety i wiązki wszystkie ciągnąć odnowanoi ten bak+pompa..masakra...d13 to wogule jest jakaś..trudna :D
szkoda tylko że przy słapie silnika..trzeba niestety i wiązki wszystkie ciągnąć odnowanoi ten bak+pompa..masakra...d13 to wogule jest jakaś..trudna
Troche więcej roboty, ale jak ma się wszystkie potrzebne graty to swap jak każdy inny.
Troche więcej roboty, ale jak ma się wszystkie potrzebne graty to swap jak każdy inny.
Dokładnie :D ..ale po co straszyć ludzi :D
hmmm.. no to teraz juz wszystko wiem ... mam wszystki graty .. czas w sumie mnie tez nie goni , ale zawsze sie chce mieć szybciej:) ...
wiec ... jak siedzimy w temacie to opowiem z tej strony.. moze d15b2 na d15b7 .... mniej roboty?? jak tutaj z wiązkami .?? /// dzieki jeszcze raz ... :)
kwestia jest taka ze mam w swietnym stanie d15b7 i jakas padlina b2 tez wchodzi w gre..
z d15b2 to musisz to samo zrobić co w d13, czyli cała wiązka kabinowa i silnikowa, tylko baku nie musisz zmieniać, chociaż ja zalecam zmianę pompy paliwa bo ta w d15b2 ma nieco niższe ciśnienie niż w hondach z pełnym wtryskiem...
wszystko musisz miec kompletne wiazki kabinowe i silnikowa zbiornik paliwa i duzo innych rzeczy nie opłacalny swap musiał bys miec 2 cały samochód na przekldake czesci ,bo zbyt duzo szczegułów wychodzi podczas przekładki zapytaj JAMALA
dominik_bb, a tam zaraz nieoplacalny, jak sie ma silnik po taniosci to juz inna dyskusja
z d13 jednak to bym juz tylko na min d16 swapował
z tego co ja wiem i jak rozmaiwam ludzi to musisz wymienic wszytsko prawie ze, wiazki, bak, bo w d13 jest inna pompa niz w d15 i nie ma tu znaczneia czy to d15b2 czy d15b7. ta sama robota z tym ze swap w sumie nie oplacalny, lepiej od razu wrzucic jakis 16z6 albo cos takiego
spoko chłopaki .... dzieki za wszystko ... opłaca mi sie bo mam coupete w garazu rozwaloną po moim wypadku wiec kupie cos w miare prostego, z zajechannym silnikiem i bedziemy przekładać...
wiem juz w miarę wszystko.... wiec czas na zakupy.. dzieki i pozdrawiam