ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam. Przymierzam się do kupna del sola i mam pytanie. Czym w aspekcie eksploatacji różnią się wersje ESi od VTi? czy 160 kucy wymaga większych kosztów napraw? wymiany części eksploatacyjnych? częściej się psuje? części droższe i trudniej dostępne? ciekawi mnie też czy spalanie jest większe.. prosił bym o poradę bo w sumie aż tak nie zależy mi na tej jednej sekundzie mniej do sety... z tego co wiem to 125 koni też wgniata w fotel :) będę wdzięczy za wszelakie sugestie


Roznica cen niektorych czesci miedzy d a b seria to przepasc. Jesli chodzi o ekonomie to raczej nie kupuje sie takiego auta patrzac na nie pod tym katem aczkolwiek vteci jak na swoja moc nie sa strasznymi zlopami.

Czym w aspekcie eksploatacji różnią się wersje ESi od VTi?
zależy co pod tym kątem rozumiesz.


wymaga większych kosztów napraw?
jeśli już B16 w VTi się zepsuje to tak, koszty naprawy silnika ze 2 razy większe od D16 z ESi. Ale jeśli będziesz kupował ESi to pewnie 80% tych silników już jest "zarżniętych" i wymaga remontu. Także kupując ESi nastaw się prawdopodobnie na remont (bo litrami biorą te silniki olej). Natomiast B16A2 oglądałem kiedyś nawet w Wawie w niesamowicie wyeksploatowanym i zaniedbanym samochodzie. Gdzie ten silnik mimo wszystko był w dobrej kondycji.


tarcze z tyłu a nie bębny jak w ESi o ile się orientuję od '95 tarcze są seryjnie montowane także w ESi. Niestety dostać wersję VTi w uczciwym stanie z rocznika '96 lub wyżej na razie jest mało prawdopodobne. Nie chcę kupować starszego auta bo zamierzam nim pojeździć conajmniej 3 lata po których mógłbym mieć ogromny problem ze sprzedażą starszego rocznika.. co i w młodszych modelach nastarcza sporo kłopotu... stoi jedna na allegro http://moto.allegro.pl/it..._z_niemiec.html, pisałem do chłopaków z Honda Team Bydgoszcz i mówią że kolo nie pierwszy raz ma Hanię na sprzedaż i zawsze to były odpicowane złomy Nie chce ktoś z klubowiczów opchnąć swojej solniczki ?




w każdym aucie się na to patrzy bo jednak żyjemy w Polsce. Gdybym nie musiał liczyć się z kosztami tankowania to stać by mnie było zapewne na S2000

Zapewne jak by cię było stać na S2000 w przyzwoitym stanie to byś takową jeździł bo przy normalnym traktowaniu też nie pali cudów.
spalanie porownywalne roznica mala :) ale za to dzwiek vteca piekny na b seri :) mialem zarowno d serie i b serie. Wiec nawet bym sie nie zastanawial i bral b serie do momoentu vteca jest jak baranek ale po odpaleniu vteka staje sie agresywna :)
sprzedajesz swoją perełkę :>? napisz na pw ile chcesz za nią :>