Rychtal ObwĂłd VI

zawory sa do regulacji nie ma zadnej regulacji hydraulicznej trzeba wyregulowac i zobaczysz czy dalej stuka
Zanim się wypowie ktoś kompetentny, to ja napiszę, co o tym myślę. Nie napisałeś, czy masz auto zagazowane, więc sądzę,że nie. A jeśli tak-jedź na regulacje komputerową. W hondach i toyotach nie ma samoregulacji zaworów i trzeba je ręcznie regulować co 45 tyś. km /cena ok.60 zł/. Ja np. bardzo tego przestrzegam. Autko potem mniej pali, silnik ciszej pracuje, itd. Może ten zabieg sobie zafunduj, jeśli go dawno nie robiłeś. No i jeszcze może sprawdź sondę lambda...?
Tak jak koledzy piszą zawory trzeba regulować samemu koszt około 50zł+uszcelka pokrywy zaworów są rózne uszczelki i różne ceny ale nie radzę oszczędzać bo może się okazać że będzie się pod pokrywą pocić i robota na marne .ZANIEDBANIE regulacji zaworów może powodować trudne odpalanie na ciepłym silniku a dłuższa jazda w takim stanie przypalenie gniazd zaworowych co jest dopiero kosztowną naprawą
no panowie jestem wam wszystkim bardzo wdzieczny za pouczajace odpowiedzi jesli chodzi o rególacje zaworów to jeszcze ani razu jej nie robiłem, jesli sa to zwykłe zawory to sam je wyreguluje bo mam dostep do narzedzi tylko musze sie jeszcze dowiedziec jakie szczeliny maja byc na ssacym a jakie na wydechu pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje...:)
ssace 0,20 wydechowe 0,25
dzis to sprawdziłem wiec dokładnie to ssacy od 0,18-23, a wydech od 0,24-27, ale dzieki...:)
Zawory raczej klekoczą do jakichs tam obortów potem ich nie slychac( chyba ze jakos kosmiczne luzy maja). Mogą stukac kasowniki Vteca, w wiekszosci hond lubia postukiwac, u mnie delikatnie tez je slychac. Nie ma sie czym przejmowac bo na nic nie wplywaja.