Rychtal ObwĂłd VI

jak czysciles krokowy??
raz samym powietrzem czyli kompresor.a drugi raz benzyna ekstrakcyjna u tez wydmuchalem
a jak sie ma charakterystyka silnika tzn czy zapolon i gaznik sa dobrze ustawione??
jak czysciles krokowy?? krokowy raczej nie ma nic do gadania przy
to już wymieniłeś wszystko co było można a tak na serio spróbuj wlać inne paliwo może ch.. zatankowałeś odepnij wężyki z pompy przystaw jakiś zbiorniczek np. litrowy i odpal zobaczysz co będzie sie działo, mi tak sie robiło jak zatankowałem na slovnafcie.Zobaczysz co bedzie i pisz dalej.
no wiec pisze dalej... wymienilem i znow kasa w bloto caly aparat zaplonowy. i dalej kupa. poprostu jest takj z zaplone mze przylewa swiece i ch... wie dlaczego?? mechanik co mi robi z tym autem ze ine wie oco chodzi. i sam nie wiem jesrem 500 zl w plecy a tu dalej autko nie chodzi.i to napewno nie wina paliwa. myslicie ze cos z rozrzadem?
mam problem z gaznikeim podobny jak kolega i tez szarpie i niee wiem jak na to poradzic
EDIT: aplukasz
Ogłoszenia umieszczamy w innym miejscu !!
no wiec tak. auto juz smiga;D i jestem zadowolony. prawdopodobnie te czesci co wymienilem byly nie potrzebnie wymienione. a to co bylo zle ze powodowalo takie objawy to pasek rozrzadu byl zaluzny i trza bylo go napiac i wyregulowac zaplon i wsjo oki. i jeszcze polecam sprawdzic podcisnienia. pozdro
W/G mnie to bzdura co piszesz kto ci tak powiedział że pasek zaluźny i zapłon??
I poraz kolejny mówie że w tym silniku nie ma jak nazywasz (silnik krokowy)
Problem napewno tkwił w samym gaźniku.
Pozdrawiam
Jak to nie ma krokowego?? A co to jest ten EACV?? Czy nie spełnia tych samych funkcji co IAC?? Dodam że w d15 jest prawie taki sam jak w d13. Dodam tylko, że w d13 to on nie spełnia swoich funkcji tylko powoduje same problemy. Nie wiem po co go tam wsadzili. Kolega pracuje w ASO więc pewnie nam może powiedzieć co nieco :)
Zawór ten to zawór obejściowy i pełni nieco inną rolę.A mylisz się potwoernie co d13b pełni bardzo ważną funkcje i ma duży wpływ na spalanie i emisje spalin!!
Zawór obejściowy:
Ilość
zasysanego przez silnik spalinowy powietrza zależy od otwarcia przepustnicy w zespole wtryskowym TBI. Przepustnica jest sterowana pedałem przyspieszania. Powietrze potrzebne do utrzymania obrotów biegu jałowego silnika, przy zamkniętej przepustnicy jest regulowane za pośrednictwem układu obejściowego by-pass, sterowanego przez zawór regulacji obrotów biegu jałowego zwany silnikiem krokowym.
Silnik Krokowy:
Silnik krokowy
jest silnikiem elektrycznym składającym sie z wirnika wzbudzenia (1) , złącza elektrycznego zasilania (2) i obrotowego zaworu (3). Zawór obrotowy zwykle ma kształt grzybka, który cofając się otwiera przelot powietrza dodatkowego, równolegle do przelotu głównego zamykanego przez przepustnicę. Otwarcie przelotu dodatkowego (by-pass) jest realizowane cofnięciem grzybka zaworu przez obrót wywołany impulsem elektrycznym z ECM. Zmiana kierunków obrotu następuje przez zmianę biegunowości prądu elektrycznego.
Esensja:D
Sterowanie przepływem dodatkowego powietrza jest niezbędne w takich stanach pracy jak: rozruch zimnego silnika, praca na biegu jałowym, hamowanie silnikiem.
A to że pracuje w ASO nie znaczy że wszystko wiem
A wogóle przy gazie ten zawór się sypie gaz do gazuuuuu
--------------------------------------------------------------------------------