Rychtal ObwĂłd VI

po 2 wiem nie ten temat ale przy okazji. co zrobic aby w lampach z tylu swiecily przeciwmlgowe,( zrobic z nich tylko swiatla i przeciwmglowe, a stopu zostawic jak sa) tylko z lewej mam przeciwmglowe a z prawej pustka.
tylko z lewej mam przeciwmglowe a z prawej pustka. bo tylko z lewej ma byc. Nie rozumiem Cie, chcesz zrobic 2x przeciwmglowe?
kolega pewnie chce aby mu wszystko swieciło ,a tematów takich było multum pozostaje
http://civic5g.pl/wikipedia.html tu jest kilka pomocnych tematów :)
A cos o silniku? koledzy?
swap na b18c6...
A poważnie. Jest w tutorialu temat o tym jak wykrzesać więcej mocy z d13... Wystarczy użyć opcji SZUKAJ
jak masz maly przebieg silnik w dobrej kondycji zrobic z d13b2 /b7 lub z6
z d13b2 osiagnesz max 100km, kosztami nie małymi ..
zbieraj, i wsadzaj odrazu d16z6
raz odrazu przejdziesz na wtrysk, zmienisz bak i wyrzucisz to co zwiazane z gaxnikiem
tyle w temacie :)
jak chcesz lekko podniesc moc, kup kolektor, przelot zrob, wytnij kata, wiecej sie 'nie opłaca' lepiej pojeździć tak 4/5 miesięcy i nazbierac na d16z6, idzie dostać już zdrowe za 1.800 około
no tak chyba zamiast kupywac wtrysk za 1000 to poczekac i swap na d16 :) hmm
z d13b2 osiagnesz max 100km, kosztami nie małymi ..
zbieraj, i wsadzaj odrazu d16z6
raz odrazu przejdziesz na wtrysk, zmienisz bak i wyrzucisz to co zwiazane z gaxnikiem
tyle w temacie :)
jak chcesz lekko podniesc moc, kup kolektor, przelot zrob, wytnij kata, wiecej sie 'nie opłaca' lepiej pojeździć tak 4/5 miesięcy i nazbierac na d16z6, idzie dostać już zdrowe za 1.800 około
100 km z d13, osiąga się praktycznie z zerowym nakładem, wszystko zależy od tego za ile uda się kupić wałek z d14/d15 i kolektor wydechowy z z6, a odblokowanie gaźnika nic nie kosztuje bo można to sobie bez problemu zrobić samemu...
Jak zamontujesz pełny wtrysk z b7 to już masz osiągi praktycznie na poziomie d16z6 za cenę 3 razy mniejszą niż swap na d16z6. A jak po mpfi będzie Ci mało, a na pewno będzie bo koników nigdy dość, to zawsze potem sobie możesz przerzucić jakiś inny goły silnik z serii d zostawiając swój osprzęt i wgrywając odpowiednią mapkę w kompa...
100 km z d13, osiąga się praktycznie z zerowym nakładem, wszystko zależy od tego za ile uda się kupić wałek z d14/d15 i kolektor wydechowy z z6, a odblokowanie gaźnika nic nie kosztuje bo można to sobie bez problemu zrobić samemu...
Jak zamontujesz pełny wtrysk z b7 to już masz osiągi praktycznie na poziomie d16z6 za cenę 3 razy mniejszą niż swap na d16z6. A jak po mpfi będzie Ci mało, a na pewno będzie bo koników nigdy dość, to zawsze potem sobie możesz przerzucić jakiś inny goły silnik z serii d zostawiając swój osprzęt i wgrywając odpowiednią mapkę w kompa...
sam szukałem wałka do mojej trzynastki, to zmieniłem auto powodzenia życzę to ten wałek nie tak łatwo dostać ..
tylko że w koncu się znudzi, albo będziesz bazować na małych wartościach, albo kupisz lepszą bazę , 125 się znudzi, to potem lekkie koło, kolek, mapy paliwowe, przelot, dolot - i się robi więcej .. i tak do nieskończoności ... a przy d16z6 słychać już ryk vtec'a
z d13 jest grzebanie, z d16z6 wrzucasz i wsio gra - chodzi mi to ze trzeba grzebać i grzebać, rozbierać, wsadzać, stroić, przy mpfi i tak musi zmienić bak, wiec nie lepiej odrazu d16 pakować ? sam chicałem d13 modzic i mi ochota odeszła
Mówisz baza, że w d16z6 słychać już ryk vteca, ale chyba nie słyszałeś ryku d13 na wałku d15 :P
Posłuchaj sobie http://www.youtube.com/watch?v=nX9foy-agjI (polecam też pozostałe filmiki), wcale vteca nie potrzeba żeby było słychać ryk, w b serii natomiast co innego bo tam vtec jest na 2 wałkach a nie tylko na krzywkach dolotowych jak w z6...
witam ma wałeczek d14a1 wozony w moim d13:) odblokowana 2 przepustnica i spoko:) ale z checia pzrejde na b7 moze ma ktos jakies graty;) oddał bym mój walek jak co :)
[ Dodano: 2009-12-28, 14:52 ]
jak swapowac to tylko na b serie konie zreszta nie zawsze sie licza co z tego ze wyciagniesz z 1.3 100 koni jak moment do dupy ale z drugiej strony fajne miec 1.3 ktore objezdza wieksza pojemnosc
wiec kolego albo swapuj na b serie (pisz do mnie jak masz $) a jak masz mniej to rob co ci jogal radzi :)
najelpiej powiedz nam ile masz kasy na mody wtedy sie wszystko wyjasni
A ja mam takie pytanko ile wyciąga się na odblokowaniu 2 przepustnicy i jak ma się to do spalania ? Warto wrzucać stożek do 1.3 czy tylko może to pogorszyć osiągi.
Narazie u siebie w 1.3 mam kolek z d16, brak kata i srodkowy z audicy.
usiek, opcja SZUKAJ się kłania. O odblokowywaniu drugiej przepustnicy w d13 jest kilka tematów.
Docelowo masz wtedy ok ~85 KM. Stożek? Na gaźniku? Się zastanawiam jak tego chcesz dokonać?