Rychtal ObwĂłd VI

Może membrany w parowniku masz już zużyte?
Może membrany w parowniku masz już zużyte?
No może a można dostać gdzieś takie membrany??
Jak wskakuje Ci na wysokie obroty to silniczek krokowy się pierniczy. Przeczyść go sobie itp. Gdzieś tu widziałem że jest opis jak do tego się zabrać.
Pzdr
jak ci gaśnie zobacz czy wszystko pod maską dobrze przymocowane...!ja mialem luzne ten element co jest z filtrem gazu i nie zwierał do masy i za nic nie chcial jechac na gaazie ,przykręciłem porządnie i pojechalem dzis do regulacji i 50zł ddałem i auto śmiga pięknie :)
Bywa też czasem że po prostu jakieś syfy wlecą w przewody gazu itp. Moj starszy kiedyś tak miał że podczas jazdy samochód nie gasł ale zdychał tak jakby gazu brakowało. Przedmuchać wystarczyło rurki (szczerze nie wiem które bo mnie to nie interesowało) no i przede wszystkim trzeba zajrzeć do parownika i filtru gazu
Jeśli na benzynie nie ma problemu z obrotami na jałowym, to raczej nie silniczek krokowy.
Jedź do gazowników, niech sprawdzą filtr gazu i przeczyszczą parownik (ewentualnie zregenerują w nim co trzeba).
Jeśli na benzynie nie ma problemu z obrotami na jałowym, to raczej nie silniczek krokowy.
Jedź do gazowników, niech sprawdzą filtr gazu i przeczyszczą parownik (ewentualnie zregenerują w nim co trzeba).
Dzięki i to brzmi chyba najbardziej sensownie ale inne rzeczy też sprawdzę. Pozaklejałem już wszystkie lewe wloty powietrza wymieniłem filtr powietrza, uszczelkę pod filtrem, wyczyściłem obudowę z filtra i przedmuchałem gaźnik i taka ciekawostka znalazłem w dolocie do filtra powietrza w tej plastikowej rurze coś jakby zwężkę na mniejszą średnice wykonaną z plastikowego denka od jakiejś zakrętki z małą dziurą na środku?? Po co mógł to ktoś wsadzić??
[ Dodano: 2008-07-15, 13:07 ]
... taka ciekawostka znalazłem w dolocie do filtra powietrza w tej plastikowej rurze coś jakby zwężkę na mniejszą średnice wykonaną z plastikowego denka od jakiejś zakrętki z małą dziurą na środku?? Po co mógł to ktoś wsadzić?? Gazownik wsadził, jak zakładał Ci instalację. Zwężka pomaga wyregulwać poprawnie dawkę gazu i zapobiega (przeważnie, jeśli jest dobrze dobrana) falującym obrotom i za dużemu spalaniu gazu. Minusem jest, że blokuje przepływ powietrza. Ale w sumie mikser też blokuje, więc to bez znaczenia. Raczej jej nie zdejmuj.
Czyszczenie silniczka krokowego:
http://www.civicklub.pl/f...read.php?t=7624
W D13B2 jest z prawej strony gaźnika, pod puszką filtra powietrza (takie coś z grubą rurką idącą do puszki).
A ja Ci napisze tak, chcesz mieć bez problemu kup se BLOSA, jak masz gaźnik to potrzebujesz blosa z podtrzymaniem przepustnicy., Co możesz zrobić sam to, wyczyścić silnik krokowy od gazu wykręcasz dwie objemki, ściągasz silniczek z wężyka,odczepiasz kable, i kąpiesz go w np. ropie. Parownika nie opłaca się regenerować ja płaciłem do 200KM ok 230zł za nówkę, po dokręcaj wszystkie kable, posprawdzaj i wyczyść wtyczki od elektrozaworów które odcinają dopływ gazu zazwyczaj 3 sztuki rzadziej 2. 1 przy butli , 2 pod maską, i tyle może jeszcze się sypać wielozawór przy butli, a potem już tylko gazownik może Ci wymienić krokowy, parownik albo sterownik jeśli go posiadasz, aby nie mieć problemów z elektroniką na przyszłość kup se tego BLOSA, sprawdza sie w instalacja 1 i 2 GEN, albo instalacja sekwencyjna, reszta to syf, testowane na: CC900 , Polonez CARO 94r, Honda Civic 2000r 1,4, Honda Accord 1994r 2,0 IS, Deawoo Espero 95r 1,8 CD, Nigdy nie ładować się w instalacje BRC. BRC = same problemy, Miałem też Landi, oraz Stag i powiem tak następnym razem biorę znowu Staga.
