ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam! mam takie pytanko: autko cały czas mi tak jakby przymula,jak chce mu depnąć na gaz to jakby nie reagowało a po chwili czasami sie coś odtyka.Jutro będe miał wolny garaż i chciałem tak na szybko zapytać co moge sam sprawdzić,przepłukać,umyć,ewentualnie wymienić żeby pomogło? macie jakies pomysły?


Przerywa tez ? Jesli tak to moga to byc kable w/n albo cewka zaplonowa.
Takie cos mialem w Cifie, wymieniłem i pomoglo.
Pozdro
tomekZawschodu, Tomek mialem to samo w swoim ale wyleczylem.szczegolowo nie dojdziesz do tego.ja zastosowalem metode prob i bledow Raf1125 ma D15B2 i wyminialiosmy czesci az doszlo do koloetora ssacego.Kupilem uzywany z silnika gdzie nic sie nie cielo wymienilem i bylo cacy.

Radze poszukac u kogos kto robil mini me na B7 i ma caly kolektor z listwa przepustnica i krokowym.wymienisz i bedzie smigac

Gwarantuje !!
hmm.tylko kto ma takie coś na podmianę?jak by ktoś miał mógłbym wymienić i sprawdzić jak by było ok to bym zostawił.Więc jutro nic sam nie zrobie w garażu,kable widać że nowe taki zielony kolor filtry itd wymienione.
Aro, raczej nie przerywa,najlepiej właśnie jakby ktoś miał pare częsci i wtedy można było by sprawdzić,ale dzięki za dobrą podpowiedź.


Ja mialem tak samo, ale to byla kwestia paliwa...

je...y shel..
Ja tez mam podobny problem taka mala dziura miedzy 2 tys a 3tys obrotow i do tego przy wrzuceniu 2 takie zachlysniecie jakby go dusilo ale tylko na dwojce i tez nie wiem co to moze byc
Tomek ja mam ten sam silnik i ten sam problem, kiedy chce mocniej go przycisnąć to jest "dziura" trwa to może sekunde i autko dostaje normalnego kopa.
A bierze Ci olej? Bo byłem z tym u mechanika ale mi silnik bierze olej i sugerował że to będzie z tym związane. Włożył mi świece od Accord'a podobno się lepiej spisują jak bierze olej, dodatkowo zalałem paliwo z BP bo problem wystąpił po zatankowaniu na Tesco (pierwszy i ostatni raz ) Te zabiegi złagodziły w dużym stopniu objawy ale nie naprawiły. Także mnie czeka wymiana pierścieni ale zastanawiam się teraz czy to zmulanie rzeczywiście można wiązać z braniem oleju
Nie wiem, czy o to wam chodzi, ale ja mialem taki problem, ze po wrzuceniu dwojki, puszczeniu sprzegla i dodaniu gazu autem szarpalo, chociazbym nie wiem jak delikatnie naciskal na gaz...
Bylem u mechanika, przeczyscil przepustnice i jest git...No i obroty na biegu jalowym nieco wzrosly...
esox dokladnie taki motyw z ta 2 wystepuje u mnie tzn musze sie udac do warsztatu, myslalem ze to moja wina dzieki

A co do oleju to jesli to bylo pytanie do mnie, to nie, nie bierze
zwróć się z tym problemem na priv do servisa. wskarze ci potencjalne przyczyny takiego zachowania bo wydaje mi się że może być ich kilka i bedziesz sprawdzał po kolei aż dojdziesz do tego.
esox a ile kosztuje takie czyszczenie przepustnicy i ile czasu zajmuje?
Tez nie wiedzialem, ze to od tego...teraz zostawilem samochod u mechanika, bo zmienialem hamulce, olej, laczniki stabilizatorow, ustawialem geometrie i przy okazji powiedzialem, zeby mi przeczyscili silniczek krokowy, bo wydawalo mi sie, ze czasem obroty biegu jalowego byly za niskie i troche trzeslo buda...Jak przyjechalem odebrac auto, gosc powiedzial, ze nie chcial sie brac za krokowca, a za to wyczyscil przepustnice...Nie wiem ile to kosztowalo, bo zaplacilem za wszystkie te rzeczy razem...ale domyslam sie, ze chyba strasznie duze pieniadze to nie sa...
fixxxer, czyszczenie przepustnicy nic nie kosztuje jeżeli zrobi się to samemu, bo to naprawde prosta sprawa, poszukaj tylko gdzieś w tekstach i tam jest napisane co i jak a czas myśle że nie więcej niz 2 godzinki. A tak wogóle sam posiadam b2 i z tego co mi się wydaje b2 ze względu na budowe swojej przepustnicy nie wymaga jej czyszczenia- była nawet kiedys rozmowa na ten temat na jakis forum Civic. Ja miałem podobny problem , ale występował jedynie przy zimnym silniku- nie warto dociskać po garach w tej granicy obrotowej tj. 2-3 tys. kiedy silnik jest zimny bo wtedy właśnie występuje te duszenie-przynajmniej tak było u mnie - teraz problem ustał sam
vco do czyszczenia przepustnicy ... wystarczyło poszukać na forum no ale masz jak na talerzu

