ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam będę niedługo wymieniał w D15B2 u kolegi uszczelniacze zaworowe i tu pytania :

1. Znalazłem info (nie pamietam gdzie) że da się to zrobić bez zdejmowania
głowicy co było by dużym ułatwieniem.. wiem mniej więcej co i jak ale nie potrafie
wykombinowac sobie jak najlepiej zabezpieczyć zaworki żeby nie powpadały do środka
(przy położeniu tłoka w GMP mam nadzieje że nie wpadną całkiem)
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie ?? jakieś sposoby ??

2. Czy ktoś z forumowiczów ma opatentowany może sposób na wyciąganie zamków
zaworowych ? wiem że prawdopodobnie będe musiał dorobić sobie przyrząd ale może
jest inny prostszy sposób ??

PS: Jeśli temat był na forum (szukałem dość intensywnie ale może przegapiłem) to
przepraszam z góry :)


Wymiana uszczelniaczy 300 zł na samochodzie.
ja placilem 200 zl za wymiane na samochodzie na dabrowie mydlice
Ale kolega pyta co i jak , a nie gdzie i za ile


a wiec warsztat na mydlicach ponizej szpitala, mieli taki przyrzad z dluga raczka tyle widzialem tylko, zrobione zadowolony jestem

Ale kolega pyta co i jak , a nie gdzie i za ile

Tajemnicy zawodowej się nie zdradza
A ile za wymiane pierścieni

A ile za wymiane pierścieni

Na PM czytaj

Pozdro servis

Witam będę niedługo wymieniał w D15B2 u kolegi uszczelniacze zaworowe i tu pytania :

1. Znalazłem info (nie pamietam gdzie) że da się to zrobić bez zdejmowania
głowicy co było by dużym ułatwieniem.. wiem mniej więcej co i jak ale nie potrafie
wykombinowac sobie jak najlepiej zabezpieczyć zaworki żeby nie powpadały do środka
(przy położeniu tłoka w GMP mam nadzieje że nie wpadną całkiem)
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie ?? jakieś sposoby ??

2. Czy ktoś z forumowiczów ma opatentowany może sposób na wyciąganie zamków
zaworowych ? wiem że prawdopodobnie będe musiał dorobić sobie przyrząd ale może
jest inny prostszy sposób ??

PS: Jeśli temat był na forum (szukałem dość intensywnie ale może przegapiłem) to
przepraszam z góry :)


Patenty są różne np. wydmuchiwanie kompresorem przez gniazdo świecy, ale bardziej cwani mechanicy mówią że się nie da bo "Paanie, przy tym przebiegu to trzeba zrobić też zawory i pierścienie".

Ja dodam że opłaca się założyć tylko oryginalne uszczelniacze, w polskim ASO kosztują chore pieniądze ale m.in. ja oferuję kupione w salonie Hondy w USA - szczegóły w dziale Bazar.

Podróbki nie mają nawet rozgraniczenia na zawory ssące i wydechowe i zrobione są z gumy/vitonu a nie z poliakrylu-kauczuku ...

pozdro

PeJot