Rychtal ObwĂłd VI

ALE JA CHCE WIECEJ MOCY !!!
Tak D15Z8 by mi stylko z jego 114KM
...no ale gdzie taki znalesc... chyba cale auto kupic, bo silnika to chyba tylko z przemielonych po wypadku wrakow biora... i bog jeden wie ile z tego silnika jeszcze trza wymienic...
...albo 1.6 V-tec
Niech ktos wybije mi to z glowy, albo poda jaki srodek na moj bol
Siema u mnie w garage lezy sobie D15Z6 z 6 gen nowe sprzeglo exedy skrzynia krotka z D13b2 nowy rozrzad nic tylko brac 2000zł za calosc.Jest wszytsko co potrzebne do Swapa
D15Z6 z 6 gen
w serii masz 115KM, po lekkich modach ponad 120
bierz od zycha ten silniczek, napewno zlomu by ci nie wciskal i masz pewnosc ze bedzie dobry, jak dobrze zagadasz to moze nawet z przekladka ci pomorze :). sam tez o tym kiedys myslalem ale niestety fundusze i plany na przyszlosc sa inne. Powiem tylko ze w moim d15z1 po lekkich modach autko smiga niezle ale jeszcze nie hamowane.
napewno zlomu by ci nie wciskal i masz pewnosc ze bedzie dobry, jak dobrze zagadasz to moze nawet z przekladka ci pomorze :)
silni jest w idealnym stanie, Zychu zapomnial dodac ze jeszcze jest wsadzone lekkie kolo zamachowe by sajmon. Tak to jezdzilo w V gen. http://pl.youtube.com/watch?v=UlBsewjHqeg
D15Z6
* VTEC
* Found in:
o 1996-2000 Honda Civic 1.5 iLS (European Market)
+ Displacement : 1493 cm³
+ Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
+ Rod Length : 137 mm
+ Compression : 9.6:1
+ Power : 115hp @ 6500 rpm
+ Torque : 100 ft·lbf (141 Nm) @ 4800 rpm
+ VTEC Switchover : 2500 rpm
+ Valvetrain : SOHC VTEC-E (4 valves per cylinder)
+ Fuel Control : PGM-FI MPFI
normalnie slinka leci... i juz stawiam skarbonke z napisem:
ZBIERAM NA D15Z6
Przedwczoraj dalem na czesci, pasek rozrzadu, pompa, olej, plyny i filtry z wymiana 650zl ;/ ...wiec narazie Zychu dbaj o ten silniczek, niech za duzo kurzu nie zbiera... bo mam go na uwadze
A wlasnie jeszcze jedno... Skad komputer wie ze jade ekonomicznie?? ..zapala sie wtedy magiczna lampka ECONO... tylko po odczycie z sondy lambda??
Bo poprawcie mnie jesli sie myle... D15Z3 pracuje jako 12 zaworowiec do 3800rpm, a dopiero powyzej jako 16V...
Zakladam ze D15Z6 tez spala podobnie...jak moj czyli ok 7L/100km
Tak to jezdzilo w V gen
No to ładnie to jeździło .
Econo zalezy od obrotów, oraz od wciskania w pedal. nie wiem dokladnie jakie tam jest przejscie przy ilu obrotach. W z1 mam 3000obr a w z3 mam do3200obr.