http://www.honda.slask.pl...opic.php?t=4352

to jest do Acorda ale w Civie jest raczej podobnie
czynności dotyczące samego czyszczenia są dobrze opisane ale budowa przepustnicy jest zupelnie inna niż w d15b2 jest ona inaczej zamontowana i z tego co mi się wydaje to naprwde się mija z celem Ja bym obstawiał bardziej swiece, albo kable , ewentualnie nie wiem czy wymieniałeś filtr paliwa??
filt paliwa wymieniałem, kable są z tego co widać nie dawno wymieniane (auto mam 2 miesiące) nie są spękane,mają łady niebieski kolor,wyglądają na bardzo mało używane.świece rozkręcałem i sprawdzałem i były takie jak przy normalnym użytkowaniu.Przepustnicy nie ma co szyćsic w b2 tak mi sie też wydaje.
Tak jak pisalem wczesniej, z cewka wszystko ok tak
a jak poznać że z cewką jest coś nie tak? można to jakoś sprawdzić ? samemu?
Tomku, moim zdaniem najpierw musisz wykluczyc wszystkie wczesniejsze wersje czyli. przepustnice itd. a potem podjedziesz do mechanika i oni Ci sprawdza cewke, caly aparat.Lookales moze na kompa, czy jakis blad wybija ?
na kompie nie była, ale skoro tak mówisz to może przeczyszczę tą przepustnice i ewentualnie będe szukał dalej...
mowcie co chcecie ja doskolane wiem ze zabieg wymiany kolektora ssacego zalatwi sprawe.wiem po sobie wymienialem wszytko po kolei az dpszedlem do ssacego . wymiana i jak zloto !!
Zychu, obyś mial racje
U mnie ostatnimi czasu też nie jeździł tak jak powinien, ale wyczyściłem przepustnicę, dałem nową uszczelkę, zalałem V power żeby przeczyściło wtryski i chodzi jak bajka ;)
Problem leży w przepustnicy . czyszczenie nie pomoże i inne zabiegi jakie kolesie wyczytali na forach , podejrzewam że problem pojawia się jak silnik się dogrzewa do właściwej temperatury ale przyczyny mogą być 2
a jak ktoś nie ma stacji shela to co ma wlać? ja może przeczyszczę tą przepustnicę tylko prosił bym o jakiś schemacik jak,gdzie to rozkręcić i co to za uszczelke trzeba zmienić odrazu? tą pod przepustnica?
aha takie małe pytanko jeszcze:
może to być związane z tym że przy wciskaniu gazu czasami słychać jakby takie syczenie z silnika?

może to być związane z tym że przy wciskaniu gazu czasami słychać jakby takie syczenie z silnika?
Jakby łykał lewe powietrze ??
Jeżeli ma przedmuchy w dolocie może to być przyczyną.
nie wprowadzajmy człowieka w błąd czyszczenie przepustnicy to nie mulenie!!
Tak, to prawda...przed wyczyszczeniem przepustnicy nic specjalnie nie mulilo...
Po przeczyszczeniu jej wzrosly nieco obroty biegu jalowego i skonczyl sie problem z lekkim szarpaniem po dodaniu gazu na 2 biegu...to tyle...
aha....a jak sprawdzić czy nie ma tych przedmóchów? i gdzie to może ewentualnie być? może wymienić uszczelki pod kolektorem? nie wiem...
a jescze jedno: dzisiaj jak jechałem i na rozgrzanym już silniku jak trzymałem noge na pedale cały czas w tak samo tzn. nie ujmująć ani nie dodając gazu pare razy jakby mi przerywał taki mały kangórek sie robił...ja już wymiękam

a jak sprawdzić czy nie ma tych przedmóchów? i gdzie to może ewentualnie być? może wymienić uszczelki pod kolektorem? nie wiem

Jak sprawdzić .... weź bibułkę czy coś lekkiego papierowego i dodając gazu przystawiaj ją na łączeniach. Można inaczej ale tak jest chyba najłatwiej.