ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam wszystkich, to 1 moj post w tym dziale- 2 szybkie pytania

1) kontrolka SRS czy przy odpalaniu musze czekać jak ona zgaśnie bo glupi od 4 miechow juz czekam, a nie wiem w sumie czy trzeba :). Czy moge odpalać jak jeszcze jest włączona.


co do tego czy trzeba czekac to nie wiem ... ja u siebie czekam ;) na pewno nie zaszkodzi ale znaczenia chyba nie ma
a co do swapa to temat był poruszany 300 razy

2) mam silnik d13b2 i troche brakuje mi kucy czy przy swapie na d15b2 musze wymien ic zawieche itp, czy wystarczy ,że dam nowy silnik ?
jak swap no to juz lepiej na jakis d16 lub b16 d15b2 sobie odpusc.
Poza tym, trzeba zmieniac bak, wiązki, map sensor, rezistor box, cuda niewidy
było juz o tym
jakis link? czyli czy swapuje na d15 czy d16 to to samo, te same koszta?. Myślałem, że przy 1500cc nie trzeba aż tyle sie bawić : )


nie trzeba czekać. Komputer sprawdza poduszki w ułamku sekundy a kontrolka świeci się tak długo żebyśmy my zwykli ludzie zdążyli zerknąć na zegary i zauważyli, że wszystko jest ok.
Z tego co wyczytalem na forum taniej wyjdzie sprzedac auto z silnikiem d13b2 i kupic auto z silnikiem d16... niz wymienic silnik. Przy swapie musisz wymienic caly osprzet silnika, zawieszenie, hamulce i pewnie multum innych rzeczy, A co do d15b2 stary daj se spokoj - utopisz mnostwo kasy a roznica w mocy nie bedzie warta tych pieniedzy.
Nie trzeba zmieniac zawieszenia i hamulcow... Trzeba zmienic silnik, wiazke, pompe paliwa, najlepiej polosie, skrzynie zostawiasz wiec jak dostaniesz w komplecie jakas inne to sprzedajesz ja. Troche zabawy z podlaczaniem i smigasz. A jaka frajda jak odpali. Zdecydowanie polecam swapowanie ale jesli nie wiesz co i jak to zlec to komus. I teraz mowie oficjalnie zebys nie popelnil tego bledu co ja. Jesli znajdziesz jakis komplet na swapa to po pierwsza podpisz umowe a po drugie posprawdzaj wszystko dokladnie bo niestety mnie Darek troche wydymal ale szkoda gadac...