ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
mam takie moze dla niektorych głupie pytanie...
Co trzeba zrobic zeby wymienic w civic 5 gen. kierownice? Niedawno kupilem civica z mala tuningowa kierownica ale zamieniam sie z kumplem na orginalna...
thx za pomoc :)


W orginalnej kierownicy musisz wydlubac znaczek H i pod nia bedzie nakredka odkrecasz i masz Pamietaj tylko zeby ustawic kola prosto bo bedzie potem krzywa i bedziesz rozbieral jaeszcze raz
podłączę się pod pytanie przy czym ja chcę zmienić z oryginalnej z airbagiem na sportową -
rozumiem, że wystarczy zdjąć klemy z aku, odczekać kilka minut i mogę bezpiecznie zdejmować kierownicę, bez ryzyka, że poducha odpali?
druga sprawa: będzie się świecić kontrolka od poduchy po zmianie kierownicy, więc żeby przestała się świecić najłatwiej wykręcić będzie żarówkę od niej, ale pozostaje kwestia jeszcze poduszki pasażera, bo jest jedna kontrolka od dwóch poduszek, więc jeśli coś się stanie z airbagiem pasażera(zakładając, że jest na swoim miejscu jeszcze ) kontrolka się nie zapali... jest jakiś inny sposób na to by nie świeciła się kontrolka, czy olać poduchę pasażera i wykręcać żarówkę??
Czemu chcesz "szpecić" samochód i usuwać poduchy?

Nie polecam zmiany kierownicy na tuningową. No chyba, że od Civica TypeR to owszem



Czemu chcesz "szpecić" samochód i usuwać poduchy?

jedną poduszkę usuwam a nie dwie


jedną poduszkę usuwam a nie dwie Jeżeli jest sprawna ta w kierownicy to czemu ją usuwasz niezależy Ci na bezpieczeństwie


jedną poduszkę usuwam a nie dwie Jeżeli jest sprawna ta w kierownicy to czemu ją usuwasz niezależy Ci na bezpieczeństwie

nie zamierzam się rozbijać...
a uswam bo kiera z poduszką jest za duża...
bo chodzi za lekko i jest za czuła przez co w trasie jadąc z dużą V robi się niebezpiecznie -samochód nerwowo reaguje na każdy minimalny ruch kierownicą(a kiera z nabą chodzi o wiele ciężej, ale nie za cięzko wg mnie idealnie)
bo podoba mi sie bardziej momo

dobra już więcej prosze o nie pisanie tekstów w stylu "czy nie zależy ci na bezpieczeńswtie", "po co zmieniać kierwonicę na sportową", "nie polecam tego" itd.

chcę tylko wiedzieć jedno: czy jeśli wyjmę kierwonicę z airbagiem to będzie działac poducha pasażera????

nie zamierzam się rozbijać...


W orginalnej kierownicy musisz wydlubac znaczek H i pod nia bedzie nakredka

wydłubać znaczek?? czym wyzynarką??
Z tyłu orginalnej kierownicyna jej dolnym ramieniu jest śrubeczka którą odkręcasz i potem odginasz całą tą zaśłepke na kierownicy i odkręcasz śrube mocującą kierownice do kolumny kierowniczej a potem wiadomo naba spowrotem ta śruba i kierownica do naby.

wydłubać znaczek?? czym wyzynarką??

nie plaskim srubokretem

bo chodzi za lekko i jest za czuła przez co w trasie jadąc z dużą V robi się niebezpiecznie -samochód nerwowo reaguje na każdy minimalny ruch kierownicą
czy ty kiedykolwiek jezdzileś z małą kierą? jak dla ciebie seryjna kiera jest za "nerwowa" to nie chce myśleć co będzie z malą

teraz prowadzi się świetnie, wcześniej był dramat...
zgadza się, mi też się lepiej jeździ na małej kierze ale to co napisałeś w porównaniu dużej do małej to bzdura

tzn. co jest bzdurą wg Ciebie??

Mała kiera chodzi ciężej to fakt ale bzdurą jest że minimalny ruch dużą to duża zmiana kierunku jazdy. W crxie jeździłem an kierze 32cm, teraz mam seryjną i się przyzwyczaiłem ale nie było łatwo

Mała kiera chodzi ciężej to fakt ale bzdurą jest że minimalny ruch dużą to duża zmiana kierunku jazdy. W crxie jeździłem an kierze 32cm, teraz mam seryjną i się przyzwyczaiłem ale nie było łatwo

Lekki ruch czułą kierownicą powoduje nerwowe zachowanie samochodu - o to tylko i wyłącznie mi chodziło przez cały czas Bo wiadomo, że większą kierownicą trzeba się więcej nakręcić niż małą - i tu kolejna przewaga małej kierownicy nad dużą, zwłaszcza przy szybszej jeździe po ciasnych zakrętach czy na torze, można operować nią znacznie szybciej
ja mam sportową zmieniłem z seryjnej i w zyciu nie dam normalnej duze kierownice moze i lekko chodzą ale moim zdaniem przez to ze lekko idzie jest znacznie łatwiej przy duzej predkości robić nerwowe ruchy moja chodzi ciężej zdecydowanie ale przynajmniej tyle sie nie namacham a przy szybkim manewrze napewno mój czas reakcji się skraca.Ale oczywiście są gusta i guściki moje zdanie jest takie i go nie zmienię a dodam jeszcze jechałem coupe od slava i nie mogłem się przyzwyczaic cały czas lekko lawirowałem po drodze tak leciutko mu chodzi jak dla mnie za lekko