Jak już zrobiłeś co mogłeś pojedź do dobrego mechanika, gazownika, aby ci na to looknoł
Ej teraz dopiero zlookałem ze jesteś z Jastrzębią, słuchaj najlepszy fachman od tych spraw jest w Cieszynie w kosmosie nie ma lepszego walnij do mnie na gg to ci pośle na niego namiary, dużo nie biorą a robią porządnie, mam 3 Hondy w domu i wszystkie robię u nich i nigdy nie było problemu
Ja tylko dodam, że po czyszczeniu krokowca powinieneś zrobić reset komputera i jego naukę.
A co do Blosa to owszem, jest to fajna sprawa ale żeby go zainstalować jest trochę kombinacji. Ja bym już dawo go sobie sprawił ale nie chce mi się przerabiać całego dolotu z przyległościami.
Reset ECU i nauka: http://www.civicklub.pl/f...read.php?t=3370
Ja tylko dodam, że po czyszczeniu krokowca powinieneś zrobić reset komputera i jego naukę.
A co do Blosa to owszem, jest to fajna sprawa ale żeby go zainstalować jest trochę kombinacji. Ja bym już dawo go sobie sprawił ale nie chce mi się przerabiać całego dolotu z przyległościami.
Reset ECU i nauka: http://www.civicklub.pl/f...read.php?t=3370
Święta racja co do blosa. Mam prośbę bo w tym linku gdzie miałem poczytać o resecie kompa ludzie tam sie kłócą i spierają i nic nie wynika każdy mówi co innego. 1-Nie wiem gdzie znajdują się bezpieczniku backup i ten drugi ecu czy coś tam innego czy są one opisane??. 2-Jak już zresetuje tego kompa to odpalić auto na gazie czy na benzynie?? 3-No i jak w końcu zrobić tą całą naukę kompa??
filtr poweitrza i posiadasz gaz 2 generacji ktroy wymaga regulacjico jakis czas... co do zwezki to w 2 generacji ona musi byc w sekwencji jej nie ma :).. z filtrem zaplacisz jakies 50 zl bo parownik regenerujesie po 100 000 km :P a co do lepszego kopa to blosa zaloz albo zmiena na sekwencje prins :)
Nie wiem gdzie znajdują się bezpieczniku backup i ten drugi ecu czy coś tam innego czy są one opisane??. Masz opisane na skrzynce bezpieczników pod maską z lewej strony od góry. Wyjmujesz 7,5A bezpiecznik opisany jako Back-up (drugi od lewej w pierwszym rzędzie) na ok. 30 sekund.
Reset kompa nie naprawi ci problemow z gazem Po tym co widzialem pod maska czyli jak ktos zamontowal tam ten gaz to bez konkretnego gazownika sie nie obejdzie Ja obstawiam ze parownik do wymiany
Reset kompa nie naprawi ci problemow z gazem Po tym co widzialem pod maska czyli jak ktos zamontowal tam ten gaz to bez konkretnego gazownika sie nie obejdzie Ja obstawiam ze parownik do wymiany
Raczej już postanowiłem kupie chyba zestaw naprawczy do parownika wymienie wszystkie elementy i zobaczymy no bo co innego zrobi gazownik no i oczywiście wymienie jeszcze filter gazu co wy na to??
Jak ogarniesz to mozesz wymienic sam tylko potem wypadalo by sie udac do gazownika na sprawdzenie szczelnosci i rogulacje
Jak ogarniesz to mozesz wymienic sam tylko potem wypadalo by sie udac do gazownika na sprawdzenie szczelnosci i rogulacje
no tak dokładnie bo raczej z regulacją to sobie mogę nie poradzić ale reszta to bez problemu
kazik_,
Mógłbym prosić o jakeiś dokłądniejsze namiary na tego gazownika :)
bo zamierzam założyć instalację i szukam dobrego fachowca:)
z Góry dzieki i pozdrawiam :)
[ Dodano: 2008-07-24, 23:22 ]
http://davanti.com.pl/flash/index.html
Firma znajduje sie w bytomiu u chyba najlepsza ktora zaklada gaz :) Zanaj sie na rzeczy i nie robia fuszerki tak jak np w bostonie :) 2770 zl zalozenie Sekwencji BRC prins niestety 4500 zl :(
Dzięki podzwonie popytam :)
A powiedzcie mi czy jezeli pojechałem na regulacje gazu a 5 dni pozniej wymieniłem sobie filtr gazu znów musze jechac na regulacje...?
Musieć nie musisz, ale warto. Może być to spora różnica w dawce gazu jeśli filtr był bardzo brudny.
blue, nie był bardzo brudny ! własnie byłem zdziwiony , jak na rok uzytkowania ...i przejechania ok .8 tys na gazie ...
Jeśli tankujesz dobry gaz, to 8 tyś. to nie jest dla filtra dużo.