Rychtal ObwĂłd VI

1.Przewody wyglądają na nowe sprawdzałem niemają żadnych zielonych nalotów świadczących o złym przewodzeniu.
2.Swiec sprawdzę dopiero - ale problem występuje tylko przy ruszaniu więc może prędzej regulacja instalacji gazowej ( brc blitz )
Czy ktoś już walczył z tym tematem?
Miałem identyczny motor z instalacja II gen. - chyba Landi. Wprawdzie mnie nigdy nie kichnęło nawet nie mówiąc juz o strzelaniu ale jeśli masz instalacje WN w porządku to raczej podjedź sobie na pomiar spalin. Po tym powinieneś dowiedzieć się wszystkiego - czy mieszanka jest prawidłowa, czy we wszystkich garach spalanie przebiega identycznie. Może sie tez okazać, że silniczek krokowy od gazu nie pracuje prawidłowo. Generalnie przyczyn może być wiele jednak ja zacząłbym od analizy spalin i regulacji.
stawiam na zbytnio bogata mieszanke gazu, masz efekt tzw cofki ....i nastepuje wybuch bogatego w gaz powietrza ----> rada: REGULACJA składu mieszanki, oddalenie miksera od kolektora ssącego.
Może się mylę ale z tego co wiem to ponoć droga od reduktora do kolektora powinna być jak najkrótsza,co właśnie zapewnia niezbieranie się gazu w przewodach i k.ssącym. i zapewnia najlepszą pracę na gazie. Ale ze składem mieszanki to może być racja podregulowałem trochę przepływ na parowniku narazie jeszcze nie kichnął.Radość trwała krótko kichnął znowu przed chwilą założyłem nowe świece ngk może to pomoże. :?
[ Dodano: 2006-01-30, 19:43 ]